29 באוקטובר 2018 ''פלי הנמר''

באו לבקר במאורת הנמר: אחיעד ויינר ויונתן חרוסט, Ruckus Networks

השבוע נפגשתי במאורת הנמר עם אחיעד ויינר, מנהל הפעילות והשותפים של Ruckus Networks בישראל, יוון וקפריסין, ויונתן חרוסט, מהנדס פריסייל המוביל את הפעילות הטכנית של החברה בישראל, יוון וקפריסין.

"שוק ה-Wi-Fi העולמי נמצא בעלייה מתמדת", אמר ויינר, "המעבר 'לתשתיות ענן' כגון 365 מצריך מהארגונים לשדרג את התשתיות הפנים ארגוניות LAN\WLAN. אנחנו רואים היום יותר מכשירים פר-משתמש, כמות אפליקציות הולכת וגדלה, ותעבורת מידע שעולה באופן אקספוננציאלי. כל אלו, בנוסף לפתרונות ה-IoT התופסים תאוצה בעולם, מעלים את הדרישה לפתרונות Wi-Fi איכותיים ויציבים, ומניעים למעשה את השוק. אם פעם פתרון Wi-Fi היה נחשב כ-Nice to Have, היום אנחנו רואים יותר ויותר ארגונים שעוברים לתשתית שהיא Wireless Only. הדרישות החדשות של משתמשי הקצה והשוק הפכו את רשתות ה-Wi-Fi בארגונים ל-Mission Critical".

עם רכישת קו מוצרי ה-IP של חברת ברוקייד החלה ראקאס בשנה האחרונה לפתח ולמכור את מתגי ה-ICX כחלק בלתי נפרד מפורטפוליו המוצרים של החברה.

"טכנולוגיית RF הייחודית (שמורה בפטנט) של Ruckus, הנקראת Beamflex, כבר מוכרת מאד ללקוחותינו. כיף להגיע שוב ושוב לארגוני Enterprise שהחליפו את התשתית ה-Wi-Fi ל-Ruckus ולשמוע שהמשתמשים חווים חווית גלישה אחרת לגמרי", אמר חרוסט. "השילוב של הטכנולוגיה האלחוטית המהירה, היציבה והאמינה בעולם עם משפחות המתגים ICX של Ruckus מאפשר לנו היום לתת פתרון כולל ומנוהל ממערכת הבקרה (Controller) של Ruckus, בעזרת דגמי האלחוט החדשים התומכים ב-802.11ax ומתגי ה-Multigig של Ruckus נוכל לספק לארגונים את התשתית האולטימטיבית לשנים הבאות".

בשנים האחרונות מיצבה את עצמה Ruckus Networks כמובילת שוק בתחום התשתיות האלחוטיות בישראל, ואת הפתרונות של החברה ניתן למצוא במגזרים רבים ומגוונים, ובחברות מהגדולות והמובילות בארץ. באמצעות גטר-טק, המפיצה הבלעדית של ראקאס בישראל, ושותפים מובילים כגון בזק, בזק בינלאומי, בינת, פרטנר, סמארטנט, טלקוד, GuestVision, נס-מט"ח ועוד הטמיעה החברה פתרונות תקשורת ללקוחות רבים דוגמת רשתות המלונאות דן, פרימה ופתאל; רשת מתחמי העבודה WeWork; מרכזים לוגיסטיים של חברות דוגמת שטראוס ו-UPS; חברות מזון ומשקאות גדולות כמו קוקה קולה, מקדונלדס ותנובה; מוסדות אקדמיים כגון המכללה למנהל, המרכז הבינתחומי ורשת אורט; גופי ביטחון כצה"ל והמשטרה; בנקים, רשויות מקומיות ועוד.

מלבד הצוות המסחרי מחזיקה Ruckus Networks מרכז פיתוח במשרדים בנתניה המונה כ-80 עובדים. בנוסף לפיתוח שירותי הענן הציבורי של החברה, מקיימת החברה במרכז הפיתוח ימי עיון והדרכות טכניות פתוחות ללקוחות קצה ושותפים על בסיס חודשי.

תגיות: , , , , , , ,

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *