13 בדצמבר 2018 ''פלי הנמר''

באו לבקר במאורת הנמר: אברהם אסף וליאור לוי גילור, אמנת

באחרונה הגיעו לביקור במאורה שלי אברהם אסף, הידוע בכינויו לולו, יו"ר קבוצת אמנת, וליאור לוי גילור, סמנכ"לית השיווק והפיתוח העסקי בחטיבת המחשוב והתוכנה של הקבוצה, סיסנת.

קבוצת אמנת היאע מהחברות הוותיקות במשק הישראלי, ונכנסת השנה לשנת ה-50 שלה עם פעילות ועשייה ענפה. החברה היא בית מערכות רב תחומי, פועלת בארץ ובעולם, והחל מ-1994 נסחרת בבורסה בתל אביב.

שאלתי את אורחיי: מה ייחודה של קבוצת אמנת? לולו בחר לענות לי בציטוט משירו של נתן אלתרמן: "ישנן יפות יותר ממנה, אך אין יפה כמוה". "קיימות קבוצות וחברות רבות במשק הישראלי שהן גדולות יותר ומוכרות יותר, אך קבוצה כמו שלנו קשה מאוד למצוא", אמרו השניים.

אמנת, שדומה לבתי המערכות הגדולות בעולם בשנות פעילותה, לקחה חלק בהתפתחות המקצועית בארץ ובעולם – בגופים המובילים בכל ענפי המשק בישראל, ואף ייעצה לבנק העולמי בנושאים מקצועיים הקשורים לפרויקטי מערכות IT בישראל ובאירופה.

"הייחודיות שלנו בולטת בראש ובראשונה בולטת בהון האנושי. כוחנו הוא בזכות כ-2,700 עובדי הקבוצה. כמו כן, אנחנו גאים בסינרגיה בין חברות הבת בקבוצה, שמאפשרת לנו לתת ללקוחותינו שירות מקיף ומושלם בתחומי הייעוץ, הניהול, הלוגיסטיקה ושירותי IT".

אילו פרוייקטים מעניינים מבצעת הקבוצה בימים אלה?
לוי גילור: "פעילות ייחודית של קבוצת התוכנה, על המאות הרבות של עובדיה, היא מרכז הפיתוח TDC, שממוקם בצפון הארץ. המרכז מספק חלופה מקצועית ברמה הגבוהה ביותר ובעלויות אטרקטיביות מאוד ללקוחותינו, במודל Off Shore או Near Shore. אנחנו שותפים יחד עם לקוחותינו לייצור מקומות תעסוקה למאות מומחי IT בצפון , בקיבוץ סער, ומייבאים ארצה פרויקטי פיתוח שלימים נמכרים כפתרונות של חברות מובילות בעולם.

בנוסף, הוקם בקבוצה גוף סייבר בשם Triple Cyber, שמתמחה במתן פתרונות הגנת סייבר מתקדמים ומספק שירותים לארגונים גדולים כגון חברות תקשורת, בנקים וחברות בינלאומיות בישראל, באפריקה, באירופה ובאוסטרליה".

תגיות: , , , , ,

Comments (2)

  1. שמוליק בן-טובים

    אולי יש מוצלחים יותר מלולו אבל אין מוצלחים כמוהו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *