24 באוקטובר 2019 ''פלי הנמר''

"חידושים משמעותיים מאפשרים לארגונים ליזום קשת יוזמות DataOps רחבה"

כך אמר ג'ון מרטין, סמנכ"ל השיווק העולמי הנכנס של החברה, שנפגש עם פלי הנמר לשיחה קצרה על סיכום כנס NEXT 2019 מבחינתו, בעיני הלקוחות

בכנס NEXT 2019, שנערך בעיצומם של חגי תשרי בלאס-וגאס, נבדה, ארה"ב, הציגה היטאצ'י ונטרה, חברת בת של היטאצ'י העולמית, את החזון שלה לחדשנות באמצעות תהליכי DataOps ההולכים ותופסים תאוצה. החברה הדגימה את המשמעות בעבור כאלפיים לקוחותיה ושותפיה שלקחו חלק בכנס, כיצד נערכים לעולם המחובר מקצה-לליבה וממנה לריבוי עננים.

נפגשתי עם ג'ון מרטין, סמנכ"ל השיווק העולמי הנכנס של החברה, לשיחה קצרה על סיכום הכנס מבחינתו ובעיניי הלקוחות.

מרטין צבר בעברו ניסיון שיווקי-טכנולוגי בחברות: ווריטאס, HP, EMC, ב-PURE וגם תקופה קצרה בסיילספורס. כולן חברות נבחרות בעמק הסיליקון. לאחר שסיים לימודי מדעי המחשב בממלכה המאוחדת באוניברסיטת סטפורדשייר ולאחרונה, לפני שהצטרף להיטאצ'י ונטרה היישר למשרת סמנכ"ל השיווק הראשי CMO, עסק גם בייעוץ עצמאי.

ג'ון מרטין, סמנכ"ל השיווק העולמי הנכנס של היטאצ'י ונטרה, על הבמה - צבעוני ושיווקי כתמיד. צילום: פלי הנמר

ג'ון מרטין, סמנכ"ל השיווק העולמי הנכנס של היטאצ'י ונטרה, על הבמה – צבעוני ושיווקי כתמיד. צילום: פלי הנמר

כלומר, מרטין שהצטרף רק לפני חצי שנה וכמקצוען וכדמות צבעונית גם יחד, הוא כבר "בעניינים". אפשר לקלוט אותו מיד לפי לבושו האקסטרווגנטי, נעלי התעמלות צבעוניות אדומות וממחטה אדומה במקטורנו. טוב, הצבע האדום הוא הצבע של היטאצ'י היפנית, אך הוא בדרך כלל על רקע שחור, שהוא צבע החליפות אותן עוטים כל היפנים עובדי החברה ולא רק הם, כתלבושת אחידה. מרטין גם לא מתאפיין בסגנון החוף המערבי, שבו (בעיר סנטה קלרה) שוכן המטה העולמי של החברה מחוץ ליפן.


מרטין, מה מייחד את היטצ'י? אחרי כל ההכרזות אנשים ממתגים את היטצי כספקי סטורג', כלומר מה מסר של היטאצ'י-ונטרה למנמר"י ישראל ולמנהלי התשתיות שלהם?

"בשתי מילים: Capex apex, כלומר אנו מציעים להפוך את השקעתם במערכות אחסון להוצאת שוטפת, מה שמאפשר להם להצליח עם התקציב השוטף העומד לרשותם.

השנה הכרזנו על עדכונים משמעותיים במערך המוצרים, הפתרונות והשירותים של החברה, המאפשרים לארגונים בכל תעשייה ובכל גודל ליזום קשת רחבה של יוזמות DataOps. אפרט ברשותך למה הכוונה: DataOps הוא שיטת ניהול נתונים ארגוניים בעידן ה-AI, המחברת באופן רציף בין כל צרכני הנתונים לבין יצרני הנתונים, כדי לאתר ולשלוף במהירות את הערך העסקי הקיים בנתונים הארגוניים. DataOps אינה מוצר, שירות או פתרון. אלא מתודולוגיה ושינוי תרבותי וטכנולוגי, שנועד לשפר את השימוש של ארגונים בנתונים על ידי איכות נתונים טובה יותר, מחזורי זמן מקוצרים, וניהולם היעיל. כיוון שארגונים אינם מנתחים את רוב הנתונים שיש ברשותם, כתוצאה משיטות עבודה מסורתיות, אנו בהיטאצ'י ונטרה מאמינים כי ל-DataOps תהיה השפעה עמוקה על עתיד ה-IT, עם היכולת להוציא את הערך הקיים בנתונים רבים שלא היו בשימוש בעבר".

מרטין: הנה בתמצית מה שאנו מציעים ללקוחות האנטרפרייז בעולם. צילום: פלי הנמר

מרטין: הנה בתמצית מה שאנו מציעים ללקוחות האנטרפרייז בעולם. צילום: פלי הנמר

ומה עם הכרזת המוצר המרכזי, בסופו של יום המנמ"רים מכירים אתכם כספקי מערכות אחסון אדירות קיבולת וביצועים?

"נכון, הכרזנו על סדרה 5000 של Hitachi Virtual Storage Platform ותוכנת Hitachi Ops Center, המייצרים למעשה את הדור החדש והעוצמתי של מערכי האחסון מבית היטאצ'י, באמצעות ארכיטקטורה חדשה הבנויה ל-Scale-out ו-scale-up לכל עומס עבודה, בכל היקף. טכנולוגיות אלה מאיצות את עומסי העבודה במרכזי הנתונים על ידי ארכיטקטורה חדשנית, המהווה את הבסיס האידיאלי למרכז נתונים מודרני, סביבת ענן ו-DataOps.

מרטין הזכיר יותר מפעם שהיטאצ'י-ונטרה מקפידה גם לעשות טוב לחברה. צילום: פלי הנמר

מרטין הזכיר יותר מפעם שהיטאצ'י-ונטרה מקפידה גם לעשות טוב לחברה. צילום: פלי הנמר

ומה עוד?

"במקביל הרחבנו ושידרגנו את יכולות שירותי הענן. זו ההכרזה הגדולה הראשונה של מערך שירותי הענן החדשים שלנו, הכולל שירותי הגירה לענן, שירותי מודרניזציה של אפליקציות, שירותים מנוהלים, שירותי ייעוץ, ואת HEC (ר"ת Hitachi Enterprise Cloud).

הכרזנו גם על הרחבת שירותי פלטפורמת Lumada ומערך הפתרונות שלה. החידושים נועדו לסייע ללקוחות בכל התעשיות להסיר את הגבולות בין מאגרי נתונים מבודדים, ולקדם חדשנות באמצעות DataOps. הרחבנו את יכולות Lumada מהאינטרנט של הדברים אל לקוחות ארגוניים ותעשייתיים, כדי להתמודד עם אתגרי הנתונים המשותפים ללקוחות בכל התעשיות ועבור כל תרחיש שימוש".

וגם ובמקביל לעשות עסקים. מחויבות עסקית וחברתית. צילום: פלי הנמר

וגם ובמקביל לעשות עסקים. מחויבות עסקית וחברתית. צילום: פלי הנמר

תגיות: , , , , , , , ,

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *