9 באפריל 2017 פלי הנמר

הנמר מבקר במשרדים החדשים של ויז'ואל

הפעם הגיע הנמר, יחד עם מצלמתו, לשיחה מעניינת במשרדי חברת ההפצה בפארק אפק שבראש העין, שאותם חנכה לפני כחצי שנה

בתחילת השבוע אירחו אותי אלון עילם, מנכ"ל ויז'ואל, יוסי זיגדון, יו"ר החברה, ושי בייבה, מנהלת המכירות שלה, לפגישה ושיחה מעניינת במיוחד במשרדי החברה החדשים בפארק אפק שבראש העין.

מדובר במשרדים יפים ומרשימים, שאותם חנכה ויז'ואל לפני כחצי שנה. הם מאכלסים את 40 עובדי החברה.

הנמר בדרכים

הנמר בדרכים

במהלך הפגישה שוחחנו ארוכות אודות הפעילות הענפה של ויז'ואל בשוק המחשוב הישראלי, במסגרתה ביססה החברה את מעמדה כשותפה אסטרטגית, אמינה ומקצועית של מותגי מחשוב בינלאומיים, ביניהם HP ,QNAP, יבמ (IBM), לנובו (Lenovo) ואסוס (Asus).

ויז'ואל חגגה באחרונה 15 שנים להיווסדה באירוע חגיגי, במהלכו הודיע זיגדון על מעברו לתפקיד יו"ר החברה ועל מינויו של עילם למנכ"ל החדש, לאחר שהאחרון כיהן בחמש השנים האחרונות כסמנכ"ל המכירות של החברה.

עילם סיפר כי "ויז'ואל חורטת על דגלה בראש ובראשונה את המילה שותפות. אנחנו יודעים לבצע הפצה חזקה ואיכותית, זה הבסיס, אבל הערך המוסף בשבילו אנחנו מגיעים למשרדים שלנו בכל בוקר הוא שותפות עם המותגים שאותם אנחנו מייצגים בישראל, ועם הלקוחות והשותפים העסקיים שלנו".


ויז'ואל ושבעת היצרנים המובילים שהיא מפיצה שלהם מברכים את הבאים בשערי המשרדים שלה בברכת "ברוכים הבאים".

מימין: שי בייבה, מנהלת המכירות של ויז'ואל, ואלון עילם, מנכ"ל החברה.


איזו הפתעה נעימה למצוא בכניסה למשרדי ויז'ואל תמונה שלך עם הבעלים והמייסד, יוסי זיגדון. היא ראשונה מכל תמונות חגיגת 15 השנים לחברה, שנערכה לפני כחודש וחצי.


כמו בכל חברת הפצה, ויז'ואל ייעדה קיר מרכזי במשרדים שלה לתעודות ההוקרה וההצטיינות שקיבלה מהיצרניות. המיוחד בה הוא ריבוי ההצטיינויות.


יוסי זיגדון, יו"ר ויז'ואל, מדפדף בהנאה במהדורה החדשה של ספר הנמר.


זיגדון, שגם ייסד את ויז'ואל, והאיש שנתפס בתעשייה כמנהל ההגון ביותר על ידי ספקיו ולקוחותיו, נשען על קיר הערכים של החברה, שכוללים, בין היתר, אהבה, הרמוניה, משחק, הנאה, הומור, חיוביות, אושר וריקוד. את השאר קראו בעצמכם.

תגיות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *