15 בפברואר 2017 ''פלי הנמר''

באו לבקר במאורת הנמר: דוד פלדמן ואבי ברק, Cybonet

דוד פלדמן, מנכ"ל Cybonet, בא באחרונה לבקר במאורת הנמר ביחד עם אבי ברק, מנהל המכירות האזורי של החברה. פלדמן וברק שמחו להכיר את תורת הנמר ואני למדתי על החברה דברים חדשים ומעניינים.

Cybonet מוכרת לקהילת ה-IT בכלל ולמנמ"רים בפרט בשמה הקודם, PineApp. זו התמקדה באבטחת מידע למייל והמוצר שלה, PineApp MailSecure, נמכר החל מ-2002 בישראל ובעשרות רבות של מדינות נוספות. לפני כשנתיים ביצעה החברה אתחול מחדש ושינתה את השם ל-Cybonet. בניצוחו של פלדמן, שצמח בחברה ומונה למנכ"ל, היא הרחיבה את ההיצע שלה ומציעה פתרונות סייבר מקיפים עבור השווקים הישראלי והבינלאומי.

לפני שמונה למנכ"ל Cybonet כיהן פלדמן במגוון תפקידים בחברה. כך, הוא הקים ב-2004 את מרכז התמיכה העולמי של PineApp, שסיפק שירותי תמיכה 24/7 ללקוחות בעשרות מדינות ברחבי העולם. בהמשך הוא כיהן כסמנכ"ל טכנולוגיות וניהול מוצר, וריכז את תכנון המוצרים, תהליכי הוצאתם לשוק ומפות הדרכים לכל מוצר.

לברק כ-18 שנות ניסיון בניהול מכירות בתחומי ה-IT, בדגש על תחומי אבטחת המידע ופתרונות לרשתות תקשורת. בין השאר, הוא עבד ב-Arrow ECS, צ'ק פוינט (Check Point), בזק בינלאומי ונטוויז'ן.

פתרונות שמשרתים קרוב ל-40 אלף דומיינים

פלדמן סיפר לי שפתרונות הסייבר ואבטחת המידע של Cybonet, שכוללים גם את פתרונות PineApp, מותקנים כיום על גבי יותר מ-3,000 מערכות ומשרתים קרוב ל-40 אלף דומיינים ביותר מ-60 מדינות בעולם. החברה מספקת מענה מקיף לא רק לאבטחת מייל, אלא גם לסינון כתובות URL, ניטור מלא ושוטף של רשתות ובדיקות של פגיעויות אבטחת מידע.

בין לקוחותיה נמנים מפעילי טלקום, משרדי ממשלה, ארגונים פיננסיים ועסקים קטנים ובינוניים. דוגמאות ללקוחות אלה הן חברות הטלקום של תאילנד וסרי לנקה ומפעילת התקשורת ההודית הגדולה BSNL.

לדברי פלדמן, אחד המהלכים המשמעותיים שנעשו ב-Cybonet באחרונה היה העצמת יכולתה לספק ניטור מלא ושוטף של רשתות ובדיקות של פגיעויות אבטחת מידע, על בסיס יכולות ה-EDR (ר"ת Endpoint Detection and Response) שלה.

בעלת השליטה ב-Cybonet היא צארום אחזקות שבבעלות רוני צארום, המכהן גם כיו"ר החברה.

פלדמן ציין ש-"יש הרבה חברות שעושות פתרונות סייבר נקודתיים, אבל קשה למצוא One stop shop לחברות בגודל בינוני – אותם ארגונים שלא יכולים להשקיע 100 אלף דולר בהגנת סייבר, אבל כן ישקיעו 10,000-20,000 דולר. אנחנו משלימים בימים אלה את פיתוח מוצר הסייבר הבא עבורם, שיושק בחודשים הקרובים. לארגונים האלה אין את האנשים, הידע והניסיון כדי לטפל באיומי סייבר".

לדבריו, "אנחנו מונעים נזקים ומקצרים את זמן התגובה של הארגון מרגע הכניסה של תוקף הסייבר. גם אם יש לארגון בגודל בינוני איש שאחראי על הרשת, הוא לא יכול לעקוב אחריה כל הזמן ולהיות מסוגל לאתר ולטפל במתקפות בזמן אמת. לכן, החזון שלנו ברור: להיות ספקי הסייבר של שוק הארגונים הבינוניים בארץ ובעולם. על מנת לממש את החזון הזה, אנחנו מקיימים שיתופי פעולה עם חברות סייבר ישראליות כמו צ'ק פוינט ורדוור, שאיתן נערוך כנס משותף בחודש הבא".

תגיות: , , ,

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *