19 בדצמבר 2018 ''פלי הנמר''

באו לבקר במאורת הנמר: חברי הנהלת Voicenter

היה לי העונג לארח באחרונה במאורת הנמר את חברי הנהלת Voicenterשלומי וניצן גוטמן, מייסדי החברה, שהם במקרה גם תאומים, וגולן אשטן, המנכ"ל, שבעבר כיהן בתפקידים בכירים אחרים בשוק הטלקום.

השלושה הם מכרים ותיקים ויקרים לליבי, וזו לא הפעם הראשונה שהם מתארחים במאורתי. למרות זאת, הם עדיין הופתעו מהיקף אוסף הנמרים, שגדל עם השנים. כמובן שגם פינקתי אותם במהדורה החדשה של ספרי.

שמחתי לשמוע מהם ש-Voicenter התפתחה וגדלה מאז הפעם האחרונה שבה נפגשנו, כפי שאשטן סיפר: "החברה נוסדה ב-2007 מתוך הבנה שמערכות הטלפוניה לא עונות מספיק על הצורך של הלקוחות במערכת מידע הוליסטית. מתוך הידע שלהם וחברותם בקהילה הבינלאומית של הקוד הפתוח, שלומי וניצן היו אלה שהביאו בזמנו את הבשורה, ו-Voicenter היא עד היום חברת התקשורת הפרטית הגדולה בישראל, עם 70 עובדים ולקוחות מגוונים כגון משרד הביטחון, Gett, מובילאיי, סודקסו, גב מערכות, e-Toro ודטורמה".

"הייחודיות שלנו היא בכך שאנחנו החברה היחידה שמתייחסת למשתמש הקצה כאל ישות נפרדת. כחברת תוכנה וספק תקשורת עם רישיון ISP, יש לנו את היכולת להתאים את הפתרון בצורה מיטבית לצרכי הלקוחות", ציין שלומי. "Voicenter היא חברת ענן אמיתית עם פתרונות טלפוניה. באחרונה הרחבנו את פעילותנו לחו"ל ופתחנו סניף ביוסטון, טקסס, עם הפנים קדימה, להתרחבות גלובלית נוספת בהמשך".

"המוטו שלנו – חשוב גלובלית פעל לוקאלית (Think global act local) – מאפשר לנו מצד אחד לחשוב גלובלית ומצד שני להעניק שירות איכותי ללקוחותינו", הוסיף ניצן.

אשטן סיכם באמרו כי "קיימת בשוק מגמה של מעבר ממערכות מסורתיות, גדולות וסגורות למערכות פתוחות שלנו, שמאפשרות גמישות בכל הנוגע לצרכים המשתנים של עולם התקשורת. מעבר לגמישות, הפתרון שלנו חוסך משאבים וספקים, ומאפשר אינטגרציה למערכות שונות וניהול שכבות של הארגון. בנוסף, אנחנו מובילים בשוק הסלולר עם כרטיסי SIM המהווים חלק מהמרכזייה, כך שהסלולר של אנשי השטח בארגון הופך לעוד שלוחה במרכזיה – מה שמאפשר ניתוב, מעקב, הקלטת שיחות ועוד".

בהחלט התרשמתי מהחברה ומפעילותה, ואני מאחל לחברים הצלחה בהמשך.

תגיות: , , ,

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *