4 במאי 2016 ''פלי הנמר''

באו לבקר במאורת הנמר: איציק וָגֶר ועמית דניאל מ-ורינט

באו לבקר במאורת הנמר: מימין - איציק וָגֶר ועמית דניאל מחטיבת מודיעין האבטחה והסייבר של ורינט
באו לבקר במאורת הנמר: מימין - איציק וָגֶר ועמית דניאל מחטיבת מודיעין האבטחה והסייבר של ורינט

באחרונה הגיעו לבקר במאורת הנמר איציק וָגֶר ועמית דניאל מחטיבת מודיעין האבטחה והסייבר של ורינט (Verint).

וָגֶר, שנמצא בורינט כבר 17 שנים, מכהן כסגן נשיא לפיתוח עסקי ומנהל מוצר של פעילות הסייבר, ודניאל, ידידתי הוותיקה, היא סמנכ"לית השיווק הבלתי נלאית של החטיבה הביטחונית של החברה.

השניים ממלאים תפקידי מפתח בתחום מודיעין האבטחה והסייבר בחברה. מדובר בתחום מרתק, שמכיל בתוכו הרבה יותר תחכום ועומק טכנולוגי מכפי שרבים מבינים. ל-ורינט, הם מסבירים, יש טכנולוגיות לזיהוי, הגנה ואבטחה, שמשמשות את מיטב הארגונים הביטחוניים והממשלתיים, כמו גם ארגונים עסקיים רבים, במטרה למנוע ולסכל ניסיונות תקיפה של גורמים עוינים מסוגים שונים.

שמעתי מוָגֶר ומדניאל על אירועים בהם סייעו כלי ההגנה של ורינט להילחם בטרור סייבר, וכיצד המודיעין שנאסף בעזרת הטכנולוגיה שלה מאפשר לארגונים להפעיל בצורה מדויקת ויעילה יותר את כלי הגנת הסייבר שלהם ולהדוף את המתקפה נגדם.

ורינט, שנסחרת בנאסד"ק, היא ספקית גלובלית של מערכות ושירותים בתחום המודיעין היישומי, או Actionable Intelligence, כפי שמכנים זאת בחברה. דניאל ו-וָגֶר מסבירים שעקב הגידול העצום בכמויות המידע בעולם, המודיעין היישומי הופך לצורך קריטי, מאחר שהוא מספק למקבלי החלטות בארגונים את התובנות הנדרשות כדי שיוכלו לחזות, להגיב ולבצע פעולות בהתאם למציאות המשתנה. שהרי אם העולם הוא ג'ונגל – תהיה נמר, כי זברה וג'ירפה גומרות בצלחת של מישהו אחר.

המוצרים והפתרונות של ורינט מאפשרים לארגונים ברחבי העולם לטפל בשלושה אתגרים חשובים: אופטימיזציה של הקשר  עם לקוחות (Customer Engagement Optimization); מניעה וניהול של הונאות, סיכונים ועמידה ברגולציה (Fraud, Risk and Compliance); ומודיעין הגנתי (Security Intelligence) – החטיבה אליה משתייכים וָגֶר ודניאל.

ורינט מעוניינת לסייע ליצירת עולם חכם יותר בעזרת מודיעין יישומי וכיום ישנם יותר מ-10,000 ארגונים בלמעלה מ-180 מדינות שמשתמשים בשירותיה.

תגיות: , , ,

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *