9 בינואר 2018 פלי הנמר

באה לבקר במאורת הנמר: הלה אורן, קרן תל אביב לפיתוח

הלה אורן, מנכ"לית קרן תל אביב לפיתוח, הגיעה באחרונה לבקר במאורת הנמר.

אורן מעידה על עצמה שהיא City Maker, אורבניסטית בנשמתה, aחיה ונושמת את העיר תל אביב-יפו בעשור האחרון. היא הקימה את עיר עולם, חברה עירונית למיצוב העיר על המדף הבינלאומי.

קרן תל אביב לפיתוח, שמציינת בימים אלה 40 שנות פעילות, שמה לעצמה למטרה להוביל שינוי חברתי ולשפר את חיי התושבים באמצעות פילנתרופיה אורבנית. הקרן מקדמת פרויקטים בהתאם לתכנית העירונית ולצרכים המתפתחים של תל אביב-יפו, על ידי גיוס תרומות וקשר עם העירייה.

אורן סיפרה לי שבתפקידה הקודם, כמנכ"לית עיר עולם, "מינפתי את תל אביב כשער לכלכלה הישראלית ופיתחתי את סצנת הסטארט-אפים וההיי-טק המתרחשת בה כמנוע צמיחה כלכלי. הבאתי את העיר ב-2014 לזכייה בפרס היוקרתי Smart City Awards והובלתי את בשורת החדשנות של העיר ברחבי העולם. כיום אני משקיעה את זמני בתוך תל אביב-יפו בעיקר בטיפוח הדור הבא ובשינוי בר קיימא לפיתוח המשאבים העירוניים".

"המנבטה של ההיי-טק הישראלי"

לדבריה, פרויקט חמד"ע, שקרן תל אביב לפיתוח תומכת בו, הוא "המנבטה של ההיי-טק הישראלי, המצוינות והפיתוח של הצעירים. אלה מתנקזים לשם". אורן ציינה כי "ב-10 השנים האחרונות צמחה חמד"ע מ-300 תלמידים ליותר מ-2,000, ואנחנו רוצים להמשיך לתמוך ולעודד את התכנית בדרכים נוספות". היא אמרה כי "אני פונה לבכירי תעשיית ההיי-טק הישראלית וקוראת להם להכיר בחשיבות טיפוח הדור הבא. אחת התכניות שחשוב לחשוף נקראת אמץ כיתה, שבמסגרתה חברה טכנולוגית לוקחת תחת חסותה כיתה ותומכת בפעילות. ההיכרות עם השטח והמוטיבציה שזה מכניס בתלמידים – אין להם מחיר".

אורן, יזמת בכל רמ"ח איבריה, מוזמנת תכופות להנחות פאנלים בכנסים בעולם בנושאי הערים החכמות ומיתוג הערים. על פי ראייתה, בעולם שבו בכל שנה גדל אחוז החיים בסביבה אורבנית, הכרחי ליצור סביבה איכותית שתענה על צרכי כל התושבים, תוך שמירה על אופייה של העיר.

תגיות: , ,

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *