23 בפברואר 2017 ''פלי הנמר''

בא לבקר במאורת הנמר: רוברט פרישקו, קבוצת זמינגו

באחרונה בא לבקר במאורת הנמר רוברט פרישקו (39), סמנכ"ל הפיתוח העסקי של קבוצת המובייל זמינגו.

הביקור נערך בעקבות תחום חדש בעולם המובייל, האפליקציות של הדברים – AoT (ר"ת Apps of Things) – בו עוסקת הקבוצה באחרונה.

זמינגו מונה יותר מ-120 עובדים. היא החלה את פעילותה ב-2008 כסטארט-אפ שעסק בפיתוח אפליקציות כשהתחום עוד היה בחיתוליו. מהר מאוד הבינה החברה שיש בעולם האפליקציות "בהלה לזהב" והחליטה שתציע את "המקושים והג'ינסים" לכורי הזהב של העת החדשה.

ה-AoT – מילת הבאזזז החדשה אחרי ה-IoT

"בחיבור בין בני אדם למכשירים חכמים יש תווך שלם שבו אנחנו פועלים, שקראנו לו AoT. זה הדבר הבא בעולם המובייל. הכוונה היא איך לייצר ערך מוסף לחברות המוצר ולמשתמשים על ידי יצירת חוויה רב מימדית בין המשתמש למוצר, דרך המובייל", אמר פרישקו.

"קחו לדוגמה מוצר כמו מזגן", ציין. "לרוב, השיח של חברות המוצר הוא לחבר את המזגן לאפליקציה כדי ליצור סוג של שלט רחוק. איפה נכנס הפתרון שלנו? ברגע שנחבר את המזגן לאפליקציה, נוכל לחבר אותו לטמפרטורה, דרך האינטרנט, ובאמצעות זיהוי המיקום ב-GPS, האפליקציה תדע לבד לכוון את המזגן לקירור או לחימום. לכך מתווספים רבדים נוספים בחוויית המשתמש, כמו היכולת לספק חוויות שונות למשתמשים שונים, היכולת לדעת נתוני צריכה על כל משתמש בכל זמן נתון והיכולת לשלוח הודעות אישיות לייעול השימוש, כמו למשל 'פלי, החלונות שלך פתוחים'".

כיצד חברות מוצר בארץ ובעולם יכולות להפיק תועלת מהטכנולוגיה שלכם?
"אנחנו מפתחים תשתיות טכנולוגיות ל-AoT וביחד עם החברה הלקוחה את ממשק החיבור שלה בין המוצר לאפליקציה. באמצעות הפתרון שלנו, חברות המוצר יודעות מה המשתמשים שלהן עושים עוד לפני שקיבלו את דו"חות המכירה מטרגט (Target) או בסט ביי (Best Buy), ושיח המכירה עובר מכמה יחידות מוצר אפשר למכור ללקוח לכמה מוצרים אפשר למכור לו במהלך כל שנותיו כלקוח. זה משהו שלא קיים בעולם הישן של המוצרים הפיזיים, וזאת הבשורה של זמינגו לעולם המובייל".

תגיות: , ,

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *