27 בדצמבר 2017 ''פלי הנמר''

מנכ"ל קומוולט, אומת הסטארט-אפ והקשר היהודי שלו

בוב האמר, מנכ"ל ונשיא קומוולט (Commvault), שמספקת פתרונות הגנת וניהול מידע לארגונים, ביקר באחרונה בישראל בפעם הראשונה. במסגרת ביקורו, כמצופה מהמנכ"ל העולמי, הוא הגיע לסניף הישראלי של החברה. כמו כן, הוא נפגש בביקורו בן השבוע עם לקוחות מקומיים של קומוולט, שותפים עסקיים וסטארט-אפים ישראליים שפועלים בתחום אחסון הנתונים ומשתפים פעולה עימה.

בפגישה בין האמר למשה ינאי, מנכ"ל ויו"ר אינפינידט, שנערכה במטה החברה בהרצליה, שוחחו השניים על עתיד המידע העולמי והטכנולוגיה שתאפשר לארגונים למצות את הפוטנציאל האמיתי שלהם – באמצעות אחסון מידע מתקדם בנפח אדיר, אמינות וביצועים גבוהים. בהזדמנות זאת סיפר האמר שרעיונות חדשניים רבים שמגיעים מישראל מוצאים את דרכם למרכז המו"פ של קומוולט בניו-ג'רזי ומשביחים את הפלטפורמה של החברה.

במהלך הביקור סייר האמר באוניבריסטת בר אילן, שם הוא נפגש עם נשיא האוניברסיטה, פרופ' אריה צבן, ושמע על הפיתוחים הטכנולוגיים החדשים, כולל מאיץ החלקיקים שפועל בה. בנוסף, הוא ביקר בארגונים בטחוניים שמשתמשים בפתרונות הגנת הנתונים וניהול המידע של קומוולט. שיאי ההתרגשות נרשמו כשהאמר ביקר ביד ושם ובכותל המערבי – שם הוא גם הניח תפילין.

במהלך האירועים הוא סיפר על ילדותו כילד יהודי שנולד בברוקלין ועל החינוך שקיבל בבית ספר דתי.

כמו כן, מנכ"ל קומוולט השתתף באירועי הלקוחות השנתיים של הסניף הישראלי, שכללו ארוחת ערב חגיגית לעשרות לקוחות נבחרים וביום למחרת את האירוע השנתי, שהתקיים באווניו, בו לקחו חלק כ-500 איש.

את השבוע המוצלח סיכם האמר בארוחת ערב עם הצוות הישראלי של קומוולט בביתו של השף ניר צוק ביפו.

דיילי ציפי צפתה, נצפתה וחזרה עם תמונה.

בוב האמר, מנכ"ל קומוולט, בפגישה עם משה ינאי, מנכ"ל ויו"ר אינפינידט. צילום: דליה שוורץ

בוב האמר, מנכ"ל קומוולט, בפגישה עם משה ינאי, מנכ"ל ויו"ר אינפינידט. צילום: דליה שוורץ

תגיות: , ,

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *