3 בנובמבר 2016 ''פלי הנמר''

באו לבקר במאורת הנמר: אייל חבר ותומר צוקר, יבמ

אייל חבר, מנהל קבוצת שירותי אבטחת הסייבר של יבמ (IBM) ישראל, ותומר צוקר, מנהל השיווק של חטיבות האבטחה והמערכות של החברה, הגיעו באחרונה לביקור במאורת הנמר.

לאחר סיור במאורה, התרשמות מאוסף הנמרים המפואר ודיון משעשע על גורלו של הנמר הארץ ישראלי האחרון, התיישבנו לשיחה מעניינת על סייבר, וירוסים ושאר תולעים.

חבר, המשמש בתפקידו מזה כשנה, הצטרף ליבמ לאחר שירות צבאי מרתק, במסגרתו חידש את תחום הגנת הסייבר בחיל האוויר, היה חבר בצוות ההקשה של מחלקת הגנת הסייבר של צה"ל והיה בין מפתחי תורת הלוחמה הצה"לית בתחום הסייבר. בשנה האחרונה הוא מוביל את קבוצת שירותי אבטחת הסייבר של יבמ ישראל, שמובילה, בין השאר, את הקמת ליבת הטכנולוגיה של ה-CERT הלאומי.

לדברי חבר, IBM Security היא אחת היחידות העסקיות האסטרטגיות של יבמ העולמית ולמעשה, היא אחת מחברות אבטחת המידע המובילות בעולם (והחברה המובילה בשוק הארגוני). יבמ מציעה מגוון רחב מאד של פתרונות תוכנה אנליטיים ושירותי ייעוץ לאבטחת מידע, המסייעים ללקוחות להתגונן בפני איומי אבטחה מתקדמים: זיהוי הונאות, ניהול זהויות וגישה למידע, הגנה על תשתיות, מסדי נתונים ויישומים.

צוקר, המשמש בתפקידו כמנהל שיווק ביבמ מזה כ-3.5 שנים, ציין שהענק הכחול מעסיק בישראל מאות חוקרים ומפתחים בתחום האבטחה, שמובילים את תחום המו"פ ביבמ העולמית. העבודה נעשית הן במעבדת המחקר של יבמ בחיפה, הן במרכז המצוינות שלה לסייבר בבאר שבע והן במעבדות הפיתוח. המרכזים בישראל מתמקדים בתחומים כגון הונאות בנקאיות, הגנה על בסיסי נתונים, אבטחת יישומים ואפליקציות, והם פועלים בשיתוף פעולה מלא עם צוותי המכירות והשירותים של יבמ בישראל.

במהלך השיחה ציינו חבר וצוקר כי באחרונה יבמ הכריזה על יישום חדש של מערכת המחשוב הקוגניטיבי שלה, ווטסון (Watson), בתחומי הגנת הסייבר. המערכת החדשה, Watson for Cyber Security, היא גרסה מבוססת ענן של הטכנולוגיה הקוגניטיבית של החברה, שהוכשרה באופן ייעודי לשמש כפתרון לעולם הגנת הסייבר. "אנחנו מאמינים שהשילוב בין היכולות של ווטסון ל-X-Force, קבוצת מודיעין הסייבר של יבמ, יספק תובנות אודות איומים חדשים, כמו גם המלצות לטיפול בהם", הוסיף חבר.

 

תגיות: , , , ,

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *