13 באוגוסט 2017 ''פלי הנמר''

באה לבקר במאורת הנמר: עו"ד איריס אתגר, One1

באה לבקר במאורת הנמר: עו
באה לבקר במאורת הנמר: עו"ד איריס אתגר, חברת מועצת עיריית הרצליה והיועצת המשפטית של One1

איריס אתגר באה לבקר אותי לפני כשבוע במאורת הנמר. אתגר היא עורכת דין בעלת ותק של כ-20 שנה, מגשרת מוסמכת, חברת מועצת העיר הרצליה, דירקטורית בחברות שונות והיועצת המשפטית של קבוצת One1 מזה כשמונה שנים. היא ציינה בנוסף שהיא אם לשלושה ילדים מתבגרים.

אתגר מספרת שמאז שהגיעה ל-One1, החברה צמחה בצורה בלתי רגילה: בתקופה זו הצמיחה השנתית הממוצעת של הרווח התפעולי של חברה עמדה על כ-12.5%, וזה הגיע לכ-90 מיליון שקלים ב-2016, הצמיחה השנתית הממוצעת של הרווח הנקי עמדה על כ-13%, וזה הגיע אשתקד לכ-67 מיליון, ומספר עובדי החברה הוכפל.

לדבריה, בחברה צומחת וגדלה כמו One1, בעידן הדיגיטלי, שהינו אבן דרך נוספת במהפכה הטכנולוגית, גם היועץ המשפטי צריך לשנות את שיטות העבודה שלו, כדי שיהיה ניתן לתת שירות שמתאים לעת החדשה. תפקידו של היועץ המשפטי אינו עוד רק לפעול על מנת להבטיח שהחברה, האורגנים שלה ועובדיה ימלאו את תפקידם על פי הוראות החוק וכללי המנהל התקין. זה לא מספיק ולא מספק!

"היועץ המשפטי הפנימי חייב להיות אג'ילי, מיידי, ענייני ולספק מידע וייעוץ רחב ומדויק", אמרה אתגר. "הוא לא יכול להרשות לעצמו להגיד: 'חכו שבוע'. עליו לתרום לפעילות החברה וליכולותיה לעמוד באתגרים העסקיים. זה מצריך מהיועץ המשפטי הפנימי לנהל את הדברים אחרת, התארגנות מחדש והתאמה לסביבה משתנה ומתפתחת. אג'יליות הינה חיונית ליצירת מחלקה משפטית משמעותית".

עוד היא ציינה כי "היועץ המשפטי הפנימי צריך לתפוס את עצמו כנותן שירות בדיוק כמו כל גוף עסקי שמספק שירותים ללקוחות. אין ספק שיכולות שפיתחתי כספורטאית ותיקה – בסקווש מקצועי, טניס ואופני שטח – תורמות ליכולת שלי כיועצת משפטית של One1 לבצע את השינויים הנדרשים בייעוץ ובמחלקה כדי לתרום ולתמוך בפעילות העסקית".

תגיות: , ,

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *