30 בינואר 2017 פלי הנמר

בא לבקר במאורת הנמר: אופיר שפיגל, מנכ"ל אופיר שפיגל תקשורת וקשרי ממשל

באחרונה הגיע לבקר במאורת הנמר אופיר שפיגל, מנכ"ל אופיר שפיגל תקשורת וקשרי ממשל.

שפיגל (43) הוא בעל תארים ראשון ושני מאוניברסיטת חיפה. מלבד היותו מנכ"ל המשרד, שעוסק בייעוץ תקשורתי ויחסי ציבור, הוא מרצה באוניברסיטת חיפה ובמוסדות לימוד נוספים, ומשמש כיועץ תקשורת וכלוביסט..

הביקור שלו במאורת הנמר נערך לציון 10 שנות פעילות למשרדו, שיושב בנופים המקסימים של עמק יזרעאל, אבל מלווה לקוחות מכל רחבי הארץ.

התחום בו החל שפיגל את דרכו המקצועית הוא העולם הפוליטי, עת שימש כעוזר פרלמנטרי, יועץ תקשורת ועוד. הוא הקים לפני כעשור את משרדו וביקר בפעם הראשונה במאורת הנמר ממש עם הקמתו.

הוא סיפר לי שהוא מכיר את קבוצת אנשים ומחשבים עוד מהיותו נער – אז, כמו רבים מבני דורו, היה ממתין בהתרגשות לגיליון המודפס של העיתון, אליו צורף דיסק ועליו משחקי דמו ותוכנות שונות. מאז עבר זמן רב, המחשבים השתנו והטכנולוגיות התפתחו, אבל שנינו הסכמנו שהטבע האנושי נותר כשהיה.

משרד יחסי הציבור ששפיגל מנהל הוא יצירתי, מונה שבע עובדות קבועות ובנוסף מעסיק פרילנסרים בתחומים שונים. הוא מנוהל לפי תפיסת עולמו של שפיגל, שעיקרה הוא לייצר נראות חיובית ובולטות תקשורתית בקרב קהלי היעד של לקוחותיו. הוא וצוותו המסור מציעים ללקוחות שלושה סוגי שירותים בתחום: קשרי עיתונות, שירותי ניו-מדיה ולובי פוליטי.

שפיגל סיפר על האתגרים של עבודה מהצפון והפתרון להם. "זה פשוט לעבוד קצת יותר קשה", אמר. דיברנו גם על התקשורת בצפון ועל ההתמודדות בענף שמתחדש כל הזמן. בהמשך שוחחנו על הצורך בקידום עולם הטכנולוגיה בכל רחבי המדינה וסיפרתי לו על הכנסים שערכה קבוצת אנשים ומחשבים באחרונה בעכו ובחיפה, כמו גם על כנסים נוספים שהיא תקיים בצפון בזמן הקרוב.

סיפרתי לשפיגל שקבוצת אנשים ומחשבים מתחילה באנשים ורק אחר כך מחשבים, כי הטכנולוגיה שנייה בחשיבותה לגורם האנושי. סיכמנו שהכול מתחיל ונגמר באנשים והבעתי תקווה שלא יחלוף עשור שלם נוסף עד לפגישתנו הבאה.

תגיות: , ,

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *