26 במרץ 2017 ''פלי הנמר''

הנמר בפרודוור

פרודוור
פרודוור

בשבוע שעבר העברתי את ההרצאה שלי - איך למכור יותר כמו נמר עוזר, כמו שהלקוחות אוהבים - בפני חברי הנהלת פרודוור ישראל, והתרשמתי מאחת החברות הבולטות כיום בעולם ה-IT

כבר שנים שאני עורך הרצאות, שבהן אני חולק עם השומעים את התורה שלי לחיים טובים ולהצלחה. מי שמגיעים להרצאות יוצאים עם תובנות, שמסייעות להם להגיע למקום טוב יותר – בחיים האישיים והעסקיים.

בשבוע שעבר העברתי הרצאה להנהלת פרודוור (Prodware) ישראל בנושא: איך למכור יותר כמו נמר עוזר, כמו שהלקוחות אוהבים. המשתתפים שמעו את הטיפים שלי, שמסייעים לי להנהיג את קבוצת אנשים ומחשבים בהצלחה כבר 36 שנים.

הנמר בדרכים

הנמר בדרכים

כמו אנשים ומחשבים, גם פרודוור היא חברה ותיקה: היא קיימת מ-1989 ומפתחת, מיישמת ומארחת בענן פתרונות IT לעסקים. כשותפת זהב של מיקרוסופט (Microsoft) וכשחקנית מרכזית בענף ה-IT העולמי, פרודוור היא מומחית לפתרונות ה-CRM וה-ERP של Microsoft Dynamics.

החברה מעניקה שירות ליותר מ-19 אלף לקוחות בשוק העולמי. הפתרונות שלה יעילים ומשתלמים במיוחד – משירותי ענן, דרך אפליקציות מובייל ארגוניות ומערכות סחר דיגיטליות (e-commerce), ועד לתחזוקת יישומים ופתרונות מנוהלים. המחויבות של פרודוור לשותפויות אסטרטגיות והמומחיות ארוכת השנים שלה בתחום ה-IT סייעו לה להפוך לשותפת ה-Microsoft Dynamics הגדולה באירופה ולאחת מספקיות התוכנה וה-IT המובילות ב-EMEA.

עוד דבר שהתרשמתי ממנו הוא שאנשי המקצוע של פרודוור עומדים בקצב המהיר של העידן הטכנולוגי הנוכחי, ומעניקים שירותים גלובליים מדויקים שתואמים את ציפיותיהם של הלקוחות.

השתתפו בהרצאה והבטיחו ליישם את התובנות - אנשי פרודוור ישראל (אלא אם כן צוין אחרת): משמאל - חן בן גל, מנהל אגף הצלחת לקוח; פבלינה ברגן, מנהלת Prodware Academy; יוסי חיימוב, מנכ"ל; מיטל דסקלו, מגייסת טכנולוגית; בועז ניסימוב, מנהל חטיבת לקוחות; שירלי נאמן, נציגת מכירות; עדי גולדנסקי-ביטון, מנהלת שירותים מקצועיים; יונתן וקס, סמנכ"ל טכנולוגיות; נעמה רזניק, מנהלת מכירות; מיקי איטין, משנה למנכ"ל; נאוה שבתאי, מנהלת חטיבת היישומים; קרן תירוש, מנהלת כוח אדם; ארז שטורך, סמנכ"ל הכספים; יהונתן ייגר, ארכיטקט CRM; גולן בר אור, שותף; אבי עזוז, מנהל צוות פיתוח; אפי טואטי, מנהל מכירות Dynamics 365; איתן חתם, מנהל פעילות ה-CRM; גרגורי זבליוק, מנהל הצלחת לקוח; רון אהרוני, מומחה טכנולוגיות ומיישם בכיר של Dynamics CRM; ויובל חיימוב, מייסד Click Cease

השתתפו בהרצאה והבטיחו ליישם את התובנות – אנשי פרודוור ישראל (אלא אם כן צוין אחרת): משמאל – חן בן גל, מנהל אגף הצלחת לקוח; פבלינה ברגן, מנהלת Prodware Academy; יוסי חיימוב, מנכ"ל; מיטל דסקלו, מגייסת טכנולוגית; בועז ניסימוב, מנהל חטיבת לקוחות; שירלי נאמן, נציגת מכירות; עדי גולדנסקי-ביטון, מנהלת שירותים מקצועיים; יונתן וקס, סמנכ"ל טכנולוגיות; נעמה רזניק, מנהלת מכירות; מיקי איטין, משנה למנכ"ל; נאוה שבתאי, מנהלת חטיבת היישומים; קרן תירוש, מנהלת כוח אדם; ארז שטורך, סמנכ"ל הכספים; יהונתן ייגר, ארכיטקט CRM; גולן בר אור, שותף; אבי עזוז, מנהל צוות פיתוח; אפי טואטי, מנהל מכירות Dynamics 365; איתן חתם, מנהל פעילות ה-CRM; גרגורי זבליוק, מנהל הצלחת לקוח; רון אהרוני, מומחה טכנולוגיות ומיישם בכיר של Dynamics CRM; ויובל חיימוב, מייסד Click Cease

תגיות: ,

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *