22 ביוני 2017 פלי הנמר

לנובו תספק מענה לארגונים המשנים את גישתם לניהול טכנולוגיה

PC as a Service של החברה הוא שירות המעניק ללקוחות IT סביבת ניהול מלאה וניתנת להגדרה של מחשבי PC ● ה-ThinkStation P320 Tiny היא תחנת העבודה עם הרשאת ISV הקטנה ביותר בשוק

לנובו (Lenovo) הכריזה בכנס Lenovo Transform 2017 שנערך השבוע בניו-יורק, על מחשב PC זריז ואמין המיועד ללקוחות עסקיים ומספק מענה לשינויים בכוח העבודה ובסביבות העבודה.

ThinkStation P320 Tiny מציע הרשאת ספקי תוכנה עצמאיים (ISV) שמטרתה להבטיח שהיישומים הקריטיים ביותר של הלקוחות יכולים לרוץ באופן אמין למרות המבנה הזעיר של המחשב שנפחו ליטר אחד בלבד.

25 שנה למותג ה-PC המפורסם והוותיק ביותר בעולם ThinkPad. צילום: פלי הנמר

25 שנה למותג ה-PC המפורסם והוותיק ביותר בעולם ThinkPad. צילום: פלי הנמר

השירות PCaaS (ר"ת PC as a Service) של לנובו מציע שילוב של חומרה ושירותים בפתרון יחיד המסופק עם ניהול מלא במודל של עלות חודשית קבועה. PCaaS תוכנן למנוע את ההתעסקות המטרידה שכרוכה ברכישה, פריסה וניהול של נכסי מחשוב, והוא משפר את מחזור החיים של יעילות המוצרים ומקטין את עלות הבעלות הכוללת.

ThinkStation P320 Tiny: תחנת העבודה עם הרשאת ISV הקטנה ביותר בעולם

המקום הפיזי שניתן להקצות לסביבת העבודה הפך עם השנים לנדל"ן יקר ערך, ולכן יש צורך בתחנות עבודה רבות עוצמה שניתן יהיה להתאים לכל סביבה.

דגם המחשב  ThinkPadהראשון מ-1992 - 25 שנה של מובילות. צילום: פלי הנמר

דגם המחשב ThinkPadהראשון מ-1992 – 25 שנה של מובילות. צילום: פלי הנמר

ThinkStation P320 Tiny מאפשר להוציא את המיטב גם ממקומות צפופים ומספק את העוצמה לה מצפים מתחנת עבודה.

P320 Tiny קל להגדרה והוא תואם לכל העזרים בסדרת ה-ThinkCentre Tiny של לנובו. הוא רותם את העוצמה של מעבדי ה-Core i החדשים של אינטל (Intel) ומסתמך על כרטיסי Quadro Graphics של NVIDIA כדי להשיג הרשאת ISV וכדי לספק את הביצועים הנדרשים עבור מגוון רחב של יישומים מקצועיים.

היום מחשבי ThinkPad בחזית הבינה המלאכותית והמציאות הרבודה לכל יישום. צילום: פלי הנמר

היום מחשבי ThinkPad בחזית הבינה המלאכותית והמציאות הרבודה לכל יישום. צילום: פלי הנמר

בין אם מדובר בפיתוח של המוצרים החדשניים ביותר, בתכנון של גורד שחקים או בהרצאות ליזמים עתידיים, P320 Tiny מציע עוצמה גדולה עם מוכנות לעסקים במארז הקטן ביותר שקיים, כך שמקומות העבודה מציעים את מיטב הביצועים, אפילו בשטחים מוגבלים במיוחד.

הליכי העבודה עם ה-PC פשוטים יותר עם PC as a Service

דורות חדשים של עובדים המתמצאים בטכנולוגיה מקנים עדיפות לגמישות של התקנים ולניידות בעבודה, והתוצאה היא ארגונים שמשנים את הגישה שלהם לניהול הטכנולוגיה במקומות העבודה. המעבר אל IT זריז, אימוץ מודלים כמו "בחירת ההתקן שלך" וסינרגיה בין התקנים רבים, הם גורמים המעצבים את עתיד המחשוב האישי שלנו.

PC as a Service (PCaaS) מספק פתרונות לשינויים אלו. הוא מספק פתרון יחיד עם עלות חודשית קבועה שמפשט את המימון, הפריסה, הניהול ואת תהליך הצמצום של נכסי מחשוב. עסקים יכולים לבחור טאבלטים, מחשבים ניידים, מחשבים שולחנים, תחנות עבודה או תוכנה ושירותים, ולהעניק למשתמש הקצה אפשרויות בחירה רבות יותר וכך לאפשר להשקעת ההון לצמוח עם העסקים.

כריסטיאן טייסמן, סגן נשיא בכיר ומנכ"ל מגזר העסקים המסחריים, PCSD. צילום: פלי הנמר

כריסטיאן טייסמן, סגן נשיא בכיר ומנכ"ל מגזר העסקים המסחריים, PCSD. צילום: פלי הנמר

"סביבת העבודה מתפתחת וכך גם עסקי ה-PCSD שלנו. מגזר העסקים המסחרי נותר כדי לשרת את הלקוחות שלנו באמצעות כלים ופתרונות חדשניים שיעזרו להם לרתום את השינוי המושכל", אמר כריסטיאן טייסמן, סגן נשיא בכיר ומנכ"ל מגזר העסקים המסחריים, PCSD.

לדבריו, "ThinkStation P320 Tiny ו-PCaaS הם שני פתרונות בערכת הכלים החדשה שאנו משיקים כדי לעזור לשינוי ב-IT הארגוני. מחשבי PC ימשיכו להיות חלק אינטגרלי במחשוב האישי העתידי".

המיצוב החדש של לנובו במלאת 25 שנה ל-PC שלל ThinkPad הוא Personal Computing במקום Personal Computer. צילום: פלי הנמר

המיצוב החדש של לנובו במלאת 25 שנה ל-PC שלל ThinkPad הוא Personal Computing במקום Personal Computer. צילום: פלי הנמר

מחירים וזמינות

ThinkStation P320 Tiny זמין כעת החל ב-849 דולר.

השירות PCaaS של לנובו זמין כעת. לחצו כאן כדי למידע נוסף וכדי ליצור קשר עם מקצוען PCaaS.

תגיות: , , , , ,

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *