5 בנובמבר 2017 ''פלי הנמר''

באה לבקר במאורת הנמר: מילה פינקלשטיין, Mila

מה אירע כשמילה פינקלשטיין, הבעלים והלב הפועם של חברת Mila – שהיא יזמת, סטוריטלרית, אשת מכירות ומומחית להעברת מסרים, דיבור עם קהל ו-storytelling – הגיעה לביקור במאורת הנמר? זה נכון שבין עיסוקי הרבים אני גם מספר וכותב סיפורים, אבל תמיד אפשר ללמוד עוד, וזה בדיוק מה שקרה כשנפגשנו.

בעת הביקור סיפרה פינקלשטיין על מה שהיא מוצאת כמשותף בין מתכנת ואיש שיווק – שניהם מחפשים את השורה הבודדת שממנה תצמח פונקציונליות שלמה.

פינקלשטיין תיארה כיצד באחת מישיבות אפיון המוצר שניהלה אמר לה מתכנת נפלא את המשפט הבא: "אני מחפש את השורה הבודדת שממנה תצמח פונקציונליות שלמה". באותו רגע הבינה שאין הבדל בין מתכנת לאיש שיווק, כיון שכל בני האדם מחפשים את אותו הדבר – את היכולת ליצר שינוי.

על פי פינקלשטיין, על מנת לייצר שינוי ולהפיח חיים ברעיון, מקטן ועד גדול, צריך לדעת איך לתקשר אותו באופן שיעורר השראה. יש להבין מה המטרה, מי קהל היעד ואיך שוזרים את הסיפור כך שיניע אחרים לפעולה, לפעמים בזכות פשוט שורה בודדת אחת.  

בהיותה מרצה בעולם העסקי ובעולם היזמות, ומלווה מנהלים בכירים, אנשי מכירות ופוליטיקאים בכתיבת מסרים, נאומים ומצגות, הובילה פינקלשטיין לאורך השנים תהליכי הכשרות מנהלים, ניהול מכירות, שיווק ופיתוח עסקי בעולמות ההיי-טק והפיננסים. בנוסף עסקה גם בדיבייט תחרותי, והיא מחזיקה בתואר אלופת ישראל הפתוחה, ודוברת מספר 17 בעולם.

לדבריה, בעבודה אחד על אחד עם לקוחותיה על בניית הסיפור והמצגת, היא שוזרת מאפיינים מעולמות תוכן של תאטרון, דיבייט, יזמות, שיווק ומכירות. דבר זה מייצר סיפור ייחודי, בולט, מדויק ובלתי נשכח.

תהליכי הליווי שמעניקה מילה הם מודולריים, ומותאמים עבור כל ארגון או אדם. הם יכולים לכולל את יצירת הסיפור, כתיבת התכנים והמצגות, כתיבת הנאומים, שיפור הגשת הטקסט, אימון לדיבור עם קהל, התמודדות עם פחד קהל ושיפור שפת הגוף.

פינקלשטיין סיפרה שארנסט המנגווי, הסופר הידוע, כתב את הסיפור הקצר ביותר בעולם – סיפור בן 6 מילים בלבד! בסדנה שלה היא מבטיחה ללמד איך להיות קצת כמו המנגווי וקצת כמו סטיב ג'ובס, איך לזקק את המסר למרכיבים החשובים ביותר ואז להעביר אותו בצורה אפקטיבית ובזמן קצר. לדבריה, השיטות שנלמדות בסדנה שלה, מועילות מאוד גם לתכנים ארוכים יותר כמו פרזנטציות.

מילה יקרה, תודה שבאת לבקר במאורת הנמר, ועכשיו אני ממתין לחוות דעתך על ספר הנמר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *