17 בינואר 2018 ''פלי הנמר''

באו לבקר במאורת הנמר: אולג קובלב ואירה טסקייב, ELK

לפני ימים אחדים הגיעו לבקר במאורת הנמר אולג קובלב, הבעלים והמנכ"ל של ELK Information Technologies, ואירה טסקייב, חברת הנהלת החברה.

ELK הוקמה לפני 13 שנים על ידי שני אנשי מקצוע בתחום תשתיות ה-IT – קובלב ו-ולדימיר לוברסקי – כאשר בחמש השנים האחרונות היא מציעה שירותים בתחומים שונים בעולם ה-IT: ייעוץ, אחסון, גיבוי, וירטואליזציה, מערכות הפעלה, התאוששות מאסון ושירות. המוטו של החברה הוא ש-"בלתי אפשרי אינה עובדה, זו נקודת מבט" (Impossible isn’t a fact, it’s an opinion).

קובלב מביא עמו ניסיון רב בתחום ה-IT: בעבר הוא שימש כמנהל תחום גיבוי וראש צוות סיסטם יוניקס באמדוקס. לוברסקי הוא מומחה טכנולוגי, שמאחוריו ניסיון כמנהל טכני לקוחות אנטרפרייז ב-HP. טסקייב, בעלת ניסיון רב בתחום המכירות, הצטרפה להנהלת ELK לפני כחמש שנים.

לדברי השניים, "שילוב ידע טכני ויכולות שיווק ופיתוח עסקי הביאו את חברה לפריצת דרך בשוק ה-IT". טסקייב ציינה כי "עשינו דרך ארוכה כקבלן משנה עבור יצרנים וחברות מובילות בשוק זה. ביצענו פרויקטים מורכבים ו/או משולבים, עם מוצרים ויצרנים שונים. כיום, ELK מספקת פתרון מלא עבור לקוחותיה – החל מבחירת הפתרון המתאים ביותר לצרכים הארגוניים וכלה ברכישת חומרה ותוכנה, ביצוע פרויקט ותחזוקה מונעת בהמשך".

"אנחנו זוכים בהערכה גבוהה של הלקוחות והשותפים העסקיים, בזכות צוות מצוין ומקצועי, ואנרגיות חיוביות. החברה היא כמו משפחה. המטרה שלנו היא לבצע את העבודה לשביעות רצון הלקוחות ולהעלות חיוך על השפתיים – גם של הלקוח וגם שלנו", הוסיף קובלב.

טסקייב סיכמה באמרה ש-"בהשקפת העולם שלנו, הדרך להצלחה היא H2H – Human to human (אדם לאדם). אני מאמינה, שהצלחה היא דבר משותף: אני מרוצה כשהלקוח מרוצה".

תגיות: , ,

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *