3 בינואר 2018 ''פלי הנמר''

באה לבקר במאורת הנמר: אתי רז, All Club

לפני ימים אחדים הגיעה לבקר במאורת הנמר אתי רז, מנכ"לית ומייסדת All Club – מועדון צרכנות לבעלי עסקים קטנים.

רז אמרה לי כי "את מועדון All Club הקמתי מתוך שאיפה אחת ויחידה: להוות פלטפורמה מיטבית להוזלת יוקר המחיה עבור מגזר העצמאים והעסקים הקטנים, ולאפשר להם ליהנות מהטבות אטרקטיביות במגוון עולמות". כך, היא ציינה כי "אנחנו קשובים לשינויים בשוק ומתאימים עבור חברי המועדון הטבות בהתאם לתכתיבים. כך, לדוגמה, לא מכבר מחירי הדלק התייקרו והשקנו עבור חברי המועדון הטבה מיוחדת, שבמסגרתה הם יכולים להתקין דלקן ברכבם – בחינם – וליהנות מהנחה בסך של 23 אגורות בכל תדלוק. לאורך זמן, ההטבה תחסוך להם הרבה כסף. זוהי הטבה אטרקטיבית אחת מני רבות".

לדברי רז, מאז מחאת קיץ 2011 חלה צמיחה מרשימה בשוק מועדוני הצרכנות המקומי, שחוסכים לחבריהם כסף באמצעות מתן הטבות, הנחות ומבצעים במגוון תחומים. היא ציינה שמדובר לרוב במועדוני נישה, שמאפשרים רק למגזר מסוים ליהנות מאותן הנחות, כאשר הסקטור הגדול ביותר, העסקים הקטנים והבינוניים, שמניעים את הכלכלה הישראלית, לא נהנה עד עתה ממועדון צרכנות שמיועד רק עבורו. זו הסיבה שהקימה לבדה ובעשר אצבעות את All Club ולדבריה, באחרונה מנכ"לים ומנהלי רווחה רבים בחברות רבות מצטרפים בעצמם ומצרפים את עובדיהם למועדון, שמונה כ-47 אלף אלף חברים.

הכל התחיל כשרז הלכה לקנות רכב

רז, בת 42, כיהנה בתפקידים בכירים בגופים עסקיים גדולים עד שפרשה מעולם השכירים, ובמקום לחפש תפקיד בכיר החליטה להיות יועצת עצמאית. היא סיפרה לי שחוותה קשיים כמו שכל עצמאי חווה – מיסים, אי תשלום ימי מחלה, אין עבודה רציפה, עסקים בקשיים, עסקים נסגרים, תחרות ועוד. באחד הימים רז הלכה עם חברתה לקנות רכב, החברה זכתה בהנחה משמעותית של אחד ממועדוני הצרכנות בהם היא חברה, בעוד שרז לא יכולה הייתה לקבל הנחה משום גורם, לצערה. זו הייתה הנקודה שבה היא הבינה שיש ואקום ענק וכוח קניה לא ממומש – כ-500 אלף עסקים קטנים לא נהנים מהטבות והנחות בשום צורה.

באותה התקופה, אחיה של רז שכב בבית לוינשטיין לאחר תאונה קשה. הם שוחחו על הנושא וכך נולד הרעיון להקים מועדון שיעניק הטבות והנחות לבעלי עסקים קטנים. רז החלה ללמוד את התחום, לחקור ולנסות להבין עסקים קטנים, ולאחר מכן הקימה את מועדון All Club, שאליו מצטרפים עצמאים ועסקים קטנים ובינוניים, שמונים עד 100 עובדים. מדובר בפלטפורמה טכנולוגית לגמרי ופשוטה להפעלה כך שחברי המועדון יכולים להזמין מכל מקום ובכל זמן הטבות שונות ומגוונות במחירים אטרקטיביים הן עבור בית העסק עצמו כגון ריהוט, הפקת חשבוניות, קורסים שונים (פייסבוק, רשתות חברתיות, עמידה מול קהל וגרפיקה ממוחשבת), מחשוב, חברת משלוחים, ייעוץ עסקי, חבילות פרסום, אבטחת מידע, מכשירי סלולר, רשתות תקשורת ועוד, והן עבור חיי היום יום בעולמות הבילוי והפנאי, התיירות והנופש, הביטוח, הרכב, הלייף סטייל, בתי הקולנוע, הביגוד וההנעלה, האלקטרוניקה והגאדג'טים, ועוד.

יצוין כי במסגרת מדיניותו, All Club תומך בקידום שיתופי פעולה עסקיים עם עסקים קטנים ועצמאיים, כך שנדבך משמעותי מהשירותים הניתנים לחברי המועדון מסופקים על ידי סקטור זה.

לסיכום אמרה רז כי "אנחנו מביאים בשורה אמיתית לשוק העסקים הקטנים, באמצעות מועדון המהווה עבורם כלי אולטימטיבי לחיסכון משמעותי בהוצאות השוטפות. אני מזמינה בעלי עסקים קטנים, עצמאים וגם חברות עד 100 עובדים לחבור אלינו וליהנות ממעטפת שלמה של שירותים מעולמות הצריכה, הבילוי והפנאי, התיירות ועוד, במחירים נמוכים משמעותית ממחירי קופה רגילים"

מחיר הצטרפות למועדון עומד על 199 שקלים לאדם לשנה.

תגיות: , ,

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *