18 בינואר 2017 פלי הנמר

באה לבקר במאורת הנמר: מלישו סמאי, טק-קריירה

לפני ימים אחדים אירחתי במאורה את מלישו סמאי מטק-קריירה.

סמאי היא בת 29, נשואה ואם לילדה, בעלת תואר ראשון בסוציולוגיה ומדעי המדינה מאוניברסיטת בר אילן. היא סיפרה לי ש-"התחלתי את דרכי בטק-קריירה באוגוסט האחרון, כמנהלת קשרי מעסיקים והשמה, ובמקביל אני מפתחת את תחום הבוגרים והמתנדבים בעמותה. הגעתי עם 10 שנות ניסיון במגוון תפקידים בארגון לתת, כשבתפקידי האחרון ליוויתי נשים בעלות עסקים קטנים בתחילת דרכן".

"בחצי השנה הזו בטק-קריירה התוודעתי לעשייה מדהימה ומרתקת, נחשפתי לדור חדש של מנהיגים מהקהילה האתיופית בישראל ואין לי שום ספק שטק-קריירה היא המקום שמקדם שוויון הזדמנויות צודק והולם בחברה הישראלית", אמרה סמאי.

היא קוראת לחברות הנמצאות בחוד החנית של תעשיית ההיי-טק בישראל לקחת חלק בפעילויות של העמותה, והן: "יצירת שיתופי פעולה עם חברות המעוניינות לשלב את בוגרינו לתפקידי היי-טק בתחום הכשרתם; השתלבות של מתנדבים בתוכנית המנטורינג של טק-קריירה הכוללת ליווי והכנת הסטודנטים שלנו לעבודה בשוק ההיי-טק; סיורים בתעשייה לסטודנטים שלנו, על מנת לחשוף אותם לתרבות הארגונית של התעשייה; עזרה בהכנת הסטודנטים לראיונות עבודה מקצועיים ואישיותיים דרך סימולציות; הרצאות מקצועיות; תרגולים לסטודנטים; ותמיכה כלכלית בפעילויותינו".

במהלך המפגש דיברנו על החשיבות של "חזון טק-קריירה להענקת הזדמנות ייחודית לצעירות וצעירים יוצאי אתיופיה לקבל הכשרה טכנולוגית ולהשתלב בשוק ההיי-טק ובחברה הישראלית".

תגיות: , ,

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *