16 במרץ 2017 ''פלי הנמר''

באה לבקר במאורת הנמר: אורית קנטורוביץ', אורקל

פתרונות הענן של אורקל (Oracle) נמצאים כבר מזה זמן בצמיחה בולטת ורק אמש (ד') דיווחה החברה שההכנסות שלה מהם גדלו ברבעון השלישי של שנתה הכספית 2017 בשיעור מדהים של 62%. הן עמדו על הסכום ה-"פעוט" של 1.19 מיליארד דולר.

אורית קנטורוביץ', המובילה את אגף המכירות של אורקל ישראל בתחומי התוכנה כשירות (SaaS) ל-ERP/HCM, הגיעה לא מכבר לביקור במאורת הנמר, שבמהלכו היא סיפרה לי על הפעילות הרבה של החברה בתחום הענן. לשם המחשה, רק בשנתיים האחרונות גייסה החברה 190 לקוחות חדשים, ממגוון מגזרים.

פעילות הענן של החברה בישראל מובלת על ידי אלברטו מרנפלד, מנכ"ל פתרונות האפליקציות (SaaS) בענן. קנטורוביץ' מנהלת צוות של שבעה אנשי מכירות, שביחד מסייעים לארגונים במעבר שלהם לענן ולחדשנות. היא סיפרה שאורקל מציעה חבילת פתרונות מלאה בענן, בכל תחומי העשייה העסקית: ה-ERP, ה-HCM, השיווק, המכירות, השירות וה-EPM (למשרדו של סמנכ"ל הכספים). "יש לנו פתרונות ללקוחות גדולים ובינוניים, וכעת, לאחר רכישת פתרון NetSuite – גם לארגונים קטנים", ציינה.

קנטורוביץ' מעיינת בעניין בספר הנמר, שהמהדורה השביעית שלו יצאה באחרונה

קנטורוביץ' מעיינת בעניין בספר הנמר, שהמהדורה השביעית שלו יצאה באחרונה

"פלטפורמת התוכנה כשירות של אורקל בעולמות ה-ERP וה-HCM היא ביטוי מובהק לחדשנות ולמינוף הנכסים התשתיתיים של ארגון שמונע מצמיחה", אמרה קנטורוביץ'. "לקוחות כמו Wix ,OTI, מלאנוקס, אורבוטק, אלקטרה, נובה, פלייטיקה ואופטימל פלוס הבינו זאת ומטמיעים מערכות ERP או ניהול משאבי אנוש על גבי הענן של אורקל".

"יותר מ-100 לקוחות בארץ כבר נמצאים על מסלול החדשנות עם פלטפורמת ה-ERP/HCM שלנו", הוסיפה.

לדברי קנטורוביץ', "אני מאמינה שבמהלך שלוש השנים הקרובות, ניתן יהיה לראות שהשוק הבין את היתרונות העצומים של יישומי ERP בענן. יותר ויותר ארגונים יצטרפו למהפכה הדיגיטלית ואנחנו נהיה השחקן המרכזי שיתמוך בהם במעבר לענן".

היא סיכמה באמרה כי "מבחינתי, להיות מובילת שוק בתקופה של שינויים כל כך מהותיים, שנוצרים פעם ב-20 שנים, זה דבר מרגש, שמאפשר לי להיות חלק מבשורת הענן לעולם ה-IT".

תגיות: , , , ,

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *