29 בנובמבר 2018 ''פלי הנמר''

מיקרוסופט בדרכים

קמפיין שהעלתה החברה באחרונה בחוצות הערים והדרכים חושף טפח מהענן שלה ואת התמקדותה בבינה מלאכותית ● שירה פאיאנס בירנבאום, CMO&COO במיקרוסופט ישראל, מסבירה מה עומד מאחורי השלטים המסקרנים

מיקרוסופט מאמינה, כמו מרבית עולם ה-IT, בבינה מלאכותית בכל תחום ובענן, ומקדמת אותם, על יכולותיהם המגוונות. השבוע השיקה הענקית מרדמונד קמפיין עולמי בשם The Brain Cloud, בשילוב מעניין בין הדיגיטל לפיזיקל.

פניתי לשירה פאיאנס בירנבאום, CMO&COO במיקרוסופט ישראל, כדי שתסביר על הקמפיין ועל מה שעומד מאחוריו.  "החזון שלנו הוא הרחבת היכולות של כל אדם, ארגון או חברה להשיג יותר במגוון רחב של תחומים וקטגוריות", אמרה.

שירה פאיאנס בירנבאום, COO&CMO במיקרוסופט ישראל. צילום: יח"צ

שירה פאיאנס בירנבאום, COO&CMO במיקרוסופט ישראל. צילום: יח"צ

"אנחנו, במיקרוסופט, מאמינים שבינה מלאכותית יכולה לתרום לצמיחה ולמינוף הפוטנציאל של כל אדם וארגון, בכל זמן או מקום. הבינה המלאכותית משרתת את כולנו כבר עכשיו, זה לא דבר של העתיד הרחוק. כבר כיום יש יוזמות רבות ונרחבות ויישומים חדשניים מבוססי AI בכל תעשייה שתחשבו עליה. פרויקטים ברחבי העולם משלבים שימושים של בינה מלאכותית לייעול תהליכים ויצירת פתרונות טכנולוגיים חכמים יותר, גם עבור ארגונים הומניטריים – עבורם היא תמשמ להפיכת העולם לבר קיימא ונגיש", הוסיפה פאיאנס בירנבאום.

לדבריה, "הקמפיין יחשוף עולם תוכן עשיר של פרויקטי AI בכל העולם ובתעשיות שונות".

כמו שאמרו חכמים, תמונות חזקות ממילים ותמונה אחת שווה אלף מילה. על אחת כמה וכמה מספר תמונות. לפניכם מבחר שלטים שנצפו בתחנות אוטובוס בשלטים בתל אביב, על גשרים בהרצליה – וגם בפריז (התמונה הראשונה).

תגיות: , ,

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *