23 בינואר 2017 פלי הנמר

באה לבקר במאורת הנמר: דניאל שרעבי, RishonTech

באחרונה באה לבקר במאורת הנמר דניאל שרעבי – בת 27, יזמית ומתמחה בשיווק, מכירות וניהול קהילות. היא בעלת תואר ראשון בכלכלה מהמכללה למנהל וסטודנטית לתואר שני באוניברסיטת תל אביב, בתוכנית לטכנולוגיה, יזמות וחדשנות.

שרעבי היא תושבת ראשון לציון, מנהלת שיווק ומכירות גלובלית בחברת ייעוץ, שהגיעה לתחום היזמות לאחר שהקימה סטארט-אפ בתחום האופנה – מיזם שנועד לשפר את חוויית הקנייה לנשים שקונות אופנה ברשת.

"עברתי שנתיים מלאות בהרפתקאות", היא סיפרה לי. "להקים סטארט-אפ זה לא פשוט, אבל מאוד מספק. במשך השנתיים המאוד אינטנסיביות האלה יצרתי המון קשרים בתעשייה, הכרתי הרבה אנשים, למדתי וצמחתי, והיה נראה לי לא טבעי לסיים את הכול רק כי המיזם שלי לא צלח. ידעתי שהדרך שלי בעולם היזמות לא הסתיימה".

קהילת היי-טק – גם בראשון לציון

היא הקימה את קהילת RishonTech יחד עם תושב נוסף של העיר, רוני קום, לאחר פגישה מקרית בין השניים, שגרמה להם להבין שיש צורך בקהילת יזמות והיי-טק גם בעיר שלהם. "קום ואני נפגשנו בדרך למיט-אפ בהרצליה. ממש במקרה הצעתי לו טרמפ לאירוע ולשנינו עלתה המחשבה שזה אבסורד שבעיר הרביעית בגודלה בארץ אין קהילת יזמות והיי-טק. שנינו יזמים מאותה העיר ואף פעם לא נפגשנו או נעזרנו אחד בשני", אמרה.

משם ועד להקמת קהילת RishonTech הדרך הייתה קצרה מאוד. כיום מלווים אותם מתנדבים מהעיר, שיחד איתם מפעילים את הקהילה: אורי סער, מנהל תפעול ואירועים, וחן פלדמן, מנהל פיתוח עסקי.

לדברי שרעבי, "אנחנו רוצים לאפשר שיתופי פעולה בין בעלי רעיונות למיזמים, דיונים מקצועיים ומרחב בטוח ותומך ליזמות בעיר. בהמשך, נפעל גם בתחום החינוך, ליזמות בקרב בני הנוער בעיר. במהלך הדרך חשוב לחברי הקהילה להגיע לשכונות ולהעצים גם את האוכלוסיות הצעירות בפעילות של חינוך ליזמות במערכת החינוך בעיר".

הקהילה פועלת מזה כשנה ומונה כ-500 חברים. במסגרת פעילויותיה מתקיימים מדי חודש בראשון לציון מיט-אפים עם שמות גדולים בתעשיית ההיי-טק והיזמות בארץ, והקהילה הפיקה ותמכה בהקאתון הראשון שנערך בתיכון בעיר. שרעבי אמרה לי שיש עוד המון פעילויות, שמתוכננות להמשך הגדילה של הקהילה הצומחת.

תגיות: , ,

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *