26 במרץ 2017 פלי הנמר

באו לבקר במאורת הנמר: אילנית בבינסקי ויונתן פיין, Finance magnates

בשבוע שעבר הגיעו למאורת הנמר אילנית בבינסקי, סמנכ"לית הפעילות העסקית של Finance magnates, ויונתן פיין, ראש תחום תוכן בחברה, למה שהם חשבו שתהיה פגישה שגרתית בעניין Fintech juncture, האירוע שעורכת אנשים ומחשבים בחודש יוני.

אבל במקום הפרקט, הלוחות המחיקים וססמאות ההשראה בנוסח WeWork, שבדרך כלל מוצאים במשרד, ציפתה להם תפאורה שונה: 3,000 נמרים בכל הגדלים, הצבעים והצורות, על הקירות המדפים ובמשרד-המאורה שלי. באופן דומה, שיחה עניינית וממוקדת הפכה במהרה לאבן שואבת של השראה ושיעורים לחיים.

כשהם שאלו מה החזון של אנשים ומחשבים, עניתי מבלי למצמץ: "להביא אהבה ולתת הרגשה טובה". בבינסקי ופיין אמרו שאחרי שהם ראו אותי ואת אנשים ומחשבים בפעולה ב-Blockchain summit שלנו יחד עם בנק הפועלים ו-BNY Mellon, שנערכה ביום ה' האחרון, אפשר לומר שהחזון הזה מומש.

קצת על Finance magnets

השניים סיפרו לי שהחברה נוסדה ב-2009 כבלוג ששופך אור על תעשיית המסחר המקוון במטבע חוץ. האתר התרחב והפך למקור מידע מרכזי לכלל תעשיית המסחר החוץ בורסאי, החל בסוחרים שרוצים לדעת מה קורה בתוך הברוקר שלהם, עבור בכלי תקשורת מרכזיים שמחפשים נתונים אמינים וכלה בספקי שירותים טכנולוגיים או בורסות ובנקים, שמציעים מקורות נזילות.

בשנתיים האחרונות הפורטל מסקר בהרחבה, כמו פורטל אנשים ומחשבים, את הנעשה בפינטק ובבלוקצ'יין, שני משני משחק בתעשייה הפיננסית.

הלב הפועם של החברה ומרכז העצבים שלה הוא דסק החדשות, שכולל עורכים וכתבים בכל העולם. לזרוע החדשות נוספה יחידת מחקר, שמפיקה נתונים לגבי תעשיית המסחר, ומשמשת נקים וכלי תקשורת אחרים.

לא פחות חשוב – ובעקבות זאת הוזמנו בבינסקי ופיין למאורה – Finance magnets עורכת כנסים לתעשיית המסחר במקומות רבים בעולם – מלונדון ועד שנגחאי. לאירוע הדגל של החברה בלונדון מגיעים יותר מ-2,000 איש.

באחרונה החברה אף רכשה אתר תוכן גדול לסוחרים, כך שבהחלט יש למה לחכות.

תגיות: , ,

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *