26 ביוני 2018 פלי הנמר

באה לבקר במאורת הנמר: טלי שם טוב, קווליטסט

באחרונה באה לבקר במאורת הנמר טלי שם טוב, מנכ"לית קווליטסט ישראל. שם טוב היא דוגמה מצוינת ויחסית חריגה בשוק המקומי: אישה מצליחה המנהלת חברה גדולה.

קווליטסט היא חברת בדיקות תוכנה ואבטחת איכות בולטת והאמביציה, הכישרון והראייה של שם טוב לטווח הרחוק מאפיינים אותה מהצטרפותה לחברה ב-2002. מאז מילאה שם טוב מגוון תפקידים, ביניהם מנהלת פיתוח עסקי וסמנכ"לית משאבי אנוש. כל התפקידים שעשתה בחברה עד כה לא היו בעלי אופי טכנולוגי מובהק, אך הביאו אותה, בעבודה קשה ומוכוונת תוצאות, לתפקיד המנכ"לית בישראל, המנהלת את 1,500 מתוך 3,500 עובדי החברה.

שם טוב אחראית על הניהול השוטף והפיתוח העסקי בישראל, והיא מעורבת בפרויקטים שונים ומגוונים, ביניהם מרגליות – פרויקט המשלב נשים מהציבור החרדי בתחום בדיקות התוכנה. ככלל, היא חרתה על דגלה של החברה שילוב אוכלוסיות מגוון בכל רחבי הארץ וממגזרים שונים, כולל עובדים ללא ניסיון אך בעלי פוטנציאל טכנולוגי וראייה מערכתית, שעוברים הכשרות מקצועיות מלאות על ידי החברה: נשים חרדיות, ערבים, דרוזים, בעלי מוגבלויות ועוד.

קווליטסט מתכננת ומפתחת פתרונות מותאמים למגוון תחומים בתעשייה, עם ניסיון רב בתהליכים ומתודולוגיות לבדיקת תוכנה מהמתקדמים בעולם. החברה מציגה מגוון רחב של בדיקות ומערכות אבטחת איכות מותאמות ברמת מומחיות גבוהה לחברות בתחומי הטכנולוגיה, טלקום, המובייל, הבינה המלאכותית, הסייבר, הבריאות, הפיננסים, הביטחון, המדיה, הקמעונות והתעשייה. החברה פועלת בישראל, ארצות הברית, בריטניה, אוקראינה, הודו ורומניה.

בניהולה של שם טוב מבצעת החברה עשרות פרויקטים עם חברות גדולות במשק. עובדי החברה אחראים באופן מלא ושוטף על בדיקות מוצרים טכנולוגיים ומוודאים שהם ראויים, בטוחים לשימוש, יעילים ופועלים ללא באגים.

קווליטסט נרכשה על ידי קרן ההשקעות מרלין ב-2016, אך עם זאת שמרה על DNA ישראלי: שדרת הניהול שלה כוללת ישראלים רבים ובראשם מנכ"ל קווליטסט העולמית, אייל זילברמן. חלק מהחדשנות של החברה ברחבי העולם מקורו בעובדיה בישראל, שמפתחים כלי בדיקה ואבטחת איכות, והם אלה שמניעים את קטר החדשנות שלה.

תגיות: , ,

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *