25 בדצמבר 2017 ''פלי הנמר''

באה לבקר במאורת הנמר: אורטל ליבלר-קדוש, רד-האט

לפני ימים אחדים באה לבקר במאורת הנמר אורטל ליבלר-קדוש, מנהלת השיווק של רד-האט (RedHat) בישראל, ביוון ובקפריסין. היא הגיעה למאורה אחרי הצלחת מפגש פורום Red Hat Israel 2017, בהשתתפות של כ-1,000 מקצוענים, ולאחר שהשתתפה במפגש השיווק האירופי של החברה.

ליבלר-קדוש הייתה חלק ממחלקת האירועים של אנשים ומחשבים במשך מספר שנים, כך שמאורת הנמר והסביבה כולה אינן זרות לה. ובכל זאת, הייתה זו הפעם הראשונה שבה היא ישבה בחדרי כלקוחה וכחברה לענף, ולא כעובדת. בהחלט מרענן.

יצוין כי ליבלר-קדוש הגיעה לרד-האט עם ניסיון נרחב בעולמות השיווק, בחברות כמו היטאצ’י (Hitachi) ונטלי שירותי רפואה. היא עובדת ברד-האט ישראל, השוכנת ברעננה ומונה כ-200 עובדים. פעילות החברה בארץ כוללת את ניהול הפעילות העסקית לאגן הים התיכון וישראל, בהובלתו של דן טולדנו, ואת מרכז הפיתוח העולמי של החברה לטכנולוגיות וירטואליזציה, בניהולה של מיקי קנת.

כניסתה של ליבלר-קדוש לתפקיד מנהלת השיווק של רד-האט בישראל, ביוון ובקפריסין לא הייתה עניין של מה בכך. לא רק שהיא נכנסה לנעליה הגדולות של אלינור כהן, שמילאה את התפקיד במשך שלוש שנים, אלא היא עשתה זאת בזמן קצר ביותר, לפני מפגש הפורום השנתי הגדול של החברה, ויחד הן גרמו לזה לקרות.

מפגש הפורום התקיים זו השנה השלישית, בהפקת אנשים ומחשבים, במרכז הכנסים LAGO בראשון לציון. כ-1,000 מנהלים בכירים ואנשי הענף הגיעו לחוות וללמוד על הטכנולוגיה החדשנית של רד-האט – גידול של 20% במספר המשתתפים לעומת השנה שעברה. ניהול הפרויקט הגדול והמורכב הזה משלב את רד-האט העולמית ונהליה, העבודה עם אנשי המשרד המקומי ומרכז הפיתוח ברעננה, וכן עבודה מול שותפי החברה. הכנס זכה לשבחים רבים מפי טולדנו ומהאורחים הרבים מרד-האט העולמית, שהגיעו לכנס. אני מצטרף למשבחים ומסיר את הכובע (האדום, כמובן) בפני ליבלר-קדוש.

תגיות: , , ,

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *