7 בדצמבר 2016 פלי הנמר

באו לבקר במאורת הנמר: ארז מזוז ומנחם רוזנבלום, Anagal

השבוע באו לבקר במאורת הנמר ארז מזוז ומנחם רוזנבלום מהנהלת חברת Anagal. היה זה מפגש הכנה לקראת האירוע המתוקשר של מועדון המנמ"רים הצפוני שיוזמת Anagal, יחד עם פורום C3 מבית אנשים ומחשבים. הכנס ייערך ביום ב' הקרוב, 12 בדצמבר, במלון חוף התמרים בעכו, בשעות הבוקר עד ארוחת הצהריים. ההרשמה באפליקציה של אנשים ומחשבים במדור הפורומים.

להורדת האפליקציה למכשירי אנדרואיד (Android) לחצו כאן.

להורדתה למכשירי iOS לחצו כאן.

האירוע הוא המשך ישיר לפעילות שעושה Anagal לקידום תחום מערכות המידע והמחשוב הארגוני בקרב ארגונים באזור הצפון. בין המרצים בו יהיו ג'ימי שוורצקופף, מנכ"ל STKI ישראל, שיסקור את פני שוק ההשקעות ויעריך את הפוטנציאל בשנה הקרובה; ואמיר פורקוש, סמנכ"ל הטכנולוגיות של בינת תקשורת מחשבים, שירצה על הדיגיטל במובן הפרקטי. כמו כן, תתקיים סדנה מקצועית בנושא היערכות למתקפות סייבר, בהובלת אבי וייסמן, מנכ"ל שיא סקיוריטי.

במהלך הכנס יתקיים פאנל ראשון של פורום C3 בהשתתפות מנמ"רים בכירים מארגונים בצפון, שיבחנו את אתגרי המנמ"ר בפריפריה. יקחו בו חלק חנן איל, מנמ"ר גניגר מפעלי פלסטיקה; רונן בית הלוי, מנמ"ר שמיר אופטיקה; מרינה שטיינברג, מנמ"רית עמיעד מערכות מים; ומולי צפריר, מנמ"ר אוניברסיטת חיפה.

בסיום האירוע יחולקו הפתעות שונות, ביניהן מצפן יוקרתי, כדי שאף אחד לא יאבד את הצפון…

תגיות: , , ,

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *