10 בפברואר 2016 פלי הנמר

באה לבקר במאורת הנמר: נורית זאבי, סמנכ"לית הפיתוח העסקי והמכירות של אדלי

אדלי הגיעה לישראל, ונורית זאבי, סמנכ"לית הפיתוח העסקי והמכירות של החברה, הגיעה למאורת הנמר כדי לספר לי קצת על אדלי, שהייתה הראשונה שהקימה מערכת המוציאה ומנהלת פוסטים ממומנים של סלבריטאים אמריקניים ברשתות החברתיות שלהם.

כ-2,000 סלבריטאים מהשורה הראשונה נותנים לאדלי גישה ישירה לחשבונות האישיים שלהם והחברה מפרסמת פוסטים בתיאום איתם.

זאבי מזמינה את כלל המייצאים מוצרי צריכה ואפליקציות לארצות הברית, כמו גם את משרדי הפרסום, לפנות אל אדלי באופן ישיר וליהנות ממה שעד כה היה זמין רק למשרדי פרסום אמריקניים וחברות מובילות מארצות הברית.

המוטו של החברה הוא בעצם טריפל א' – אדלי: אנרגיה ואהבת מעריצים. כיצד מוטיב ה-א' של אנרגיה ואהבה מתחבר ל-א' של אדלי? זאבי משיבה: "אדלי, שיושבת בלוס אנג'לס, קליפורניה, מרכז הסליבריטאים, הייתה החברה הראשונה שנכנסה לתחום פרסום פוסטים ממומנים של ידוענים. היא עשתה זאת עוד ב-2009. הפרסום מבוסס על האנרגיה והאהבה של מיליוני מעריצים ועוקבים שיש לסליבריטאי שמשתף וחושף אותם למוצרים ולשירותים שהוא צורך ובדרך מקבל על זה תיגמול".

"אהבת העוקבים מאפשרת להעלות פוסט למיליונים מהם שממשיכים לשתף. יש לאדלי נתונים על הביצועים והאפקטיביות של כל סלב, כך שכל האהבה והאנרגיה מתועלות אנליטית לחשיפת המוצר והמכירות", אמרה זאבי.

עסקים, אהבה וציונות

אדלי האמריקנית נרכשה על ידי משקיע יהודי ציוני מלוס אנג'לס, שתורם רבות לישראל ומשקיע בטכנולוגיות ישראליות. המשקיע, שעבד עם זאבי על מיזמים אחרים, ביקש ממנה שתיקח על עצמה לנהל ולייעל את החברה. זאבי גייסה את אייל קדם, שמשמש סמנכ"ל הטכנולוגיות, ושניהם חיים על הקו תל אביב-לוס אנג'לס.

"מעבר לביזנס, אנחנו ציונים ורואים פה אפשרות לעזור לקדם ייצוא מוצרים ואפליקציות ישראליות לארצות הברית ולאירופה", אומרים השניים.

אדלי ומפורסמים

החברה נוסדה על ידי שון רד, המייסד של טינדר (Tinder), שאומר: "אדלי התחילה את עם ההמלצות (הממומנות) של סלבריטאים במדיה החברתית, כך שאם סלבריטאי ממליץ על מותג ומקבל על כך תשלום, סביר להניח שהקמפיין הגיע דרכה".

רשימת הסליבריטאים הארוכה מגיעה מארצות הברית ובאחרונה גם מאירופה. היא כוללת כוכבי ריאליטי, ספורטאי על, סלבריטאים מתחומים טכנולוגיים שעשו אקזיטים ועוד. הלקוחות הם משרדי פרסום אמריקניים ומותגים מובילים לצד אפליקציות מארצות הברת, ובשנה האחרונה נוספו אפליקציות מאירופה וגם מישראל.

זאבי פירטה בפניי את היתרונות שיש, לדבריה, לאדלי על פני שירותים אחרים: "מיתוג עם הסלבריטאים המובילים, בנוסף למשפיענים; הפוסטים כוללים לינקים שמאפשרים חוץ משיווק ומיתוג גם מכירות; הפלטפורמה והאנליזה של הביצועים לאורך זמן מאפשרת לדעת את מידת 'יעילות' הסלב לקדם מוצרים, בהסתמך על מעורבות העוקבים שלו, התאמתו לקמפיין ומחיר אטרקטיבי לקליקים CPC; החברה מספקת את השימוש בסלבריטאים לצורך הקמפיין הזול ביותר שקיים כיום בשוק – קמפיין בסך 20 אלף דולר מאפשר להגיע לבין 2 ל-10 סלבריטאים מובילים; העלאת קמפיין המהירה ביותר בשוק – תוך שבועיים מהפנייה אלינו והעברת התשלום מועלים פוסטים; הפעלה עוצמתית מידית של העוקבים, עם אפשרות להוצאת הפוסטים בו זמנית, לקבלת אפקט משמעותי, למיליונים רבים של צפיות מידיות. יש אפשרות לריווח ויש אפשרות להוצאה בו זמנית, בהתאם לצורך".

תגיות: , ,

Comments (2)

  1. ויסמן רות

    מענינת את מיכל שלי יבואנית נעלי ילדים ועוד מלונדון בהצלחה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *