26 בפברואר 2018 פלי הנמר

באה לבקר במאורת הנמר: דורית שר, Experity

דורית שר, מנכ"לית Experity, הגיעה באחרונה לבקר במאורת הנמר.

גם דורית היא נמרה. לא סתם נמרה – לביאה. אמרתם חדשנות וחוויית לקוח? אמרתם דורית שר.

לדורית רזומה מרשים של שני תארים בהצטיינות מהטכניון – MBA במנהל עסקים עם התמחות בתעשיות עתירות ידע ו-Bsc בהנדסת תעשיה וניהול, וניסיון של מעל 20 שנים כמנהלת בכירה בתחום מערכות המידע וכ-CIO ב-013-נטוויז'ן. היא ניהלה פרויקטים שונים ומגוונים של פיתוח והטמעת פתרונות טכנולוגיים ממוקדי לקוחות וערך עסקי, ויש לה ניסיון רב בייעוץ אסטרטגי ופרקטי בחברות וארגונים גדולים ובינוניים, כגון AIG, משרד המשפטים, רפאל, אורבוטק, מי עדן, מילגם, אינטרנט רימון וטאבולה.

בשנים האחרונות זיהתה דורית צורך של חברות להשקיע בפתרונות טכנולוגיים וחדשנות בחוויית הלקוח, כי העולם משתנה בכל רגע והטכנולוגיה מתפתחת, ולצד אלה גם צרכי ורצונות הלקוחות. על כן, היא הקימה את Experity – חברה חדשנית ופורצת דרך, שמתמחה בייעוץ ויישום פתרונות טכנולוגיים וחדשנות בחוויית לקוח לחברות מובילות במשק. ביחד עם סיירת מומחים בעולמות תוכן משלימים, שלכל אחד מהם ידע וניסיון מקצועי וניהולי רב, הם פועלים במקצועיות ובמסירות להצלחת לקוחותיהם.

החברה מתמחה ביכולת לספק פתרון כולל לחברות וארגונים למתן חוויית לקוח חדשנית ויוצאת דופן – החל מבניית אסטרטגיה ותכנית עבודה ועד ליישום הפרקטי, תוך שילוב כל עולמות התוכן הרלוונטיים: עסקי, תהליכי, תרבותי וכמובן טכנולוגי.

החזון והשיטה של דורית

החזון שאותו מובילה דורית הוא לייצר מצב שבו כולם מרוויחים – הארגונים ולקוחותיהם (שזה בעצם כולנו). כלומר, המטרה היא לייצר לארגונים סביבה צרכנית הרמונית, שמצד אחד תאפשר ללקוחות חוויה טובה יותר ומצד שני, תאפשר לארגונים לשמור על רלוונטיות בשוק לאורך זמן ולבלוט מעל המתחרים, וכל אלה בסביבה טכנולוגית וצרכנית שמשתנה בקצב מהיר, שבה הכוח נמצא בידיים של הלקוח.

לדורית יכולת ראייה הוליסטית ואבחון מהיר, וכדי להצליח במשימה שעומדת לפניה, היא פיתחה שיטה המבוססת על עקרונות ה-Lean והאג'ייל, ומאפשרת מצד אחד הסתכלות מעיני הלקוח (Out – In) ומצד שני – הסתכלות מעיני החברה (In – Out). זאת, כדי לייצר חוויית לקוח אופטימלית, תוך שמירה על אפקטיביות עסקית.

כשפוגשים את דורית רואים מיד שמעבר למקצוענות שבה והלביאה שהיא, חשוב לה לעשות את הדברים הנכונים לטובת הלקוחות שלה. חשוב לה שהם יצליחו.

השירותים של Experity

Experity מספקת מגוון שירותים, וביניהם: בניית אסטרטגיית חוויית לקוח חדשנית, ייעוץ לשיפור תהליכי ניהול לקוחות, בניית אסטרטגיית מחשוב לטרנספורמציה דיגיטלית ממוקדת ערך לקוח, הובלת מעבדות חדשנות בחברות וארגונים, ייעוץ וליווי בהטמעת מערכות לניהול לקוחות וחוויית לקוח (כולל CRM), ייעוץ וליווי בבחירת והטמעת פתרונות טכנולוגיים ודיגיטליים חדשניים לשיפור חוויית הלקוח, CDO/CXO במיקור-חוץ, והעברת סדנאות פנים ארגוניות בנושאי חדשנות וניהול ממוקד לקוח.

"אנחנו מאמינים במערכות יחסים ארוכות טווח. מבחינתנו, 'הלקוח במרכז' זו לא קלישאה, אלא 'אני מאמין' ודרך חיים. לכן, אנחנו פועלים במסירות ובמקצוענות כדי לספק שירות מצוין, תוך כדי דיוק מקסימלי של צרכי החברה שאותה אנחנו מלווים ומחויבות לתוצאות. הערכים המובילים אותנו בעשייה הם בדיוק אלה החרוטים על דגלנו: חדשנות וחווית לקוח", כך לדבריה.

תשאלו אילו חברות יכולות להרוויח מהשירותים הייחודיים ש-Experity מציעה? הו, מצוין ששאלתם. בעצם, כל חברה שמעוניינת להישאר רלוונטית בעיני הלקוחות שלה ומבינה שהדרך לכך עוברת דרך חוויית לקוח חדשנית ויוצאת דופן.
אמרתם חוויית לקוח וחדשנות – אמרתם Experity.

תגיות: , ,

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *