10 באוגוסט 2016 ''פלי הנמר''

באה לבקר במאורת הנמר: ליטל ברנשטיין, מנכ"לית ReStart

לפני ימים אחדים הגיעה למאורת הנמר ליטל ברנשטיין, רק בת 30 (בעוד שבוע) וכבר היזמית והמנכ"לית של ReStart – Optimize your Body & Mindחברה שעוסקת בעיקר בטיפולי רפואה משלימה לחברות היי-טק.

ברנשטיין סיפרה לי שהטיפולים מתקיימים בתוך המשרדים ונותנים למעסיקים שקט נפשי, כיוון שכשיש מטפל בחברה – העובדים רגועים יותר, כאובים פחות ואפקטיביים הרבה יותר. בנוסף, אמרה, היתרון לעובד הוא עצום – חסכון בזמן הגעה למטפל, חיפוש חנייה, אי הנעימות בביטול טיפול בשל שינויים של הרגע האחרון בעבודה ועוד.

בתחילת הפגישה העלינו זיכרונות מעברה (הלא רחוק) של ברנשטיין כמנהלת פרויקטים בחברת ההיי-טק KCS. היא סיפרה לי שהחלה לעבוד בחברה טכנולוגית אך כבר בהתחלה ידעה שייעודה האמיתי הוא טיפול באנשים ועל כן הלכה ללמוד רפואה סינית.

הרעיון של ברנשטיין, שהביא אותה להקמת ReStart, היה לשלב את הידע וניסיון החיים שצברה בעולם ההיי-טק יחד עם הידע המקצועי שקיבלה בהכשרתה כמטפלת.

ברנשטיין סיפרה שהיא זוכרת את הימים הקשים, המתחים, ההתחייבויות ולוחות הזמנים שמאוד העיקו על גופה ונפשה ובסופו של דבר, גרמו לה לעזוב את הענף התובעני ולהגיע אליו עם בשורת הטיפולים בתוך החברה, כדי שהעובדים יהיו מרוצים, בריאים ורגועים יותר. הסכמתי איתה שגוף ונפש בריאים הם דבר בסיסי.

היא ציינה גם את הפידבקים החיוביים שהיא מקבלת מכמה חברות שהעובדים בהן נהנים מהטיפולים של מטפלי החברה.

נפרדנו בחיוכים ובמחשבה על העתיד – שיתוף פעולה בין אנשים ומחשבים ל-ReStart, על מנת לחשוף את הרעיון של הטיפולים בעובדים בקרב בכירי ועובדי היי-טק.

תגיות: ,

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *