24 במאי 2016 פלי הנמר

"ארגונים צריכים להיות מודאגים בנוגע לאבטחת האפליקציות שלהם"

"פושעי הסייבר מחפשים מידע רגיש שיוכלו להשתמש בו למטרת סחטנות ופגיעה במוניטין של הארגון, והוא נמצא 'מאחורי' האפליקציות הארגוניות", אמרה שושי ליבוביץ', מנהלת הפעילות של F5 בישראל, יוון וקפריסין

"ארגונים צריכים להיות מודאגים, ואפילו מאוד, בנוגע לאבטחת האפליקציות שלהם, וחלקם אמנם מודאגים, כולל בישראל. פושעי הסייבר מחפשים מידע רגיש שיוכלו להשתמש בו למטרת סחטנות ופגיעה במוניטין של הארגון, והמידע הרגיש הזה נמצא 'מאחורי' האפליקציות הארגוניות", כך אמרה שושי ליבוביץ', מנהלת הפעילות של F5 בישראל, יוון וקפריסין.

ליבוביץ' התראיינה לאנשים ומחשבים במסגרת כנס Agility 2016 של החברה, שנערך באחרונה בווינה.

לדבריה, "יחד עם הדאגה לאבטחת המידע, ארגונים מעוניינים לשמור על רמת ביצועים גבוהה של היישומים שלהם, על מנת להמשיך ולספק שירות ברמה הגבוהה ביותר". היא ציינה ש-"F5 מספקת פתרונות שביכולתם לאבטח את היישום ועדיין לדאוג לכך שהוא יהיה זמין ונגיש".

יש לליבוביץ' ניסיון של 18 שנים במכירות בתחום ההיי-טק, מתוכן שבע שנים ב-F5. לפני מינויה הנוכחי היא שימשה כמנהלת המכירות של המגזר הפיננסי והטלקום בחברה – תפקיד אותו מילאה במשך 5 שנים. לפני שהצטרפה ל-F5 עבדה ליבוביץ' ב-MBI וב-Glasshouse.

מרכז הפיתוח השני בגודלו של F5 – בישראל

F5, שקיימת כבר שני עשורים, מפעילה בישראל מרכז פיתוח, השני בגודלו בחברה. מועסקים בו יותר מ-300 איש, והוא אחראי על פיתוח רכיבים ופתרונות אבטחת מידע. לדברי ליבוביץ', החברה פעילה "בכל המגזרים בישראל, וחזקה במיוחד במגזרי הפיננסים, הממשלה וההיי-טק. במגזרים הללו נדרשת תשתית כוללת, חסינה ואמינה, שתעמוד בסטנדרטים הגבוהים ביותר – הן של אבטחת המידע והן של זמינות, נגישות ומהירות".

החברה חזקה בישראל בתחום ה-ADC המסורתי – העברת יישומים, ובאבטחה שלהם והגישה אליהם, הן בדטה סנטר והן בענן, בכלל זה פתרונות מפני מתקפות מניעת שירות (DDoS) והגנת WAF.

"אנחנו רואים עלייה בביקוש לפתרונות הגנה בענן גם בארגונים גדולים", ציינה ליבוביץ'. "ארגונים אלה אמנם לא תמיד מעבירים יישומים קריטיים לענן, אבל בוודאי מעבירים אליו שירותים רבים, שיש לאבטח את הגישה אליהם".

"תחום חזק נוסף שלנו בישראל הוא ניהול תעבורת ה-SSL", הוסיפה. "כיום, חלק ניכר מהתעבורה מושתת על SSL ורכיבי אבטחת מידע רבים 'עיוורים' לכל מה שקשור אליו. זוהי נקודת תורפה משמעותית בארגונים, מאחר שרבים מהם לא יודעים לפתוח את התעבורה המוצפנת".

ליבוביץ' סיפרה על מספר פרויקטים שהחברה ביצעה בישראל באחרונה. "חלק ניכר מחברות הביטוח והבנקים הגדולים בישראל הטמיעו את תשתית הגישה המאובטחת שלנו לאפליקציות. ארגונים אלה מעוניינים לאפשר גישה למידע מבחוץ וחייבים ברמת אבטחת מידע גבוהה. לכן הם נדרשו לתשתית גישה גמישה ומאובטחת יותר למשתמשים השונים שלהם, בין אם מדובר בסוכנים של חברות ביטוח, בלקוחות, בספקים או בעובדי בנקים", אמרה.

מה יש לך לומר על F5 אל מול המתחרות?
"אנחנו נוגעים בתחומים שונים ויש לנו מתחרי נישה בכל תחום כמעט, אבל נכון להיום אין לנו מתחרה שיודעת לתת את כל התשתית לטיפול ביישומים, ללא קשר למיקום או האפיון שלהם".

תגיות: ,

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *