10 בספטמבר 2017 ''פלי הנמר''

באה לבקר במאורת הנמר: ניצן קיש, Miz.NK

באחרונה הגיעה לבקר במאורת הנמר ניצן קיש, בעלת המותג Miz.NK לתכשיטים בהדפסת תלת מימד ומיזם Wonder Jewel לתכשיטים חכמים, המבוססים על האינטרנט של הדברים. קיש הציגה בתערוכת Fashtech Stage, שיזמה והפיקה קבוצת אנשים ומחשבים.

הבשורה של קיש היא שתלת מימד הוא היהלום החדש. המותג שלה מציע חוויה והשקפה חדשות בעולם האופנה והתכשיטים – Re_Think_Jewelry#.

"התכשיטים של Miz.NK משקפים דיאלוג בין העולם החדש באופנה לבין טכניקות ואלמנטים מסורתיים, וכוללים שלושה מימדים: עיצובים חדשניים וייחודיים; חדשנות באופנה, שמתאפשרת בזכות טכנולוגיית הדפסת התלת מימד; והיבטים חברתיים וקהילתיים", אמרה.

היא סיפרה לי ש-"המותג והתכשיטים זוכים להתעניינות מצד התקשורת ולקוחות בארץ ובעולם. פרויקטים שלי זכו לחשיפה תקשורתית רחבה והוזמנתי להציגם ברחבי תבל, בין השאר בשבוע האופנה בברלין, ובכנסים בארצות הברית ובארץ".

על Wonder Jewel אמרה קיש כי הוא "מיזם לתכשיטים חכמים, אופנתיים וחברתיים, שאנחנו מפתחים במקביל. התכשיטים יהיו מעוצבים אישית, חכמים ויוכלו לשמש למטרות שונות, לבחירת העונדים. בנוסף, הם יאפשרו העברת מידע וקבלת מענה מהסביבה הקרובה או מהרשויות למצוקה, תוך יצירת קהילה תומכת ובזמן אמת. כך, כל אחד ואחת ת/יוכל לעזור לאחר/ת בעת צרה".

לסיום, היא סיפרה לי על עצמה: קיש היא בוגרת תואר ראשון מהמחלקה לצורפות ואופנה של בצלאל, ולמדה עיצוב מסורתי ועכשווי של תכשיטים בבית הספר לצורפות Alchimia בפירנצה. היא נבחרה להיות חלק מתוכנית היזמות של SolidWorks העולמית, ומלמדת ומעצבת מידול בטכנולוגיית תלת מימד. "בפרויקט הגמר שלי עיצבתי לבוש, תכשיטים וטקסטיל בהדפסת תלת-מימד ובעיצוב ייחודי, המשמש להגנה עצמית והישרדות לנשים", ציינה.

תגיות: , , ,

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *