2 בפברואר 2017 ''פלי הנמר''

באה לבקר במאורת הנמר: לימור רזניק, טלדור

באה לבקר במאורת הנמר: לימור רזניק, מנהלת השיווק החדשה של טלדור
באה לבקר במאורת הנמר: לימור רזניק, מנהלת השיווק החדשה של טלדור

השבוע באה לבקר במאורת הנמר לימור רזניק, מנהלת השיווק החדשה של טלדור.

רזניק בת ה-36 מתגוררת בראשון לציון. היא סיפרה לי שהיא התחילה את הקריירה שלה בתור מעצבת גרפית בישראכרט. "במהרה התקדמתי לניהול הסטודיו המעצב וכשראו כל הצדדים כי טוב, קידמו אותי שוב והשתלבתי בעולם ההפקות, האירועים והכנסים", ציינה.

לדברי רזניק, "החלטתי לעזוב את ישראכרט כי סקרן אותי להיכנס לעולם משרדי הפרסום. כך, התקבלתי למשרד הפרסום דחף, שם עבדתי עם לקוחות כמו קוקה קולה (Coca Cola), גלובוס גרופ, U Bank ומיטב דש".

"כאשר קיבלתי הצעה ממשרד האסטרטגיה השיווקית Respect, החלטתי לקבל אותה, כי עניין אותי לעבוד לא רק על קמפיינים, אלא גם ללוות חברות במשך שנים במתן ייעוץ שיווקי-פרסומי מעמיק ומקיף יותר. ב-Respectt עבדתי עם לקוחות כמו שטראוס והמותג העולמי שלה, Sabra, שטראוס מים, מגה, רכבת ישראל, אורקל (Oracle), טמבור, V-Sonic ו-NICE", אמרה.

"משם חזרתי לצד הלקוח והשתלבתי בבזק און ליין, כמנהלת תקשורת שיווקית. עסקתי, בין היתר, בכתיבה וביישום של אסטרטגיה שיווקית שנתית, ניהול תקציב, יחסי ציבור, כנסים ואירועים, שיווק דיגיטלי, כתיבה, עיצוב והפקה של חומרים שיווקיים ופרזנטציות מול לקוחות", הוסיפה.

רזניק ציינה ש-"כיום אני שמחה להשתלב בחברת ההיי-טק הגדולה והמבוססת טלדור, כמנהלת השיווק. התחלתי את עבודתי לפני כשבוע וחצי ובתוכנית העבודה שלי רבות ונצורות. אני מתכוונת להדגיש את החוזקות של טלדור, כחברה ותיקה וגדולה בענף, ויחד עם זאת כחדשנית וצעירה. ביכולותה להרים פרויקטי ענק חוצי חברה, מסובכים ומורכבים, ויחד עם זאת לרכוש חברת סטארט-אפ עם פתרונות מהמתקדמים בשוק. עם פתרונות מקצה לקצה, אנחנו One stop shop עבור הלקוחות שלנו".

תגיות: ,

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *