1 בפברואר 2016 ''פלי הנמר''

באה לבקר במאורת הנמר: שרה סנואו, מנהלת קהילות ב-Glide

שרה סנואו, מנהלת קהילות ב-Glide, קפצה באחרונה לביקור במאורה על מנת להדגים לי את האפליקציה המהפכנית שפיתחה החברה הישראלית.

סנואו הסבירה לי ש-Glide היא אפליקציית הודעות חדשנית וחינמית, המאפשרת לשלוח הודעות וידיאו במהירות שגדולה אפילו ממהירות של הודעות טקסט. התרשמתי שעם Glide ניתן, בנגיעה אחת, לשלוח הודעת וידיאו ליחיד או קבוצה במהירות ובפשטות.

אז מה הסיפור? הקשיתי על סנואו, והיא השיבה שיש כמה פרמטרים:

קלות ונוחות בכל גיל – נגיעה אחת והודעת הווידיאו נשלחת או מתקבלת בזמן אמת. היא מאפשרת לכם ולקרובים לכם להמשיך ולבצע פעולות נוספות במקביל, ממש בזמן שהיא נוצרת ונשלחת. כך, לדוגמה, ניתן לשלוח הודעה תוך כדי כך הליכה, חיפוש חנייה או שיחת ועידה. Glide מאפשרת להשתחרר מהשימוש המכביד לעתים במקלדת.

ביטול הודעה שכבר נשלחה – בעידן של תופעות "מלבבות" כמו השיימינג, Glide מאפשרת לבטל כל הודעה שנשלחה בכל רגע, והיא תימחק מידית מכל המכשירים של מקבלי ההודעה.

חיסכון – כל ההודעות של Glide נשמרות בענן, בספרייה אישית ופרטית, ולא על זיכרון המכשיר הנייד. הן זמינות לצפייה בכל רגע נתון וכאמור, בחינם.

ספונטניות – הצד שמקבל את הודעת הווידיאו יכול להחליט האם לענות מיד או מאוחר יותר. אם אתם בישיבה, תוכלו לענות להודעה שהתקבלה מהילד שלכם, למשל, בסופה.

לא רק הודעות וידיאו – ב-Glide ניתן לעשות שימוש גם בהודעות טקסט או תמונה בדיוק כמו שעושים בווטסאפ (WhatsApp) או בסמסים.

עשרות מיליוני הורדות ומיליארדי הודעות שנשלחו

בהמשך סנואו סיפרה לי ש-Glide זוכה להצלחה ופרגון בינלאומיים עם עשרות מיליוני הורדות ומיליארדי הודעות וידיאו שנשלחו בעזרתה. גרטנר (Gartner) אף הכתירה אותה אשתקד כ-Cool Vendor.

האפליקציה עושה שימוש בטכנולוגיה ייחודית ומוגנת פטנט, שמאפשרת שידור מהיר במיוחד, Live Streaming, של הודעות וידיאו. מקבלי ההודעה יכולים לצפות בה תוך כדי השידור, בזמן אמת, ולהגיב לה מידית, תוך יצירת פינג פונג של הודעות וידיאו.

החברה הוקמה ב-2012 וגייסה כ-30 מיליון שקלים. היא מעסיקה כ-80 עובדים במשרדיה בירושלים, בתל אביב, בניו-יורק ובפאלו אלטו.

היכולות המופלאות האלה של האפליקציה והרצון לשמור על קשר יומיומי עם המשפחה, כולל הנכדים, הביאו אותי לשאול את סנואו היכן ניתן להוריד את Glide. התשובה: מ-App Store, למשתמשי iOS, או מ-Google Play, למשתמשי אנדרואיד (Android).

תגיות: , ,

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *