2 באוקטובר 2017 פלי הנמר

הדטה סנטר החכם של Hitachi Vantara – מפחית סיכונים ומגביר גמישות

"מערכת אחת מרכזית מסוגלת לספק פתרון שיוכל לייעל ולחסוך כסף רב בתחזוקת מערכות האנרגיה והדטה סנטר", כך לדברי איתן יהודה, CTO בהיטאצ'י ישראל

Hitachi Vantara, חברה בת בבעלות מלאה של היטאצ'י (Hitachi), הכריזה על החזון שלה בנושא דטה סנטר חכם באירוע Next 2017, אשר נערך באחרונה בלאס וגאס.

הדטה סנטר החכם של היטאצ'י מאחד בפתרון אחד את הטכנולוגיות והגישות החדשות ביותר בתחום ניהול התשתיות, חיזוי אנליטי והאינטרנט של הדברים במטרה להתמודד עם האתגרים שלקוחות חווים בניהול סביבות ה-IT המורכבות של היום. Hitachi Vantara רואה את חזון הדטה סנטר החכם כגישה האולטימטיבית לניהול אופטימלי של ה-IT במרכזי הנתונים, הפחתת עלויות, ניהול סיכונים והגדלת הגמישות במטרה להגיב מהר יותר לשינויים עסקיים.

גישת הדטה סנטר החכם הופכת את מערך ה-IT לגמיש יותר באמצעות מרכוז השליטה והבקרה וכן באמצעות התהליכים האוטומטיים שמניעים מערכות IT, דטה סנטרים ועננים.

דטה סנטר חכם שונה מניהול IT מסורתי בזכות טכנולוגיות לקבלת החלטות אוטומטיות, תובנות וקבלת החלטות על סמך חיזוי אנליטי, אינטרנט של הדברים וניתוחים אנליטיים. יכולות מתקדמות אלו מאפשרות לנהל את תשתיות ה-IT מנקודה מרכזית אחת עבור משימות פשוטות כמו ניטור הרשת ועד למשימות תפעוליות מורכבות יותר כמו אופטימיזציה של מערך ה-IT וריפוי עצמי של מערכות בדטה סנטרים.

הדטה סנטר החכם להאצת IT ארגוני שהוצג בכנס המשתמשים NEXT 2017. צילום: פלי הנמר

הדטה סנטר החכם להאצת IT ארגוני שהוצג בכנס המשתמשים NEXT 2017. צילום: פלי הנמר

הדטה סנטר החכם מאיץ את זמן הטמעת משאבי ה-IT וביצוע משימות אדמיניסטרטיביות, מקל על שינויים ותוספות של טכנולוגיות תשתית, מספק נקודות מבט מקיפות ודינאמיות על מצב הדטה סנטר על פי דרישה לצורך קבלת החלטות המבוססות על נתונים, ניהול סיכונים ותכנון קדימה, ממקסם את היעילות התפעולית, מפחית עלויות ומשפר את רמת השירות ללקוחות.

איתן יהודה, CTO בהיטאצ'י ישראל, אמר כי "היתרון הטכנולוגי של הפתרון שהוכרז על פני הפתרונות המסורתיים של ניהול חדרי מחשב, הוא היכולת לנהל את כלל תשתיות המחשוב של הארגון ממערכת אחת מרכזית ולקבל את מצב המערכות והתרעות, אוטומטיזציה של פעולות תפעול תשתיות נפוצות, ניהול ביצועים, ניהול נכסים, ניהול נפחי מידע, הגנה על נתונים ועל זמינות המערכות, אופטימיזציה של ה-IT, מידע על ניהול סיכונים ותאימות".

הדבר המהפכני במערכת, לדבריו, הוא "היכולת הטכנולוגית לקבל נתונים מסנסורי אינטרנט של הדברים הקיימים בפרוטוקולי תקשורת שונים ולהוסיף בקלות חיישנים נוספים לטובת שיפור יכולות הניטור. המערכת יכולה אף להתממשק למערכות ניהול חדרי מחשב שכבר מותקנות ולהוסיף יכולות אנלטיקה וניטור מתקדמות ובכך לספק פתרון מערכתי שיוכל לייעל ולחסוך כסף רב בתחזוקת מערכות האנרגיה והתחזוקה של הדטה סנטר".

תגיות: , , , ,

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *