17 ביולי 2017 ''פלי הנמר''

באה לבקר במאורת הנמר: ורד ויסלר, Rimini Street

ורד ויסלר הגיעה לבקר אותי לפני מספר ימים במאורת הנמר. ויסלר היא מנהלת לקוחות ב־Rimini Street, שהצטרפה לחברה לאחר מספר שנים בהן עבדה עבור אחת מספקיות התוכנה הגדולות ביותר בעולם.

Rimini Street היא ספקית גלובלית של שירותי תמיכה בתוכנות ארגוניות ומציעה תמיכה עבור מוצרי אורקל (Oracle) וסאפ (SAP). החברה מציעה תוכנית תמיכה המאפשרת לבעלי רישיונות של יבמ (IBM), אורקל, מיקרוסופט (Microsoft), סאפ וספקיות תוכנה נוספות לחסוך עד 90% מעלויות התמיכה הכוללות שלהן.

ויסלר סיפרה לי שלקוחות החברה יכולים לשמור על גרסת התוכנה שברשותם ללא צורך בשדרוגים כלשהם, למשך תקופה של 15 שנים לפחות.

בין לקוחות החברה נמנים כ־1,300 חברות גלובליות הנכללות ברשימת פורצ'ן 500 (Fortune 500), חברות בסדר גודל בינוני וארגונים הפועלים במגזר הציבורי ממגוון רחב של תחומים, מהן יותר מ-45 חברות בישראל.

תפקידה המאתגר של ויסלר הוא לאפשר לחברות ישראליות, שהיו רגילות לקבל תמיכה מהספק, ללמוד להכיר את הערך החדשני שאותו מביאה Rimini Street לשוק. היא רואה בתפקיד זה משימה חשובה, שמטרתה להעניק לחברות תמיכה טובה יותר, עם פתרונות מהירים יותר ובמחיר הוגן.

פרט מעניין נוסף שאפשר לספר על ויסלר הוא שלפני כשנתיים, כאשר הייתה בין עבודות, וכחלק מסקרנותה ואהבתה לישראל, היא צעדה בשביל ישראל במשך תשעה שבועות רצופים, במהלכם גמעה יותר מ־1,200 ק"מ – מהר החרמון ועד אילת. עבורה הייתה זו חוויה מרתקת ומעוררת השראה.

תגיות: , ,

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *