5 בפברואר 2018 פלי הנמר

בא לבקר במאורת הנמר: תומר פרי, אינוקום

תומר פרי, מנכ"ל אינוקום בארבע השנים האחרונות, לאחר רכישתה על ידי קבוצת אמן, הגיע באחרונה לבקר אותי במאורת הנמר. פרי סיפר לי שמאז הרכישה, החברה הכפילה את עצמה, "תחת ה-DNA המדהים והמחבק של קבוצת אמן והנהלתה", כלשונו.

לדבריו, אינוקום עובדת עם ספקים ועם שותפים מקומיים כדי להבטיח הטמעה מוצלחת של טכנולוגיות חדשות. "התוצאה היא יתרון עסקי מקסימלי ללקוחותינו ותוצאות עסקיות משופרות עבור השותפים שלנו", אמר. הוא ציין כי "בשנתיים האחרונות איתרנו וחתמנו על הסכמי הפצה עם נציגים של מספר טכנולוגיות מובילות, במטרה להמשיך ולאתר, צעד אחד לפני השוק, את הצרכים של המחר".

המנכ"ל סיפר לי על הצוותים הטכניים מהרמה הגבוהה ביותר שהוא מעסיק באינוקום ועל מרכזי התמיכה וההדרכה למוצרים אותה היא מייצגת. "ההון האנושי הינו הערך המוסף, שמייצר את ההצלחה של החברה מדי שנה בשנה", אמר פרי.

שאלתי אותו על הטכנולוגיות החדשות שהחברה מציעה, והחברות שמייצרות אותן, ופרי שמח לפרט:

"אנחנו מציעים את הפתרון של Rubrik, שהיא חברת תשתיות צומחת ונכנסה לרשימה של גרטנר (Gartner) אחרי ארבעה רבעוני מכירות בלבד. החברה מייצרת פתרון גיבוי וניהול מידע לארגוני ביניים ומעלה, משולב חומרה ותוכנה, שמאגד בתוכו את כל מרכיבי הגיבוי המסורתי – תוכנה, אחסון ורפליקציה. הפתרון מייצר עבור הלקוח פשטות, גדילה לפי צורך והורדה בעלות הכוללת של הארגון (TCO). מוצר נוסף הוא של Proofpoint – מובילת גרטנר בתחום ההגנה על מיילים, התחזות ומניעת התקפות דרך המייל הארגוני. Centrify, שהפתרון שלה נמצא אף הוא בפורטפוליו שלנו, היא מובילת גרטנר בתחום ניהול הזהויות האחודות, גישה והפריבילגיות. CipherCloud מציעה פתרונות הגנה והצפנת מידע לארגונים שעובדים מול הענן, כולל אישורי רגולציה".

הוא הסביר גם על מוצרים שמייצגת אינוקום ביותר מהעשור האחרון, כגון אלה של פאלו אלטו (Palo Alto), יצרנית האבטחה והסייבר המובילה בעולם, על פי גרטנר; וסיטריקס (Citrix), שמספקת פתרון מקצה לקצה משולב לניוד עסקי, שמאפשר הנגשה של סביבת העבודה הארגונית מכל מקום, מכל מכשיר ובכל זמן – ובצורה מאובטחת. גם כאן מדובר בפתרון מוביל גרטנר.

פרי סיכם את הפגישה באמרו כי "נמשיך לבחון את צרכי השוק המשתנים וננסה לספק פתרונות מקצה לקצה שיביאו ערך מוסף ומענה רחב לשותפינו ולקוחותינו. אנחנו כבר שוקדים על מחקר לגבי פתרונות הדור הבא, מתוך מטרה לייצג בכל שנה מוצר או שניים חדשים. הדגש שלנו הוא על חדשנות".

תגיות: , ,

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *