17 בנובמבר 2016 ''פלי הנמר''

פוג'יטסו הכריזה על ETERNUS – מערך אחסון כל-פלאש

המערכת תוכננה מראש לשימוש חכם ויעיל בטכנולוגיית פלאש, והיא מנצלת במלואה את הטכנולוגיה ומציעה ביצועי אחסון גבוהים וזמני תגובה נמוכים במיוחד

פוג'יטסו (Fujitsu), שפתחה החודש סניף בישראל, השיקה בעולם וגם בישראל מערכת אחסון מרכזית לסביבות מחשוב ארגוניות. מערכת ETERNUS AF  הכוללת דגמי כל-פלאש, היא מערכת האחסון המהירה אי-פעם של החברה, המביאה את טכנולוגיית כל-פלאש ללקוחות הזקוקים למערך אחסון דינאמי וסופר-מהיר בעלויות סבירות.

המערכת תוכננה מראש לשימוש חכם ויעיל בטכנולוגיית פלאש (Flash) והיא מנצלת במלואה את הטכנולוגיה ומציעה ביצועי אחסון גבוהים, זמני תגובה נמוכים במיוחד, ביצועים צפויים וקבועים ללא התקורות של אלגוריתמים עבור Caching ו-Tiering, יכולות דחיסה וצמצום כפילויות ויכולות Massive Scale-out.

כמו כן, היא נועדה לספק תשתית אופטימלית להאצת היישומים והביצועים, תוך הורדת עלויות התשתיות וצמצום רמת המורכבות שלה עבור בסיסי נתונים בעלי רמות טרנזקציות גבוהות BI, מערכות VDI ויישומים ויישומי Big Data ועוד.

מערך אחסון ETERNUS AF: מהירות שיא באיכות גבוהה ועלויות סבירות. צילום: פלי הנמר

מערך אחסון ETERNUS AF: מהירות שיא באיכות גבוהה ועלויות סבירות. צילום: פלי הנמר

ETERNUS AF מורידה את חסמי הכניסה למערכות אחסון כל-פלאש, ומאפשרת ללקוחות ליהנות מזמני תגובה מהירים, אמינות גבוהה וגמישות רבה שמאפשרת טכנולוגיית הפלאש.

עוד היא מתאפיינת בתכונות של מערכות בדירוג Enterprise-class וכוללת Quality of Service QOS אוטומטי, שרידות ברמת אל-כשל לעבודה ללא הפסקה, מניעת כפילויות Deduplication ודחיסת נתונים.

רענן ביבר, מנכ''ל פוג'יטסו ישראל. צילום: פלי הנמר

רענן ביבר, מנכ"ל פוג'יטסו ישראל. צילום: פלי הנמר

לדברי רענן ביבר, מנכ"ל פוג'יטסו ישראל, "במהלך השנים הלך והעמיק הפער בין השיפורים בביצועים של רכיבי דטה סנטר כגון שרתים מהירים יותר המשתפרים בביצועיהם כמו גם הרכיבים שבתוכם, לבין ההתקדמות האיטית יחסית בביצועי תשתיות אחסון בדיסקים מגנטיים. השימוש ההולך וגובר בשנים האחרונות בטכנולוגיית Solid State Drives SSD מאפשר למערכי אחסון מודרניים להדביק את הפער הזה".

"מערכת האחסון החדשה עושה שימוש בדיסקים SSD, להם יתרון ברור על פני דיסק מגנטי מסורתי מסתובב (Spindle) עם זמני גישה והשהייה (Latency) משופרים משמעותית, וגם היעדר חלקים נעים חוסך תקלות האופייניות לדיסקים המסורתיים".

עוד מציין רענן כי "מחירי רכיבי האחסון כל-פלאש בירידה, ואנו שמחים לאפשר ללקוחותינו ליצור סביבות IT מהירות יותר, תגובתיות יותר ויעילות יותר תוך מיקסום היתרונות של השירותים דיגיטליים והאפשרות לפתח יישומים מודרניים וגישה מהירה מכל מקום".

"השיפורים אותם מציגה פוג'יטסו, מתורגמים ליתרונות ברורים עבור הלקוחות הנדרשים למערכות אחסון אפקטיביות ומהירות מרכזיות עבור מערכות דטה סנטר, והמעוניינים לשפר את רמות האמינות והמהירות תוך השגת עלויות רכישה ותפעול נמוכות יותר והחזר השקעה בעל יתרון משמעותי על המערכות הקיימות".

תגיות: , , ,

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *