13 ביוני 2018 ''פלי הנמר''

באו לבקר במאורת הנמר: אילן ברוק, מוטי אלבז ולירון ולטר, HOT

HOT
HOT

באחרונה אירחתי במאורת הנמר את אילן ברוק, סמנכ"ל החטיבה העסקית של HOT; מוטי אלבז, מנהל אגף השיווק ללקוחות עסקיים; ולירון ולטר, מנהלת מחלקת השיווק ל-CORP ול-SME.

ברוק הגיע ל-HOT אחרי שכיהן במגוון תפקידי ניהול בכירים בפרטנר ובתפקידו האחרון הוא ניהל את מערך המכירות של החטיבה הפרטית של החברה. הדבר. הופך אותו לבעל הבנה עסקית וטכנולוגית גבוהה, ובעל היכרות מעמיקה עם כל עולמות התוכן והצרכים העסקיים בתחום התקשורת.

באו לבקר במאורת הנמר: לירון ולטר, מנהלת מחלקת השיווק ל-CORP ול-SME ב-HOT; אילן ברוק, סמנכ"ל החטיבה העסקית של החברה; ומוטי אלבז, מנהל אגף השיווק ללקוחות עסקיים. צילום: פלי הנמר

באו לבקר במאורת הנמר: לירון ולטר, מנהלת מחלקת השיווק ל-CORP ול-SME ב-HOT; אילן ברוק, סמנכ"ל החטיבה העסקית של החברה; ומוטי אלבז, מנהל אגף השיווק ללקוחות עסקיים. צילום: פלי הנמר

מהו החזון שלך לחטיבה העסקית?
"הצרכן העסקי מבקש וצריך את הטוב ביותר – ובצדק. הוא דורש לקבל פתרון תקשורת מקצה לקצה לעסק שלו ורמת שירות גבוהה.

החזון שלנו הוא להיות One stop shop – חטיבת שירותי התקשורת המובילה בישראל, המספקת ללקוחותיה העסקיים את כל צרכי התקשורת בכל זמן ובכל מקום, הודות לטכנולוגיה המתקדמת ביותר בשוק ומערך שירות לקוחות מוביל.

כל מרכיב בנפרד שייך לעולם העבר. שילוב פתרונות התקשורת מקצה לקצה יגרום ללקוח להצטרף אלינו ולהישאר נאמן לאורך זמן".

הוא ציין כי "אחד המפתחות העיקריים להצלחה בישראל הוא קבוצת התקשורת אלטיס (Altice), ש-HOT היא חלק ממנה. אלטיס היא הבעלים של מספר רב של חברות תקשורת גדולות ברחבי הגלובוס – בארצות הברית, בפורטוגל, בצרפת, בשווייץ, ברפובליקה הדומיניקנית ובמדינות נוספות".

"אלטיס מייחסת חשיבות רבה לחלוקת ידע", אמר אלבז. "יש יתרון רב לכך שכל מנהל שיווק או מנהל מכירות יכול לדבר עם עמית שלו בכל מדינה, כדי לאפשר לו להציע את הטוב ביותר ללקוחותיו". הוא ציין ש-"לקבוצה יש יותר מ-50 מיליון לקוחות, כך שכל הידע, המקצועיות, מגוון המוצרים העסקיים וסטנדרט השירות שיש לקבוצת אלטיס מגיע ל-HOT, והלקוחות העסקיים שלנו נהנים מכך. ישנם מקרים שבהם אלטיס אף לומדת מאתנו מהלכים עסקיים, כדי לשכפל אותם לשאר חברות הקבוצה. מהפכת השירות שנעשתה אצלנו, ב-HOT, בשנתיים האחרונות היא דוגמה טובה לכך".

תגיות: , , ,

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *