28 באוקטובר 2018 פלי הנמר

באו לבקר במאורת הנמר: פרופ' ישע סיון ורז הייפרמן

הפעם התארחו במאורת הנמר פרופ' ישע סיון, מייסד ומנכ"ל i8 Ventures ורז הייפרמן, יועץ בכיר לטרנספורמציה דיגיטלית ב-i8 Ventures, לרגל פרסום ספרם החדש "עושים דיגיטל" בנושא הטרנספורמציה הדיגיטלית.

i8 Ventures הוקמה בתחילת 2018 על ידי פרופ' סיון ומעסיקה מספר יועצים בתחומי הטרנספורמציה הדיגיטלית. החברה עובדת עם מספר ארגונים בארץ ובחו"ל. הנושאים העיקריים בהם מתמקדת החברה הם:

  1. ייעוץ וליווי ארגונים בתהליך הטרנספורמציה הדיגיטלית – החברה רואה את עצמה כ Digital Sherpa, כלומר חברה המסייעת לארגון בניווט במסע הדיגיטלי שלו וכן לוקחת על עצמה מטען, כלומר מבצעת פרויקטים במהלך המסע.
  2. הכשרה בתחומי הטרנספורמציה הדיגיטלית – החברה מציעה אוסף של הכשרות, קורסים וסדנאות לדירקטוריונים, הנהלות ומובילים דיגיטליים בתחומי הטרנספורמציה הדיגיטלית והחדשנות.
  3. פיתוח ידע בתחומי הטרנספורמציה הדיגיטלית והחדשנות – פרופ' ישע סיון ורז הייפרמן מפתחים ידע וחומרים בתחומי הטרנספורמציה הדיגיטלית. שניהם ביחד וכל אחד לחוד כתבו ספרים ומאמרים רבים שפורסמו בארץ ובחו"ל.

לאחרונה פרסמו פרופ' סיון והייפרמן את ספרם החדש שכותרתו "עושים דיגיטל: הטרנספורמציה הדיגיטלית – רקע, תיאוריה ופרקטיקה, מדריך לטרמפיסט במסע", תוצר של שיתוף פעולה רב שנים בין שניהם.

כריכת הספר עושים דיגיטל

כריכת הספר עושים דיגיטל

מה גרם לנטפליקס לעשות שתי מהפכות ולבלוקבאסטר להיעלם?

הספר פורסם בפורמט דיגיטלי באתר עברית של הוצאת ידיעות אחרונות. הוא מציג תמונה עדכנית ומעמיקה של אחד הנושאים המשמעותיים ביותר הנוגע לארגונים בעידן הנוכחי – הטרנספורמציה הדיגיטלית. בין היתר, הספר מתייחס לשאלות כגון מה גרם לאפל להצליח, ולקודאק להיכשל? מה גרם לנטפליקס לעשות שתי מהפכות ולבלוקבאסטר להיעלם? ומה זה הדיגיטל הזה שכולם מדברים עליו? מהי הבגרות הדיגיטלית של הארגון ומדוע חשוב להכיר מושג זה טרם היציאה למסע הדיגיטלי? ובעיקר – מדוע מובילי ארגונים חייבים להכיר ולשלוט בכוח הדיגיטלי?

תהליך זה משפיע על כל סוגי הארגונים: גדולים וקטנים, מקומיים וגלובליים, פרטים וציבוריים, תוך שהוא משנה את המוצרים או השירותים שהם מייצרים, את צורת עשיית העסקים וניהול הקשרים עם לקוחותיהם, את התהליכים העסקיים הפנימיים והחיצוניים, את המבנה הארגוני שלהם, את תהליכי קבלת ההחלטות שלהם, ואת שיטות הניהול והעבודה של עובדיהם.

"עושים דיגיטל" מורכב משלושה חלקים:

  • חלק א' – רקע: מציג את הקשר הגורדי שבין עסקים ודיגיטל, את שלושת העידנים בהתפתחות הטכנולוגיה הדיגיטלית, מגדיר וסוקר את הטרנספורמציה הדיגיטלית, ואת ששת הטרנספורמציות שכל מנהל חייב להכיר במהלך המסע דיגיטלי.
  • חלק ב' – תיאוריה: חלק זה סוקר, בין השאר, את החדשנות מבוססת הדיגיטל, את המודלים העסקיים הדיגיטליים, את חשיבות הנתונים בעידן הדיגיטלי, את ההשפעה שיש לדיגיטל על הענפים העסקיים והכלכליים השונים ואת חמש הקטגוריות העיקריות של הפלטפורמות הדיגיטליות לחדשנות.
  • חלק ג' – פרקטיקה: חלק זה סוקר את הבגרות הדיגיטלית של ארגונים, את המתודולוגיה ליישום הטרנספורמציה הדיגיטלית, אוסף של דוגמאות למסעות דיגיטליים שארגונים מובילים ביצעו, את הסוגיות הקשורות למי יוביל את המסע הדיגיטלי ומספר שאלות שעל הארגון לשאול את עצמו לקראת היציאה למסע

לקהילת אנשים ומחשבים מצורף קוד הטבה מיוחד להורדה בהנחה של 20% באתר עברית – DDPAC20 (בתוקף עד סוף נובמבר).

להלן מספר הנחיות:

כדי לקרוא – יש לוודא התקנה של אפליקצית "עברית" (אנדרואיד או אפל).

הסבר על אופן השימוש בקוד:

  1. היכנסו לכאן (הזמנת ספרים מבוצעת דרך האתר).
  2.  בחרו בספר "עושים דיגיטל" על-ידי חיפוש.
  3. בעמוד הקופה הקלידו את קוד ההטבה שקיבלתם, בשורת "יש לי קוד".
  4. וודאו שמחיר הספר הוא 64 שקלים בהתאם וסיימו את תהליך הרכישה.
  5.  הספר ימתין לכם באפליקציית "עברית" (הניתנת להורדה בחינם)
  6. שימו לב:

ב-iPhone/iPad יש לוודא כי אתם במצב של גלילת טקסט אנכית (דרך גלגל השיניים גלילת מסך) יש שם באג שלפעמים מייצר תקיעה.

תגיות: , , , , , , ,

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *