22 באפריל 2018 פלי הנמר

בא לבקר במאורת הנמר: ירמי בנג'ו, RewizIT

באחרונה פגשתי את ירמי בנג'ו, יזם ומומחה מחשוב ותיק, בערב חגיגי לקראת כנס Future of AI 2018 של אנשים ומחשבים, וכאשר הוא סיפר לי על המיזם החדש שלו, RewizIT, הסתקרנתי והזמנתי אותו להתארח במאורת הנמר.

"במהלך 25 השנים האחרונות רכשתי ניסיון ומומחיות בשתי דיסציפלינות: הקמה של מערכים ארגוניים לניהול פרויקטים, וניהול פעילות IT והטמעת מערכות מידע. עשיתי זאת כעצמאי וכשכיר, כולל בתפקיד מנמ"ר בחברת ביטוח. כך, לאורך השנים צפיתי בעיניים כלות כיצד חוזרים על עצמם מרבית האתגרים, הדילמות, הסוגיות, החיבוטים, הכישלונות וגם ההצלחות. נדמה היה לי שאני חוזר, צופה ומשתתף באותם הסרט והתסריט, אך עם שחקנים שונים", אמר.

רבות דובר ונחקר בנושא הפרויקטים "המאותגרים" והפסדי העתק שנגרמים בעטיים. גם כיום, מחקרים מעידים שאין שינוי משמעותי לטובה באחוזי ההצלחה – להיפך, מסתמן שהמגמה תקצין. זאת, בעקבות שלושה גורמים: האחד הוא שעל פי מחקר של R&D Magazine, סקטור ההשקעות במחקר ופיתוח ב-ICT, זה שמייצר טכנולוגיות לכל ענף ה-IT, ימשיך להוביל בתקציבים ובחדשנות ב-10 השנים הקרובות. במקביל, גרטנר (Gartner) חוזה ששוק ה-IT עצמו ממשיך לצמוח והיקפו 3.4 טריליון דולר. בנוסף, הרגולציה מתעצמת, ומחייבת יישום תקנים ואילוצים עסקיים במערכות המידע של הארגון.

מהו הפתרון ש-RewizIT מציעה?
"בעקבות סבב הפגישות האחרון שערכתי עם מנהלי יחידות מחשב לגבי פיתוח ה-MVP, הפתרון הוא כזה:

RewizIT היא מערכת מומחה קוגניטיבית שמסייעת למנמ"ר, למנהלים ולמומחים, כך שיחידת ה-IT תפעל במהירות ותהיה גמישה מאוד לשינויים ולטלטלות בעת יישום טכנולוגיות, מערכות ותאימות לתקינות חדשים. הגמישות תושג בזכות יכולת משופרת של קבלת החלטות, בימים במקום שבועות, ושיפור משמעותי במהירות הפקת התוצרים ואיכותם.

יכולות אלה יושגו באמצעות שלושה סוגי סיוע מותאמים לתהליכי הארגון ולגורם המקצועי: ראייה מערכתית לגבי השלכות יישום הטכנולוגיה על הפעילות בארגון, יכולת למידת בזק ובזמן אמת אודות הטכנולוגיה בהקשר המדויק לתהליכים העסקיים ושימוש חוזר בידע גלובלי לטובת האצה של תהליכי ניתוח הדרישות, הפיתוח ויישום המוצר הסופי".

לקראת הסבב הקרוב והפיתוח של ה MVP, אמר בנג'ו כי הוא "יחבק בחום" יחידות מחשב בארגונים, שיקדישו לו פגישה בה יוסיפו את צרכיהם ויחוו על השערות קיימות ממערכת המומחה RewizIT Cognitive IT Assistant.

ליצירת קשר עם בנג'ו ניתן לפנות לכאן.

תגיות: ,

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *