1 בינואר 2017 ''פלי הנמר''

באה לבקר במאורת הנמר: אביבה שורץ, המייצגת את Business Wire בישראל

לפני ימים אחדים הגיעה לביקור במאורת הנמר אביבה שורץ, בעלת משרד ליחסי ציבור וייעוץ תקשורתי, שבחודש האחרון החלה לייצג את Business Wire בישראל.

Business Wire, חברה המהווה חלק מתאגיד ברוקשייר הת'אוויי (Berkshire Hathaway), היא רשת גלובלית עם הפצת הודעות לעיתונות וחשיפה רגולטורית רבות ברחבי העולם. שורץ אמרה לי כי היא "תסייע לחברות ישראליות הפעילות מחוץ לישראל או אלה המעוניינות בפריצה לשווקים חדשים בחו"ל, בחשיפתן למגוון רחב של גורמים רלוונטיים באמצעות רשת ההפצה הגלובלית של Business Wire".

בין הגופים המסתייעים כיום ב-Business Wire נמנים חברות וארגונים מתחומי החדשנות – היי-טק, ביו-טכנולוגיה, מדעי החיים, תעשיות ביטחוניות סייבר וכדומה, כמו גם חברות וארגונים מתחומי התעשיות הכבדות, ארגונים ממסדיים, חברות ציבוריות ישראליות ודואליות, וכן חברות המעוניינות בחשיפה למטרות שיווקיות, כמו הכרזה על פיתוחים, גיוסים ומוצרים חדשים. שורץ מסרה כי היא תסייע לחברות מסדרי גודל שונים להפיץ את הודעותיהן ברשת – החל מסטארט-אפים ועד לחברות בשלות, שנסחרות בבורסות שונות, במטרה לבסס מוניטין השפעה וקשרי משקיעים בכל מקום על הגלובוס.

שורץ שימשה תקופה ארוכה – כ-11 שנים – כסמנכ"לית השיווק של חברה אחרת שייצגה את Business Wire בישראל. הידע והניסיון שרכשה בהפצת הודעות יחסי ציבור באמצעות Business Wire למדיה הבינלאומית, כמו גם קשריה עם חברות ישראליות, פרטיות וציבוריות, יסייעו לה בביסוס נציגות החברה בישראל.

בעברה שירתה שורץ במשך כ-15 שנים בצבא הקבע, ביחידת המודיעין של חיל האוויר. באחרונה היא ניהלה ועידות וכנסים כסמנכ"לית בדי.סי.פייננס. כשנה לאחר מכן היא הקימה את משרד יחסי הציבור אביבה שורץ יחסי ציבור וייעוץ תקשורתי, שזכה בפרס האריה השואג מטעם איגוד יועצי התקשורתי ויחסי הציבור בישראל (בקטגוריית סגנון חיים) לשנת 2015.

 

תגיות: , ,

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *