14 בינואר 2018 ''פלי הנמר''

באו לבקר במאורת הנמר: אופיר גרינר ותומר דרורי, קונסיסט

מימין: תומר דרורי, מנהל חטיבת הפיתוח והאינטגרציה של קונסיסט, ואופיר גרינר, מנהל פעילות PB digital בקבוצה. צילום: פלי הנמר
מימין: תומר דרורי, מנהל חטיבת הפיתוח והאינטגרציה של קונסיסט, ואופיר גרינר, מנהל פעילות PB digital בקבוצה. צילום: פלי הנמר

באחרונה ביקרו במאורת הנמר אופיר גרינר, מנהל פעילות PB digital בקונסיסט, ותומר דרורי, מנהל חטיבת הפיתוח והאינטגרציה של הקבוצה.

השניים אמרו לי כי קונסיסט מסכמת בימים אלה עוד שנה מוצלחת – עם גידול בהיקף הלקוחות, בהיקף פרויקטי הפיתוח ובהון האנושי. לדבריהם, החברה "ממשיכה להיות גורם מוביל ומשפיע בענף הטכנולוגיה ושירותי ה-IT בישראל – כמפתחת, משווקת ומיישמת של מערכות תוכנה בארגונים גדולים בתחומי הפינטק, התחבורה, המסחר והשירותים. בשנים האחרונות בלטו חלק מהפרויקטים שביצעה עבור לקוחות בולטים, כמו פרויקטי התחבורה השיתופית אוטותל ו-Car2Go, תל אופן, מיזמים חדשניים כמו Easy2Give ולוקר אמבין, ועוד".

פעילות ה-PB Digital של קונסיסט מספקת פתרון CCM כולל ומקיף לניהול תקשורת רב ערוצית של ארגונים עם לקוחותיהם. לדבריו, "הייחודיות של קונסיסט טמונה ביכולת שלה לשמש שותף אמיתי של הארגון ולא רק ספק, כזה שאפשר לסמוך עליו ולבנות עמו אמון הדדי, שמתבסס על ערכי החברה מזה כ-45 שנים – מקצוענות, אחריות, מסירות, הגינות וידידותיות. כמי שמנהל פעילות מול מאות לקוחות בארץ ובעולם, החל מב.מ.וו. (BMW) ועד לבנק אוף אמריקה (Bank of America), אני מכיר בחשיבות המערכות שלנו עבור הלקוחות ובמשמעויות הנגזרות מכך. חשוב ללקוח שנהיה זמינים לצרכיו וקשובים ל-'כאביו'".

לא בכדי, PB Digital הפך לאחד ממוצרי הדגל של קונסיסט. "אנחנו ערים לכך שקיימים בשוק לא מעט פתרונות בתחום ה-CCM, שמאפשרים להפיק טפסים ומסמכים ללקוחות הארגון. PB Digital לקח את זה צעד אחד קדימה. נוסף על האפשרות להפיק קובץ או מסמך מתוך תבנית ייעודית, המשתמש יכול למלא טפסים בקלות ומכל מקום, להוסיף מידע, לצרף תמונות ומסמכים, ולהיות בטוח שכל המידע הזה חוזר חזרה למערכות המידע התפעוליות, ואף למערכות הארכיב וניהול המסמכים שבארגון", ציין גרינר. "כיום, ביחד עם מחלקת הפיתוח והאינטגרציה, אנחנו כבר עובדים על הפיתוחים העתידיים של המוצר, בהם יכולות Omni-Channel, התממשקות למערכות כגון ערוצי פייסבוק (Facebook), אי-מיילים, צ'אטים וצ'טבוטים, וידיאו צ'ט, פורטלים ארגוניים ועוד".

דרורי החל לעבוד בקונסיסט לפני כשנתיים, כמנהל פרויקט אוטותל, ומביא עמו ניסיון מחברות כמו HP ומטריקס. הוא מספר על אתגר הפיתוח בחברה: "קונסיסט היא שילוב של חברה ותיקה ויציבה מאוד בשוק עם יכולות חדשניות וביצוע פרויקטים בחזית הטכנולוגיה. אנחנו מפתחים לתאגידי ענק ובאותה מסירות גם ליזם בודד – אפליקציות, שילובי חומרה-תוכנה ומערכות מידע מסורתיות יותר. יש לנו צוותי פיתוח מיומנים ומסורים וידע רחב במגוון טכנולוגיות. כמו כן, קונסיסט מספקת ללקוחותיה אחריות כוללת מקצה לקצה ויחס אישי בכל פרויקט".

תגיות: , ,

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *