בא לבקר במאורת הנמר: תומר פרי, אינוקום

תומר פרי, מנכ"ל אינוקום בארבע השנים האחרונות, לאחר רכישתה על ידי קבוצת אמן, הגיע באחרונה לבקר אותי במאורת הנמר. פרי סיפר לי שמאז הרכישה, החברה הכפילה את עצמה, "תחת ה-DNA המדהים והמחבק של קבוצת אמן והנהלתה", כלשונו.

לדבריו, אינוקום עובדת עם ספקים ועם שותפים מקומיים כדי להבטיח הטמעה מוצלחת של טכנולוגיות חדשות. "התוצאה היא יתרון עסקי מקסימלי ללקוחותינו ותוצאות עסקיות משופרות עבור השותפים שלנו", אמר. הוא ציין כי "בשנתיים האחרונות איתרנו וחתמנו על הסכמי הפצה עם נציגים של מספר טכנולוגיות מובילות, במטרה להמשיך ולאתר, צעד אחד לפני השוק, את הצרכים של המחר".

המנכ"ל סיפר לי על הצוותים הטכניים מהרמה הגבוהה ביותר שהוא מעסיק באינוקום ועל מרכזי התמיכה וההדרכה למוצרים אותה היא מייצגת. "ההון האנושי הינו הערך המוסף, שמייצר את ההצלחה של החברה מדי שנה בשנה", אמר פרי.

שאלתי אותו על הטכנולוגיות החדשות שהחברה מציעה, והחברות שמייצרות אותן, ופרי שמח לפרט:

"אנחנו מציעים את הפתרון של Rubrik, שהיא חברת תשתיות צומחת ונכנסה לרשימה של גרטנר (Gartner) אחרי ארבעה רבעוני מכירות בלבד. החברה מייצרת פתרון גיבוי וניהול מידע לארגוני ביניים ומעלה, משולב חומרה ותוכנה, שמאגד בתוכו את כל מרכיבי הגיבוי המסורתי – תוכנה, אחסון ורפליקציה. הפתרון מייצר עבור הלקוח פשטות, גדילה לפי צורך והורדה בעלות הכוללת של הארגון (TCO). מוצר נוסף הוא של Proofpoint – מובילת גרטנר בתחום ההגנה על מיילים, התחזות ומניעת התקפות דרך המייל הארגוני. Centrify, שהפתרון שלה נמצא אף הוא בפורטפוליו שלנו, היא מובילת גרטנר בתחום ניהול הזהויות האחודות, גישה והפריבילגיות. CipherCloud מציעה פתרונות הגנה והצפנת מידע לארגונים שעובדים מול הענן, כולל אישורי רגולציה".

הוא הסביר גם על מוצרים שמייצגת אינוקום ביותר מהעשור האחרון, כגון אלה של פאלו אלטו (Palo Alto), יצרנית האבטחה והסייבר המובילה בעולם, על פי גרטנר; וסיטריקס (Citrix), שמספקת פתרון מקצה לקצה משולב לניוד עסקי, שמאפשר הנגשה של סביבת העבודה הארגונית מכל מקום, מכל מכשיר ובכל זמן – ובצורה מאובטחת. גם כאן מדובר בפתרון מוביל גרטנר.

פרי סיכם את הפגישה באמרו כי "נמשיך לבחון את צרכי השוק המשתנים וננסה לספק פתרונות מקצה לקצה שיביאו ערך מוסף ומענה רחב לשותפינו ולקוחותינו. אנחנו כבר שוקדים על מחקר לגבי פתרונות הדור הבא, מתוך מטרה לייצג בכל שנה מוצר או שניים חדשים. הדגש שלנו הוא על חדשנות".

באו לבקר במאורת הנמר: אסף בר, לאה המאירי ואריאל עוז מאיטרניטי מקבוצת אמן

"כחברת פרויקטים המובילה בישראל, המומחים שלנו לקחו חלק בפרויקטי הדטה המרכזיים שבוצעו במהלך 2017", כך פתח אסף בר, מנכ"ל חברת איטרניטי, את פגישתנו שהתקיימה במאורת הנמר, ביחד עם לאה המאירי, המשנה למנכ"ל, ואריאל עוז, סמנכ"ל טכנולוגיות בחברה.

החברה, שנוסדה בשנת 2008, מציינת בימים אלה עשר שנים להיווסדה ושנתיים להצטרפותה לקבוצת אמן, שבה היא מהווה הזרוע המקצועית והביצועית בעולמות הנתונים (ביג דטה), הבינה העסקית (BI) והאינטגרציה.

לדברי המאירי, המשנה למנכ"ל, "המיזוג הוכיח את עצמו כאפקטיבי לשני הצדדים היות שאיטרניטי נהנית כעת מגב חזק של קבוצת הטכנולוגיה המובילה בישראל, ואמן מציעה באמצעותנו שירותים בתחומים הנוגעים לליבת הפעילות העסקית של ארגונים בעידן החדש. כחברה שנתפשה כל השנים כ-משפחתית", אמרה המאירי, "הועלו באיטרניטי חששות כיצד המיזוג עם חברת ענק יתנהל, בעיקר בהיבט החברתי והפנים-ארגוני. לשמחתנו הרבה בכירי הקבוצה, ובעיקר המנכ"ל, בן פסטרנק, קיבלו אותנו בזרועות פתוחות והליך ההתאקלמות היה קל ומהיר".

בשיחתנו עדכנו אותי השלושה כי איטרניטי עוברת בימים אלה מהלך מיתוגי חדש, שישקף באופן מיטבי את פעילותה בשוק כאשר הסלוגן המזוהה איתה מאז היווסדה "Take IT Higher" יוחלף ל-"All Around Data".

"בשנה האחרונה חלה צמיחה של 30% בפעילות החברה בתחומי הביג דטה, שבה הענקנו ללקוחות מעטפת של פתרונות מקצה לקצה, וזו אחת הסיבות שאנו מבצעים התאמה במעטפת המיתוג שלנו", אמר בר, מנכ"ל החברה, והוסיף ש"כוח האדם שלנו התרחב בכ-100 עובדים-מומחים חדשים, ששולבו בפרויקטים השונים, ונהנו מהפסיליטיס ותנאי ההעסקה המעולים של קבוצת אמן".

שותפות אסטרטגית מורחבת עם סאפ

אחד התחומים שבהם איטרניטי הרחיבה את פעילותה הוא תחום האנליטיקה, כאשר במסגרת זו חתמה החברה על שותפות אסטרטגית מורחבת עם סאפ (SAP) ישראל, בה ימשיכו שתי החברות לקדם פרויקטים עתידיים בעולם ה'נתונים'.

לדברי עוז, סמנכ"ל טכנולוגיות באיטרניטי, העובדה שהטכנולוגיות המובילות של סאפ היום בתחום תואמות לעולמות התוכן שבהם איטרניטי מובילה את השוק, הופכת שותפות זו לטבעית. "תחומי התמחות אלה כוללים את עולמות האנליטיקה, ה-Big Data, Predictive analysis ו-Self Service BI, הנמכרות כיום כחלק מחבילת ה-Business Objects ובסיס הנתונים SAP HANA ב-Cloud ו-on premise", הרחיב עוז.

שיתוף פעולה אסטרטגי נוסף בו מתגאה איטרניטי הוא עם חברת אוקטופאי, שפיתחה מערכת הממפה באופן אוטומטי את כל המידע הקיים במערכות ה-BI בארגונים ובכל השכבות, מרכזת אותם לפלטפורמה אחת ומאפשרת חיפוש של כל פרטי Metadata באמצעות מנוע חיפוש חכם ומהיר. לדברי בר, המערכת הוטמעה בכל חברות הביטוח הגדולות (ביטוח ישיר, מנורה, הראל ועוד) וכן ברשתות קמעונאות ותחבורה, כדוגמת שופרסל ואגד. לדבריו, כעת מומחי ה-BI בארגון יכולים למצוא בתוך ים הנתונים את מה שהם צריכים תוך שניות בודדות, במקום שעות רבות ואף ימים, ובכך לשפר משמעותית את זמן התגובה ואיכות הטיפול.

פרויקט מרכזי נוסף מעולם הביג דטה התקיים עם חברת iBasis, חלוצה בתחום התקשורת בזמן אמת באמצעות IP מקבוצת KPN, הנחשבת למובילה בתחום תעבורת קול ומספקת שרותים עבור מפעילי סלולר בכל העולם, בדגש על טכנולוגיות חדשניות ופורצות דרך, כולל HD, שירותי SMS לחברות ושירותי נדידה LTE ו-VoLTE. במסגרת הפרויקט הקימה איטרניטי מערך של ארבעה דטה סנטרים בעולם, מקצה לקצה, החל משלבי היזום והגדרת הסיפור העסקי ועד לבחירת הכלים המתאימים, תכנון והקמת התשתית, אפיון הפתרון, פיתוח ובדיקות ועוד. הפרויקט מייצר ROI על-ידי פתרון תקלות בזמן אמת ואיסוף לידים ב-Realtime, בעזרת ניתוח תעבורת רשת ולוגים והעשרת המידע המתקבל מאנטנות סלולריות במטרה לאפיין ירידה באיכות האות ואו חוסר תקשורת לחלוטין, כל זאת באמצעות טכנולוגיות BIG DATA. לדברי בר, "מדובר בצוות איכותי שהוביל את iBasis לעולמות הביג דטה, תוך מחשבה יחד עם הלקוח על קידום ערך עסקי ומינוף החברה. בעולמות הביג דטה הוכח שוב שהטכנולוגיה חשובה אבל הסיפור העסקי יותר".

לדברי בר, המאירי ועוז גם בעולם מחסני הנתונים השיגה איטרניטי במהלך השנה האחרונה הצלחות רבות. החברה הקימה פרויקטי מחשוב מיוחדים לניהול נתונים המיועדים לתמיכה בתהליכי קבלת החלטות עבור ארגונים מהבולטים בשוק ובהם אגד, וורוניקס וסאנדיקס. לדבריהם, בזכות פרויקטים אלה הארגונים נהנים כעת מסביבה המבוססת על מגוון טכנולוגיות מחשוב מודרניות, המסוגלות לנהל נפחי נתונים גדולים ולהעמיד את הנתונים לרשות קהל מגוון של מקבלי החלטות.

איטרניטי אף נחלה הישגים באחד התחומים החמים בתחום ה-IoT, כאשר אחד הפרויקטים המרכזיים בוצע בוונוס קונספט, מהחברות המובילות בתחום האסתטיקה הרפואית. לדברי המאירי, עולם האסתטיקה הרפואית מגלגל בשנים האחרונות עשרות מיליארדי דולרים, כאשר התעשייה הרפואית וגם רפואת האסתטיקה הפרטית משקיעות משאבים כספיים עצומים במטרה להתייעל ולהשתפר, הן מבחינת הפקת ערכים מוספים מהדטה של הפציינטים והן מבחינה השקעה במכשור רפואי חדש. היות שוונוס קונספט נחשבת למובילה בתחום זה, וצוברת מכורח הנסיבות המון דטה, הקימה איטרניטי בעבורה מערך דטה שלם המתנהל ב"ענן" ומאפשר לחברה להפיק כעת ערכים משמעותיים בהיבט העסקי, השירותי, השיווקי והתדמיתי.

בסיום הפגישה במאורה עדכנו אותי השלושה כי אחד היעדים האסטרטגיים לשנת 2018 הוא הרחבת הפעילות לשווקים חדשים באירופה וארה"ב, ושכבר עתה מתקיימים הליכים עם גופים שונים מעבר לים.

אוויה מרחיבה את יוזמת Avaya A.I. connect שלה

Salesforce ,eGain ו-Sabio הם בין הארגונים הראשונים שמציעים שילוב של פתרונות בינה מלאכותית ביוזמה זו, בעוד ארגונים נוספים מצטרפים גם הם לשימוש שעושה אוויה בטכנולוגיות AI למטרות של תקשורת בארגונים

בכנס השנתי המרכזי שלה, Avaya Engage 2018, שנערך בשבוע שעבר בניו אורלינס, ארצות הברית, בהשתתפות מספר שיא של מעל 3,000 לקוחות ומקצועני החברה, אוויה (Avaya) הכריזה על הרחבת יוזמת A.I. Connect, כך שמעתה היא כוללת שלושה שותפים חדשים. Salesforce ,eGain ו-Sabio הם בין הארגונים הראשונים שמציעים שילוב של פתרונות בינה מלאכותית ביוזמה זו, בעוד ארגונים נוספים מצטרפים גם הם לשימוש שעושה אוויה בטכנולוגיות AI למטרות של תקשורת בארגונים.

אוויה לעולם הקישוריות. צילום: פלי הנמר

אוויה לעולם הקישוריות. צילום: פלי הנמר

איינשטיין של Salesforce, חלוצת הכללת AI במערכת ה-CRM, הוא הכלי לניבוי אנליטי שלה לגילוי תובנות, להמלצות למשימות. הכלי מסוגל לנתח את חוויית המשתמש בעבר ובהווה, תוך שימוש בקונטקסט, בידע של העובד ובאינטראקציות שלו עם הלקוחות.

eGain פתרונות ניהול ה-AI של eGain מחזקים יכולות של שירות עצמי, ללא קשר לערוץ. השילוב של הידע של eGain עם Avaya Oceana יכול לסייע לסוכני מכירות בשיחות שלהם עם הלקוחות, או לספק תגובות ישירות ללקוחות באמצעות כלי עזר וירטואליים דרך יישומים של שירות עצמי.

Sabio, שנוסדה באנגליה עם פעילות ברחבי אירופה, מסייעת לארגונים להשתמש בטכנולוגיה, שמאפשרת חוויית לקוח משודרגת באמצעים דיגיטליים דרך המענה הקולי. הפתרון משתמש בלמידה ממוחשבת כדי לקטלג לקוחות בערוצים דיגיטליים על סמך חיזוי קניה, ומאפשר למרכזי השירות למקסם שיחות ואינטראקציות.

היוזמה של אוויה להביא תכונות AI למוקדני מרכזי שירות. צילום: פלי הנמר

היוזמה של אוויה להביא תכונות AI למוקדני מרכזי שירות. צילום: פלי הנמר

לדברי גיא גדניר, מנכ"ל אוויה ישראל, "לאוויה יש רקע רחב בטכנולוגיות של למידה מלאכותית כדי לתמוך בחוויית הלקוח ולספק שירות ללקוחות שלנו. בזמן שבו פתרונות AI חדשים נכנסים לארגונים מצד חברות כמו Salesforce ,eGain ו-Sabio, יוזמת ה-A.I Connect של אוויה תאחד אותם יחד, בלי כל מאמץ מצד הלקוח, באופן יעיל יותר ותלמד את הלקוח דרכים חדשות ומרגשות לפעולה".

בהמשך להכרזות אלה, אמר, "אוויה מצפה להביא חידושים אלה גם לשוק הישראלי ולעבוד בשיתוף פעולה עם המשרדים המקומיים של שותפיה לשם כך".

יוזמת A.I.Connect של אוויה

יוזמת A.I.Connect של אוויה

בנוסף הכריזה אוויה במהלך כנס Engage, על רכישת חברת התקשורת הגלובלית Spoken Communications, המובילה בתחום מרכזי השיחות כשירות (CCaaS) ללקוחות ארגוניים, המספקת חווית ניהול יישומי לקוח בזמן אמת המתבססת על אינטליגנציה מלאכותית.

העסקה כוללת יותר מ-170 פטנטים ויישומי פטנטים. עד עתה אוויה שיווקה כ-OEM את הפתרון של Spoken ללקוחותיה.

באו לבקר במאורת הנמר: עפרה פרנקל ורחל לוביאנקר

באחרונה באו לבקר במאורת הנמר עפרה פרנקל, סמנכ"לית המחשוב של משרד הבינוי והשיכון, ורחל לוביאנקר, סמנכ"לית מערכות המידע והדיגיטל של עמידר.

השתיים סיפרו לי על הפעילות של שני הגופים הציבוריים בתחום הדיור, לרבות הדיור הציבורי – תחום שלדבריהן מהווה דוגמה מעודדת לאופן שבו המגזר הציבורי מאמץ ומייבא גישות והתנהלות מקצועית מהסקטור הפרטי. כך, אמרו, רק בשנה האחרונה הובילו משרד הבינוי והשיכון ועמידר מספר מהלכים שהינם בבחינת "חזית הטכנולוגיה", לטיוב ולייעול השירות לדיירי הדיור הציבורי.

אחד מאותם מהלכים, סיפרו השתיים, הוא נגישות מלאה של הלקוחות של המשרד ושל עמידר – כלומר, דיירי הדיור הציבורי ומגישי הבקשות למגורים בו – למידע אודות הזכאויות והזכויות שלהם באמצעות אתר אינטרנט. כמו כן, הם יכולים להשתמש בשירותים מרחוק, באמצעות אזור אישי.

"בנוסף", אמרה לוביאנקר, "מציעה עמידר ללקוחותיה לבצע קשת רחבה של פעילויות באפליקציה חדשה בשם עמידר בשבילך, שבין יישומיה פתיחת קריאת אחזקה מרחוק, כולל צילום התקלה. כמו כן, הפך המפגש בדירה עם מנהלי תיקי הלקוחות למפגש 'אונליין', שכן מעתה מגיעים אנשי השטח של עמידר לבית הלקוח עם 'משרד נייד', מצוידים בטאבלטים, כדי לסייע ללקוחות לקבל את המידע במלואו ולייתר את הצורך עבורם להגיע לסניף".

לוביאניקר אמרה כי "החדשנות של עמידר בעולם הדיגיטל מאפשרת חוויית לקוח טובה יותר והרחבת סל השירותים באופן מקוון. לקוחות עמידר מאמצים במהירות וביעילות את השירותים החדשים שאנחנו מפתחים עבורם".

היא ביקשה להודות למשרד הבינוי והשיכון, שהינו שותף מרכזי וחשוב בתהליכים אלה, "מתוך ראייה משותפת שהנגשת השירותים בעולם הדיגיטלי הינה צעד הכרחי גם בדיור הציבורי. עפרה פרנקל, סמנכ"לית המחשוב של משרד הבינוי והשיכון, בהובלת מנכ"ל המשרד, חגי רזניק, ומנכ"ל עמידר, ראובן קפלן, רואים את העתיד הטכנולוגי כחלק מתפיסה שירותית, שבה הלקוח במרכז והטכנולוגיה היא אמצעי מרכזי כדי לשרת מטרה זו. כיף שיש שותפים טובים לדרך, שהם גם חברים טובים להצלחה".

שתי המנמ"ריות הנמרות בתפסו בעדשת המצלמה שלי, ברגע נדיר של נחת במאורת הנמר.

אוויה מוסיפה בינה מלאכותית לאינטראקציות השיחה האנושית

פתרון Avaya Ava הוא פתרון בינה מלאכותית מבוסס ענן לאוטומציה וניהול אינטראקציות דיגיטליות עם לקוחות בפלטפורמות מסרים וחברתיות

בכנס השנתי המרכזי שלה, Avaya Engage 2018, שנערך השבוע בניו אורלינס, ארצות הברית בהשתתפות מספר שיא של מעל 3,000 לקוחות ומקצועני החברה, הכריזה אוויה (Avaya) על שיפורים בשילוב טכנולוגיית בינה מלאכותית (AI) במרכזי השיחות שלה כדי לשפר את חווית הלקוח.

ארכיטקטורת Avaya AVA היא ארכיטקטורת AI חדשה הכוללת עיבוד שפה, למידה ממוחשבת וכלי ניתוח חדשני, המאפשרת מעורבות לקוחות באמצעות פלטפורמות חברתיות ופלטפורמות מסרים.

אוויה מייצרת קשרים אינטליגנטיים מבוססי AI. צילום: פלי הנמר

אוויה מייצרת קשרים אינטליגנטיים מבוססי AI. צילום: פלי הנמר

פתרון Avaya AVA הוא פתרון מבוסס ענן, המציע יכולות AI לשילוב של מסרים חברתיים ואוטומציה של אינטראקציות דיגיטליות. Avaya Ava הוצג לראשונה כחלק מהפתרונות התומכים של אוויה, העוזרים ללקוחותיה ולשותפיה לקבל תשובות בלי מגע אנושי.

כיום אוויה פיתחה יכולות AI המשלימות את חווית הלקוח שלה ומהוות את הפתרון האידיאלי לכל מרכז שיחות שמעוניין לשפר את התשתית שלו בעזרת AI.

תרשים קישוריות AI של AVA. צילום: פלי הנמר

תרשים קישוריות AI של AVA. צילום: פלי הנמר

פתרון Avaya AVA יכול "לשוחח" עם הלקוחות, תוך שימוש במדיה החברתית, בצ'אטים ובערוצי מסרים ולספק תמיכה ושירות כמו גם מענה תלוי לקוח. כאשר השיחה מועברת לנציג, הלקוח לא צריך שוב לחזור על מידע או על צעדים שכבר ננקטו במענה הלא אנושי.

פתרון AVA תומך ב-34 שפות (עדיין לא בעברית) ובפלטפורמות כמו פייסבוק (Facebook), טוויטר (Twitter), WeChat ו-LINE ופתרונות אחרים עתידיים להתווסף בעתיד הקרוב.

ההכרזה על AVAYA AVA; בחירה אינטליגנטית לשמות למוצרים. צילום: פלי הנמר

ההכרזה על AVAYA AVA; בחירה אינטליגנטית לשמות למוצרים. צילום: פלי הנמר

הגישה הפתוחה ל-API מאפשרת אינטגרציה עם פתרונות AI של צד שלישי, (כמו איינשטיין של Salesforce וגם עם פתרונות של חברות eGain ו-Sabio) הכלולים ביוזמת Avaya Connect.

לדברי גיא גדניר, מנכ"ל אוויה ישראל, "בינה מלאכותית מציעה יתרונות משמעותיים כדי לשפר את חוויית הלקוח. Avaya AVA יכולה לספק חוויית לקוח יוצאת דופן שנשענת על אישיות, יעילות ומידע הטומן בחובו הזדמנויות שירות בערוצים דיגיטליים ללא מאמץ נוסף מצד הלקוח. פתרון AVA מאפשר לארגונים להישאר בחזית חוויית הלקוח".

מכשירי קצה Vantage "רגילים" המופעלים קולית אינטליגנטית. צילום: פלי הנמר

מכשירי קצה Vantage "רגילים" המופעלים קולית אינטליגנטית. צילום: פלי הנמר

בנוסף, אוויה שחררה לקראת תערוכת Engage 2018 את הגרסה הראשונה שלה לאפליקציית פקודות קוליות למכשירי Vantage המאפשרת הנחיות מסוג "התקשר אל…"; "התקשר למספר…"; מה מזג האוויר ב…"; ועוד, ומקושרת למרכזיה הארגונית.

האפליקציה, כמו גם מכשיר ה-Vantage בכללותו, מפותחת במרכז הפיתוח של אוויה ישראל וצפויה להמשיך ולהרחיב את יכולות הבינה המלאכותית של מכשירי אוויה המתקדמים מבוססי מערכת הפעלה אנדרואיד.

אוויה מכריזה על חוויית משתמש אחודה למתקן ולענן

החברה הציגה שדרוגים חדשים היוצרים חוויה עקבית ומקושרת ● ישראל נמנית על גל המדינות הראשונות בעולם בהן ניתן להזמין את שירות הפגישות בענן, משותפיה העסקיים של אוויה

בכנס השנתי המרכזי שלה, Avaya Engage 2018, שנערך השבוע בניו אורלינס, ארצות הברית, בהשתתפות מספר שיא של מעל 3,000 לקוחות ומקצועני החברה, הכריזה אוויה שיותר משתמשים יוכלו למנף את היתרונות של התקשורת האחודה שלה, על ידי שדרוגים לחוויית המשתמש שמערכת Avaya Equinox מציעה. הפתרון שכבר מציע חוויית תקשורת אחידה בין יישומים, דפדפנים ומכשירים שונים בתוך הארגון ומחוץ לו, יכלול עתה גם מאפיינים ויכולות חדשות בקולבורציה גם בוועידות וידיאו.

כיישום UC בודד, Avaya Equinox מייעל לעובדים את השימוש במסכים, כשהוא מקל על הגישה לשיחות ומציע שיחות ועידה ושיתופי רשת ללא הפרעה. Avaya Equinox מספקת כיום חווית משתמש מלאה, מקושרת ועקבית לכל המודלים היישומיים בארגונים: במתקן, בענן ובענן ההיברידי.

גיא גדניר, מנכ"ל אוויה ישראל, מדגים תקשורת אחודה של כל זרמי המידע הקולי חזותי וטקסטואלי בכל מוניטור. צילום: פלי הנמר

גיא גדניר, מנכ"ל אוויה ישראל, מדגים תקשורת אחודה של כל זרמי המידע הקולי חזותי וטקסטואלי בכל מוניטור. צילום: פלי הנמר

העדכונים האחרונים כוללים גם שדרוגים של Avaya Equinox Meeting Online, שירות מבוסס ענן שיכול להיות מיושם עם או בלי התשתית של אוויה. מודל הענן לפי "שלם לפי שימוש" (pay as you go) מציע אותן היכולות כמו יישום במתקן הארגון on premise ומקל על גישה היברידית בשימוש בכל מערכות ההפעלה שבידי המשתמשים: Windows ,Mac ,Android ו-iOS.

Equinox Meetings Online תומך בעד 50 משתתפים אינטראקטיביים פעילים ועד 500 צופים היכולים לסקור את תוכן הפגישות שהוצג קודם לכן בלי להפריע לדובר/ למציג. בנוסף אוויה הציגה סדרה של מכשירים חדשים הכוללים: טלפונים שולחניים עם קישוריות Wi-Fi ושירותים חדשים למשתמשי הקצה המאפשרים בתוכנה ביצוע שינויי קונפיגורציה, שליטה ביישומים, ניהול מלאי ופיקוח מרוחק.

תקשורת אחודה מכל מכשיר מכל גודל וסוג, PC ,Mobile ,iPAD. צילום: פלי הנמר

תקשורת אחודה מכל מכשיר מכל גודל וסוג, PC ,Mobile ,iPAD. צילום: פלי הנמר

העדכונים האחרונים למכשירים של אוויה ולשירותים שהיא מציעה מחזקים את מחויבותה לספק תקשורת מולטימדיה בזמן אמת, עם תגובתיות מהירה, יעילות טובה יותר וקבלת החלטות מושכלת, וכן הפחתת עלויות ניהול ה-IT ועלויות התפעול והתחזוקה.

לאורנט פילוננקו, סגן נשיא בכיר ומנכ"ל חטיבת פתרונות וטכנולוגיה של אוויה. צילום: פלי הנמר

לאורנט פילוננקו, סגן נשיא בכיר ומנכ"ל חטיבת פתרונות וטכנולוגיה של אוויה. צילום: פלי הנמר

לדברי לאורנט פילוננקו, סגן נשיא בכיר ומנכ"ל חטיבת פתרונות וטכנולוגיה באוויה: "עדכוני התוכנה החדשים והיצע המכשירים החדש מייצגים גם הם את האסטרטגיה של אוויה לספק חוויה שתשפר את היעילות ותפחית את עומס העבודה והלחץ על העובדים בארגונים מכל הגדלים".

"אנו פותרים את האתגר הנובע משימוש במכשירים מסוגים רבים, לקוחות שונים ומערכות מסובכות. פתרונות ומוצרים חדשים אלו מציעים גמישות וקלות שימוש שמחזקים יתרונות למשתמש הקצה, לארגון שלו ולעולם העסקי בכלל".

יובל כהן, מהמנהלים הוותיקים באוויה ישראל ומנהל המו"פ של מכשירי הקצה, שהציג בתערוכה הצמודה לכנס השנתי, אמר כי "במרכז התערוכה הוצגו גם סדרת ה-Endpoints החדשנית של אוויה, הכוללת גם את משפחת מוצרי Vantage המפותחת במרכז הפיתוח של אוויה בישראל".

מימין: יובל כהן, מנהל המו"פ של מכשירי הקצה בחברה, וגיא גדניר, מנכ"ל אוויה ישראל, מדגימים את מערכת Vantage בתצוגה בתערוכה. צילום: פלי הנמר

מימין: יובל כהן, מנהל המו"פ של מכשירי הקצה בחברה, וגיא גדניר, מנכ"ל אוויה ישראל, מדגימים את מערכת Vantage בתצוגה בתערוכה. צילום: פלי הנמר

"משפחה זו של מוצרי קצה היא החדשנית ביותר שאוויה הוציאה עד היום ומשיגה את כל המתחרים. המוצר המרכזי הוא K175, פלטפורמת אנדרואיד 6.0 מלאה עם מסך מגע 8 אינץ' ברזולוציה של 1280X720. המכשיר כולל את כל אפליקציות אנדרואיד ומריץ מגוון אפליקציות תקשורת מבית אוויה. המובילה היא אפלקציית Equinox שגם יכולה לרוץ על כל מערכות ההפעלה".

"בנוסף, קיימת אפליקציית Vantage Basic המפותחת גם היא בישראל ומאפשרת חוויית טלפון הדומה למכשירי מובייל. אפליקציה זו מוצעת ללקוחות אוויה כקוד פתוח ומאפשרת ללקוחות לשנות את חוויית המשתמש ולהתאים אותה לצרכי הארגון".

מערכת Vantage בפעולה. צילום: פלי הנמר

מערכת Vantage בפעולה. צילום: פלי הנמר

"בכל ביתני התערוכה הוצגו מכשירי Vantage המריצים אפליקציות מגוונות שפותחו על ידי לקוחות החברה והתאימו אותה למגוון שווקים חדשים כגון: מלונות, בתי חולים, בנקים וכדומה. אוויה גם הכריזה על מוצר שני במשפחה שהוא מכשיר הקצה K155 המפותח בישראל, עם מסך 5 אינץ' ברזולוציה דומה ועם כפתורי חייגן בדומה לטלפונים שולחנים סטנדרטיים. בזמן הקצר מאז הושק מכשיר ה-Vantage, הוא כבר נמכר באלפי יחידות למאות לקוחות אשר מתכננים לשים אותו במרכז חוויית המשתמשים שלהם".

תקשורת אחודה חשובה ביותר, למשל במערכות בריאות - להביא כל מידע מכל מקור לכל מכשיר של הצוות הרפואי. צילום: פלי הנמר

תקשורת אחודה חשובה ביותר, למשל במערכות בריאות – להביא כל מידע מכל מקור לכל מכשיר של הצוות הרפואי. צילום: פלי הנמר

מרכז הפיתוח של אוויה בישראל מנוהל על ידי גיא גדניר וכולל 150 מהנדסים, בשלוש קבוצות פיתוח עיקריות. גדניר עובד באוויה כחמש שנים, לאחר שהצטרף אליה בעקבות רכישתה של אוויה את רדוויז׳ן (Radvision).

קבוצה אחת היא קבוצת מכשירי הקצה end points בניהולו של כהן, האחראית על פיתוח מכשירי הקצה החדישים ביותר של אוויה, ביניהם Vantage שהוא היהלום שבכתר ומציג תפיסה חדשה של מכשירי קצה פתוחים, מבוססי אנדרואיד.

ג'ים צ'יריקו, מנכ"ל אוויה. צילום: צילום: פלי הנמר

ג'ים צ'יריקו, מנכ"ל אוויה. צילום: צילום: פלי הנמר

קבוצת שנייה היא Equinox בניהולו של דני לוי, העוסקת בפיתוח תשתית שיחות הוועידה ושירות שיחות הוועידה בענן. לקבוצה זו מדווחים צוותי פיתוח בבייג'ין ובאיטליה, שם מפותח מכשיר הווידיאו החדש לחדרי ישיבות וסביבות עבודה – ה-CU-360 שגם הוא הוכרז השבוע. מערכת Equinox היא דור ההמשך של משפחת מוצרי Scopia אותם שיווקה אוויה עד לאחרונה ומקורם ברכישתה את רדוויז'ן לפני כשש שנים (רכישה לה היה אחראי ג'ים צ'יריקו, מנכ"ל אוויה הנוכחי בעת שכיהן כמנהל התפעול הראשי COO של החברה, ומהצד הישראלי ניצב גדניר).

מערכת Equinox בבתי חולים מאפשרת לקבל מידע גם ממכשירי קצה דמויי רובוט אנושי. צילום: פלי הנמר

מערכת Equinox בבתי חולים מאפשרת לקבל מידע גם ממכשירי קצה דמויי רובוט אנושי. צילום: פלי הנמר

קבוצת פיתוח שלישית עוסקת בפיתוח מערכת ניהול לפתרונות, CC (ר"ת Contact Centers) של אוויה ומנוהלת על ידי איל סררו ומקורה ברכישת ITNAV הישראלית לפני כארבע שנים.

בנוסף לגדניר המכהן כמנכ"ל אוויה ישראל, חברי ההנהלה הנוספים הם לוי, כהן וסררו: מנהלי קבוצות הפיתוח; רמי סייג, מנהל קבוצת השירותים הגלובלית; תמר ברזוזה, המכהנת כ-CTO; רפי שקולניק, מנהל מכירות אוויה בישראל; וקרן רפאל, מנהלת משאבי אנוש בישראל ומנהלת הדרכה עולמית באוויה.

אוויה מתמצבת כמובילת העולם המחובר. צילום: פלי הנמר

אוויה מתמצבת כמובילת העולם המחובר. צילום: פלי הנמר

בין לקוחותיה של אוויה בישראל, כל החברות הגדולות ביותר בכללם בזק המפעילה שירות ענן על בסיס מוצרי אוויה, אמדוקס, טבע, בנקים וחברות ביטוח.

בנוסף למובילות טכנולוגית וחדשנות עולמית, אוויה ישראל זכתה לאחרונה בתחרות העולמית בין כל מרכזי אוויה בעולם בזכות תרומה לקהילה ופעילות התנדבותית במועדוניות הילדים של עיריית חולון. בהמשך לזכייה זו, תועבר תרומה משמעותית של אוויה לרשת המועדוניות.

כל השיחות של כל משתמש מנוהלות לא משנה מהיכן ומתי נערכו. צילום: פלי הנמר

כל השיחות של כל משתמש מנוהלות לא משנה מהיכן ומתי נערכו. צילום: פלי הנמר

הפיתוח וההקמה של שירות הפגישות בענן עליו הכריזה אוויה, מנוהל מישראל ומבוסס על פלטפורמת שיחות הוועידה המפותחת גם היא בישראל.

ניהול קביעת פגישות אישיות וקבוצתיות מכל מקום בעולם עם כל אחד באשר הוא נמצא. צילום: פלי הנמר

ניהול קביעת פגישות אישיות וקבוצתיות מכל מקום בעולם עם כל אחד באשר הוא נמצא. צילום: פלי הנמר

כך, ישראל נמנית על גל המדינות הראשונות בעולם בהן ניתן להזמין את השירות משותפיה העסקיים של אוויה וליהנות מחוויית שיחות ועידה בענן באיכות הגבוהה ביותר ועם מגוון תכונות ויכולות עשיר במיוחד, הכולל הצטרפות לשיחה ללא צורך בהתקנת תוסף קליינט ולזכות באיכויות קול ותמונה יוצאת דופן, הקלטה וסטרימינג ועוד.

בא לבקר במאורת הנמר: ד"ר רון דודזון, סקייבוקס סקיוריטי

לפני מספר ימים בא לבקר אותי ד"ר רון דודזון, שלפני כארבעה חודשים הצטרף לסקייבוקס סקיוריטי (Skybox Security), כסמנכ"ל טכנולוגיות (CTO) וסגן נשיא למחקר ולפיתוח. בשונה ממרבית החברות בתחום הסייבר, סקייבוקס היא חברה ותיקה, שפועלת מ-2004, ועוסקת בפיתוח ובשיווק של פתרונות לניהול אבטחת המידע בארגון. בחברה יש 260 עובדים, מחציתם במרכז הפיתוח בהרצליה.

מטה החברה – שהוקמה על ידי גידי כהן, שעומד בראשה גם כיום – שוכן בפאלו אלטו שבקליפורניה, ומרכז הפיתוח שלה ממוקם בהרצליה פיתוח. סקייבוקס הודיעה באחרונה על גיוס של 150 מיליון דולר כחלק מתכניות הצמיחה והתרחבות פעילות המחקר והפיתוח שלה. הדבר בהחלט מעיד על אמון המשקיעים בה, שמן הסתם רואים פירות מהשקעתם עם מכירות לארגונים גדולים – שבאופן טבעי, כשמדברים על סייבר, דודזון לא מציין את שמותיהם.

דודזון סיפר לי כי במסגרת תפקידו הוא מוביל את מערך המו"פ הגלובלי של פלטפורמת ניהול אבטחת הסייבר של החברה. הוא גם מוביל את החזון הטכנולוגי ארוך הטווח שלה, ומתמקד בתכנית התפתחות המוצר בתחומי הליבה של פתרונות החברה: הצגת תמונה מלאה של המתקפות, נקודות תורפה וניהול איומים, ניהול הפיירוול וכלל מדיניות האבטחה. בנוסף, הוא אחראי על פיתוח יכולות בתחומי צמיחה בסייבר, כמו ניהול איומים מתקדמים וניהול אבטחת רשת של מערכות תפעוליות (OT).

יצוין כי דודזון הגיע לסקייבוקס מסיסקו (Cisco), בה שימש כמנהל בכיר למחקר אבטחה ואנליטיקה בחטיבת פתרונות אבטחת הווידיאו של החברה. קודם לכן הוא הקים והוביל את מערך מודיעין האיומים והמחקר של צ'ק פוינט (Check Point), ולשם הוא הגיע משירות צבאי ממושך ב-8200, כשבתפקידו האחרון היה סגן מפקד היחידה. יש לו תואר Ph.D בהנדסת מערכות כלכליות מאוניברסיטת סטנפורד, תואר שני במדעי המחשב ממכון ויצמן ותואר ראשון במתמטיקה ומדעי המחשב מאוניברסיטת תל אביב.

"אם מכירים את החולשות – אפשר לנצח גם בקרב הסייבר"

היה לנו הרבה על מה לדבר בפגישתנו: על הצבא, על הענף, על השנים של דודזון אחרי הצבא עם המשפחה בפאלו אלטו ועל החזרה לארץ – לצ'ק פוינט, לסיסקו ואז לסקייבוקס, כשהקשר שלו עם גידי כהן, אותו הכיר מ-8200, נמשך במהלך השהייה בארצות הברית.

דודזון סיפר לי על פעילות ניהול הסיכונים ברשת של סקייבוקס, עם מודל אנליטי של הרשת, שמאפשר לבצע סימולציות של מתקפות והשלכותיהן. הוא אמר כי הוא מתלהב מהאתגרים הטכניים והגידול של החברה, שלקוחותיה הם מהקצה העליון – של חברות עם 5,000 עובדים ומעלה.

שמחתי לשמוע מדודזון שסקייבוקס, שמעסיקה כיום בישראל 120 מהנדסים, תגייס במהלך 2018 עוד עשרות עובדים למרכז הפיתוח שלה בהרצליה – מהנדסי פיתוח ו-QA, חוקרי סייבר, מהנדסי תמיכה ומנהלי מוצר.

שאלתי אותו על מה צריך לחשוב כששואלים אותו מה זה סקייבוקס. אהבתי את תשובתו, ומאוד אהבתי את הסיפא שלה: "מהעבר שלי ב- 8200 אני יודע שקשה עד בלתי אפשרי להגן באופן הרמטי, אבל החוכמה היא לבצע ניהול סיכונים אפקטיבי ולהשקיע אנרגיה במקומות הנכונים. לכן, הגישה הנכונה היא לזהות אילו שרתים קריטיים, למשל עם נתונים פיננסיים ונתוני לקוחות, ואילו תחנות קצה חשופות ומהוות סיכון, אם בגלל חיבורים לא מאובטחים לאינטרנט או בשל חולשה למתקפות, דוגמת חולשת WannaCry, שסקייבוקס התריעה עליה מראש ללקוחותיה, ולהתמקד בהגנה עליהם. כל זה נכנס למודל שלנו כדי לחשב סיכונים, למדל את ההתקפות ולהמליץ על מדיניות ניהול האבטחה והטיפול בסיכוני הרשת".

כאן סיים דודזון בציטוט: "סון צו, מחבר הספר אמנות המלחמה, אמר: 'אם אתה מכיר את החולשות שלך ושל היריב שלך, אתה יכול לנצח ב-100 קרבות'. כך גם בקרב הסייבר – סקייבוקס מאפשרת לך להכיר את עצמך (להכיר את הרשת שלך לפרטיה) ואת המתקפות בהן נוקט יריבך, וכך להגיע מוכן גם למערכה הבאה".

ה-"קול" שהציל את אוויה ממוות

ג'ים צ'יריקו, נשיא ומנכ"ל אוויה, אמנם נכנס לתפקיד לפני כארבעה חודשים, אך בתקופה זו הצליח להוציא את החברה מצרותיה ולארגן את מצבת החובות שלה עם יתרה של כ-350 מיליון דולר במזומן, ופחות ממחצית החוב בו החלה את התהליך ● הכירו נס מהלך על שתיים

ג'ים צ'יריקו, הנשיא והמנכ"ל של אוויה (Avaya) כיום, ומי שמתפקד כמנהל בכיר זה כעשור – הוא ה-"קול" של הענקית בשנה האחרונה.

צ'יריקו התמנה למנכ"ל לפני כארבעה חודשים בהם הצליח להוציא אותה בסוף 2017 מ-"פרק 11", כשהצליח לארגן את מצבת החובות שלה עם יתרה של כ-350 מיליון דולר במזומן, ופחות ממחצית החוב בו החלה את התהליך.

צ'יריקו גם הצליח לזכות באמון המשקיעים הפרטיים שלה ובפתיחת השנה החדשה הצליח להחזיר אותה הבורסה לניירות ערך בניו יורק (NYSE) לאחר היעדרות של עשור, כשהוא מצליח לגייס הון חדש והכרזת אמון של שוק ההון בדרכו בניווט החברה ובמפת הדרכים שלה.

אוויה חוזרת להיסחר ב-NYSE. צילום: פלי הנמר

אוויה חוזרת להיסחר ב-NYSE. צילום: פלי הנמר

לא לחינם צ'יריקו מכנה בהרצאת הפתיחה שלו בכנס המשתמשים Avaya Engage 2018, הנערך השבוע בניו אורלינס, על גדת המיסיסיפי, "הכל אנשים".

הכנס נערך בהשתתפות מעל 3,000 שותפים ולקוחות שהגיעו ללמוד על עתיד התקשורת העסקית, על חוויית לקוח וטכנולוגיות שיתוף. נציגים של כמה מהחברות המובילות בעולם התאספו כדי ללמוד על פתרונות המשלבים בינה מלאכותית, אוטומציה של תהליכי עבודה והפיכת נתונים לתובנות עסקיות.

צ'יריקו עלה לבמה על רקע שקף של הסופר האמריקני המפורסם בן המאה ה-19, מארק טוויין, לו מייחסים את החידוד "השמועות על מותי היו מוגזמות ביותר". כך גם השמועות – בעיקר של המתחרים – על סופה של אוויה היו מוגזמות. רוח דבריו נוסכי הביטחון מקורה באמון הלקוחות שהמשיכו עם אוויה ולא קפצו על עגלות המתחרים, וכאן הוא מודה לכל הלקוחות באולם, כשהוא מבקש מהם לקום על רגליהם ולראות כמה רבים מעמיתיהם משתתפים בכנס השנה.

ג'ים צי'ריקו פותח את הכנס כששפמו המפורסם של מארק טוויין מאחוריו. שניהם מגחיכים את השמועות על מותם. צילום: פלי הנמר

ג'ים צי'ריקו פותח את הכנס כששפמו המפורסם של מארק טוויין מאחוריו. שניהם מגחיכים את השמועות על מותם. צילום: פלי הנמר

האנשים הטובים המובילים עתה את אוויה הם צוות ההנהלה החדש בצמרת ובתחומי המוצרים והפתרונות המובילים. ואוויה, לדברי צ'יריקו, משפרת את עצמה ללא הרף והיא בעיצומו של מהפך-מעבר לעולמות פתרונות התוכנה עתירי הרווחיות במקום פיתוח ומכירת ציוד חומרה.

בשנת 2017, כ-70% מכלל 3.2 מיליארד דולר מהכנסותיה נובעים ממוצרי התוכנה, כ-20% ממכירות חומרה וכ-10% משירותים מקצועיים. צ'יריקו מסיים דבריו בסיסמה המדרבנת את עובדיו ופונה אל לקוחותיו כשהוא אומר "אנו ממשיכים כדי להוביל ולנצח".

על במת מליאת הפתיחה: ג'ים צ'יריקו ומוחמד אפשר מנכ"ל Spoken Communications. צילום: פלי הנמר

על במת מליאת הפתיחה: ג'ים צ'יריקו ומוחמד אפשר מנכ"ל Spoken Communications. צילום: פלי הנמר

כך, אמר כי "נגדיל את ההשקעות גם במו"פ וגם ברכישות ובמיזוגים", ומיד הכריז על רכישה חדשה של אוויה – והפעם את Spoken Communications. זו החברה שהייתה שותפת OEM של אוויה ששיווקה את מוצריה המתקדמים מבוססי AI של ניתוח שיחות קול של לקוחות במוקדי שירות. הפלטפורמה של Spoken מבוססת ענן ומאפשרת הרצת שירותים משותפים ללקוחות רבים. הרכישה נעשתה במזומן, אך לא נמסרו לבורסה פרטי היקף העסקה.

כנס משתמשי אוויה ואיגוד המשתמשים העולמי שלה, IAUG. צילום: פלי הנמר

כנס משתמשי אוויה ואיגוד המשתמשים העולמי שלה, IAUG. צילום: פלי הנמר

"כנס Avaya Engage 2018 מתקיים בראשיתו של מסע חדש של אוויה", אמר צ'יריקו. "אנו חזקים מתמיד ומבצעים את ההשקעות הנדרשות כדי לרתום טכנולוגיות רבות עוצמה כמו ענן, בינה מלאכותית והאינטרנט של הדברים, שיכולות לשנות את כללי המשחק עבור לקוחותינו. בה בעת אנו מחדשים את המיקוד שלנו בשיתופי פעולה עם לקוחות ושותפים כדי להוביל את הטרנספורמציה הדיגיטלית של  התעשייה שלנו. נעשה זאת על ידי עיצוב הקשרים ואספקת הפתרונות שהלקוחות מצפים להם".

אוויה נהנית מאמון גדול ביותר בתחום מוקדי השירות והתקשורת האחודה, מחזיקה מעל 6,000 פטנטים ויש לה צוות של למעלה מ-2,000 מהנדסים (מתוך כ-8,700 עובדים בכלל החברה) המניעים חדשנות המתוכננת לסייע ללקוחות להצליח בטרנספורמציה הדיגיטלית שלהם. למעשה, במהלך שנת הכספים 2017 החברה החתימה למעלה מ-4,000 לקוחות חדשים כשכיום היא משרתת כ-220 אלף מתקני לקוחות ברחבי העולם.

לאורנט פילוננקו, סגן נשיא בכיר ומנכ"ל חטיבת פתרונות וטכנולוגיה של אוויה. צילום: פלי הנמר

לאורנט פילוננקו, סגן נשיא בכיר ומנכ"ל חטיבת פתרונות וטכנולוגיה של אוויה. צילום: פלי הנמר

"אוויה היא החברה המצוידת בצורה הטובה ביותר שמאפשרת ללקוחות ולשותפים להישאר רלוונטיים ולבנות יתרון תחרותי בעולמנו המקושר יותר ויותר", אמר לאורנט פילוננקו, סגן נשיא בכיר ומנכ"ל חטיבת פתרונות וטכנולוגיה של אוויה.

לדבריו, "לאף גורם אחר אין מומחיות גדולה יותר בחדשנות מאשר אוויה בסיוע ללקוחות לבצע אופטימיזציה של מרכז השירות, התקשורת האחודה והקולבורציה. במקביל, הפלטפורמות הפתוחות שלנו והקהילה המתרחבת של שותפים טכנולוגיים מקלים יותר מאשר אי פעם בעבר על שילוב החדשנות והטכנולוגיות הללו בפתרונות אוויה".

בדיוק כפי שאוויה שינתה את עצמה בהצלחה מחברה ממוקדת חומרה לחברת תוכנה ושירותים, כך החברה מאיצה את מאמציה בתחום הענן, באמצעות חטיבת ענן שהוקמה לאחרונה בהנהגת מרסר רואו, סמנכ"ל בכיר ומנכ"ל חטיבת הענן באוויה, מוותיקי התעשייה שהגיע אליה הישר מחטיבת הענן של יבמ (IBM).

מודל ההכנסות החדש והמשופר של אוויה - מוטה תוכנה ושירותים. צילום: פלי הנמר

מודל ההכנסות החדש והמשופר של אוויה – מוטה תוכנה ושירותים. צילום: פלי הנמר

"רבים חושבים על הענן כמודל אספקה וכפרדיגמה טכנולוגית חדשה. אך אני תופס אותו כפילוסופיה שמספקת ללקוחות בדיוק את מה שהם רוצים ובאופן שבו הם רוצים זאת", אמר רואו.

"כל מוצר שאנו מפתחים מעתה והלאה יפותח קודם כל לענן ואחר כך יותקן באתרי הלקוח, בענן או בסביבה היברידית, באמצעות אוויה ו/או שותפיה. מדובר על בחירה וגמישות האספקה של חוויה זהה באמצעות פתרונות אוויה ואספקת הפלטפורמה לחדשנות מתמשכת. בסופו של דבר מדובר על העמקת יחסי האמון עם לקוחותינו וסיוע להשגת יעדיהם העסקיים".

גאווה כחול לבן בכנס העולמי

Kryon Systems, שפועלת בתחום הרובוטיקה ומשתפת פעולה עם Software AG, אף נתנה חסות מרכזית בכנס הבינלאומי שלה - דבר לא כל כך נפוץ כשמדובר בחברה ישראלית ● הנמר ביקר בביתן של החברה באירוע במדריד והתרשם

אחד הביתנים שלכדו את עיניי בכנס של Software AG, שהתקיים בשבוע שעבר במדריד, היה זה של Kryon Systems הישראלית. ראשית, מפני שמדובר בגאווה כחול לבן, ושנית, כי זה לא דבר שכיח שחברה ישראלית נותנת חסות מרכזית בכנס בינלאומי.

Kryon עוסקת בתחום הרובוטיקה וחתמה בספטמבר האחרון על הסכם לשיתוף פעולה עם Software AG, שבמסגרתו החברה הישראלית תספק לה באופן בלעדי פתרונות רובוטיים, להשלמת קו המוצרים הנוכחי שלה.

בחברה אומרים כי שיתוף הפעולה הוא חלק מאסטרטגיית הצמיחה שלה דרך שותפויות, וכי הוא ממקם את Software AG כחברה שמציעה כפלטפורמה חדשנית, שמרכזת את כל שירותי הטרנספורמציה הנדרשים ללקוחות במקום אחד.

יצוין ש-Kryon היא בין השותפים הבודדים שהוזמנו על ידי Software AG להשתתף בכנס, שהיה כנס המכירות השנתי שלה, לפתיחת 2018. באירוע השתתפו כ=1,000 אנשי מכירות מכל העולם ובין היתר, Software AG הציגה בו את פתרונות הרובוטיקה של Kryon, שמבוססים על בינה מלאכותית.

שירלי אשכנזי, מנהלת השותפים האסטרטגיים של Kryon, היא זו שמובילה את השותפות עם Software AG. אשכנזי היא בעלת ניסיון של יותר מ-15 שנים מול לקוחות אנטרפרייז בשוק הגלובלי, 10 מתוכן באמדוקס ארצות הברית.

מימין: נחמה גליקסמן, תחום מוצרי Adabas/Natural ב-Software AG; גיא דוידי, תחום מוצרים דיגיטללים ב-Software AG; אתי חלסצ'י, שירות לקוחות גלובלי בחברה; ארמן פשאי, סמנכ"ל שירותי הטרנספורמציה הדיגיטלית של החברה; לירן ברדוגו, תחום מוצרים דיגיטליים ב-Software AG; רחל יוסף, תהליכי טרנספורמציה דיגיטליים ב-Software AG; אלי כהן, Adabas/Natural Global Competence center; מיכל מורדוביץ', מנהלת שיווק ב-Software AG; ערן אלראי, מנכ"ל Software AG ישראל; פלי הנמר, יזם ומנהיג אנשים ומחשבים; שירלי אשכנזי, Kryon Systems; מיכל יצחקי, מנהלת מוצרים דיגיטליים ב-Software AG; רויטל שרעבי, סמנכ"לית שירותים דיגיטליים בחברה; ואילן הרשקוביץ, מוצרי Adabas/Natural ב-Software AG

מימין: נחמה גליקסמן, תחום מוצרי Adabas/Natural ב-Software AG; גיא דוידי, תחום מוצרים דיגיטללים ב-Software AG; אתי חלסצ'י, שירות לקוחות גלובלי בחברה; ארמן פשאי, סמנכ"ל שירותי הטרנספורמציה הדיגיטלית של החברה; לירן ברדוגו, תחום מוצרים דיגיטליים ב-Software AG; רחל יוסף, תהליכי טרנספורמציה דיגיטליים ב-Software AG; אלי כהן, Adabas/Natural Global Competence center; מיכל מורדוביץ', מנהלת שיווק ב-Software AG; ערן אלראי, מנכ"ל Software AG ישראל; פלי הנמר, יזם ומנהיג אנשים ומחשבים; שירלי אשכנזי, Kryon Systems; מיכל יצחקי, מנהלת מוצרים דיגיטליים ב-Software AG; רויטל שרעבי, סמנכ"לית שירותים דיגיטליים בחברה; ואילן הרשקוביץ, מוצרי Adabas/Natural ב-Software AG

לעתים רחוקות, חברה ישראלית נמצאת בין נותנות החסות המרכזיות בכנס של חברה בינלאומית. Kryon Systems עשתה זאת בכנס פתיחת השנה של Software AG

לעתים רחוקות, חברה ישראלית נמצאת בין נותנות החסות המרכזיות בכנס של חברה בינלאומית. Kryon Systems עשתה זאת בכנס פתיחת השנה של Software AG. צילום: פלי הנמר

התצוגה של Kryon Systems בכנס של Software AG. צילום: פלי הנמר

התצוגה של Kryon Systems בכנס של Software AG. צילום: פלי הנמר

הכותב היה אורח Software AG בכנס.

עם המשלחת הישראלית בכנס של Software AG

הנמר נסע עם עוד 13 מאנשי Software AG ישראל לכנס השנתי שלה במדריד, ושאל את ערן אלראי, המנכ"ל, על טרנספורמציה דיגיטלית, יישומים עסקיים והפתרונות שמציעה החברה בתחומים אלה

Smarter, Simpler, Stronger – חכם יותר, פשוט יותר, חזק יותר – זאת הייתה הכותרת שתחתיה נערך בשבוע שעבר במדריד כנס SKO Sales Kick-Off של Software AG.

השלט בכניסה לתערוכה של Software AG. צילום: פלי הנמר

השלט בכניסה לתערוכה של Software AG. צילום: פלי הנמר

הכנס, שהתקיים במלון ליד שדה התעופה בבירה הספרדית, מהווה יריית פתיחה לשנה החדשה עבור צוותי המכירות של החברה. כ-1,000 מאנשיהם הגיעו לאירוע ושמעו שלושה ימים של הרצאות ומפגשים על התוכניות והשאיפות של החברה, שבשנה הבאה ימלאו לה 50 שנים. בין המשתתפים היו 13 ישראלים – במשלחת שבראשה עמד ערן אלראי, מנכ"ל Software AG ישראל.

המשלחת הישראלית לכנס במדריד. מימין: נחמה גליקסמן, תחום מוצרי Adabas/Natural; גיא דוידי, תחום מוצרים דיגיטליים; אתי חלסצ'י, שירות לקוחות גלובלי; ארמן פשאי, סמנכ"ל שירותי טרנספורמציה דיגיטלית; לירן ברדוגו, תחום מוצרים דיגיטליים; רחל יוסף, תהליכי טרנספורמציה דיגיטליים; אלי כהן, Adabas/Natural Global Competence center; מיכל מורדוביץ', מנהלת שיווק; ערן אלראי, מנכ"ל Software AG ישראל; פלי הנמר, יזם ומנהיג אנשים ומחשבים; שירלי אשכנזי, מנהלת האסטרטגיה של Kryon, שהציגה בביתן בכנס; מיכל יצחקי, מנהלת מוצרים דיגיטליים; רויטל שרעבי, סמנכ"לית שירותים דיגיטליים; ואילן הרשקוביץ, מוצרי Adabas/Natural.

לדברי אלראי, אחת התובנות הבולטות מהכנס היא ש-"הדרך לטרנספורמציה עסקית אמיתית מתחילה באנשים, ולצדם יש כלים. ואמנם, למדנו באירוע על הכלים המאפשרים בידול מוחלט ברמה העסקית של כל ארגון וארגון, עם דגש על שיפור זמני התגובה העסקיים לתחרות הגואה".

הוא ציין כי "הטרנספורמציה הדיגיטלית ובניית היישומים להשגת הצרכים העסקיים העתידיים של הארגון מתאפשרת בדרך הכי מהירה ויעילה על גבי פלטפורמת Cumulocity IoT של Software AG. הפרו-אקטיביות מתאפשרת באמצעות אנליטיקה בזמן אמת – וזאת לשם השגת תהליכי ניהול רציונליים, מבוססי נתונים, שניתנים לניתוח".

"הפלטפורמה העסקית הדיגיטלית של Software AG היא ה-אמצעי להשגת יעדים עסקיים באמצעות חדשנות טכנולוגית", אמר אלראי. לדבריו, "כדי להצליח ולהתרחב עסקית, יש לבחון לעומק את התהליכים העסקיים ולבצע אינטגרציה של כל הטוב שכבר קיים. הפוטנציאל הגדול קיים בשוק הפיננסי, ויש לנו גם פתרונות מתקדמים לשווקי הטלקום והבריאות. כך או כך, בממשלה חייבים להיכנס לעולם זמן האמת, במטרה לשפר את השירות לאזרח".

ביתנה של Kryon הישראלית, שהציגה בכנס את פתרון הרובוט (תוכנה) לניהול תהליכים אוטומטי ואינטליגנטי. צילום: פלי הנמר

ביתנה של Kryon הישראלית, שהציגה בכנס את פתרון הרובוט (תוכנה) לניהול תהליכים אוטומטי ואינטליגנטי. צילום: פלי הנמר

Kryon - מפורסות החסות הראשיות על הכנס. צילום: פלי הנמר

Kryon – מפורסות החסות הראשיות על הכנס. צילום: פלי הנמר