17 באוקטובר 2017 ''פלי הנמר''

באה לבקר במאורת הנמר: שירה שמבן, Dome9 security

באחרונה באה לבקר במאורת הנמר שירה שמבן, מנהלת הפיתוח העסקי של Dome9 security.

שמבן סיפרה לי שהחברה מסייעת לארגונים לבצע מעבר מהדטה סנטר שלהם אל הענן, ולהשתמש בענן באופן כללי, בצורה בטוחה יותר. לדבריה, "כיום, מרבית הפרצות בענן, החל מדליפת מידע וכלה בכריית ביטקוין, מתרחשות כתוצאה מטעויות או חוסר תשומת לב. אנחנו עוזרים למנהל האבטחה ולאיש ה-DevOps לשלוט במה שקורה בסביבת הענן שלהם, בניהול המשתמשים וההרשאות ובכל מה שפעם קראו לו חוקי Firewall".

"תחום האבטחה בארגון מתחיל לקבל את המקום הראוי לו", אמרה שמבן. "ארגונים מגייסים אנשי אבטחה, מנהלי אבטחת מידע ו-SecOps. לא כולם מספיק מקצועיים, כי נדרשים מהם כישורים שלא נדרשו קודם. תחום האבטחה משווע לאנשי מקצוע ואנשי ה-DevOps הפכו בעל כורחם לאנשי SecOps. הרבה ארגונים עושים זאת גם במיקור-חוץ".

"בסופו של יום", ציינה, "משתמש הקצה עמוס במידע המגיע מפידים שונים למערכות שונות. העומס הזה מקשה על איתור בעיות ואירועים יוצאי דופן בענן והמשתמשים פשוט מכבים שריפות שמתעוררות כל הזמן. Dome9 יצרה ממשק לניהול כל האירועים הקשורים בענן במקום אחד, ובימים אלה אנחנו עובדים על פיד התרעות חכם ויכולות חקירה של אירועים בענן. אנחנו לא עושים את הדברים במקום אנשי האבטחה, אלא מסייעים להם בניהול ובקבלת החלטות הקשורות באבטחת הסביבה שלהם בענן".

"החברה נמצאת כרגע בתהליך גיוס נרחב בכל תחום המו"פ. הרבה דברים קורים אצלנו ואנחנו מפתחים את המוצרים שלנו בכמה כיוונים במקביל. בשביל להמשיך לצמוח בקצב שאנחנו רוצים, חשוב להביא את האנשים הכי טובים, וזה אתגר שכנראה שהרבה סטארט-אפים בתקופת הגדילה שלהם מתמודדים אתו. השנה הקרובה תהיה עבורנו אבן דרך", אמרה שמבן.

מה מעסיק אותך כיום?
"בשנה האחרונה היו כמה אנשים ונשים שליוו אותי ועזרו לי בדרך. לפני שהשתחררתי מ-8200 היו לי הרבה שאלות ותהיות לקראת האתגר הבא שלי, ואנשים הקדישו לי מזמנם ועזרו לי לבצע את הבחירות שלי. אני משתדלת להעביר את זה הלאה ולהעביר מהניסיון והידע שלי לאנשים אחרים. אני מעבירה הרצאות אורח ב-She Codes, ארגון שעוסק בקידום נשים בפיתוח תוכנה; לוקחת חלק בכנס הקרוב של OWSAP, שבמהלכו נקיים אירוע לנשים בלבד; וחיילים שהשתחררו ומתלבטים מה ללמוד או איפה להתחיל את הקריירה שלהם באים אליי הרבה פעמים למשרד של Dome9. זה חשוב לי ואני תמיד מוצאת את הזמן לכך".

תגיות: ,

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *