21 במרץ 2016 פלי הנמר

באו לבקר במאורת הנמר: אמיר גולן ורונן פישר, שותפים ב-CodeOasis

מימין: רונן פישר ואמיר גולן, מנכ
מימין: רונן פישר ואמיר גולן, מנכ"לים משותפים ב-CodeOasis. צילום: פלי הנמר

ביום ה' האחרון הגיעו לבקר במאורת הנמר אמיר גולן ורונן פישר, שותפים ב-CodeOasis.

גולן סיים ב-1999 לימודי הנדסה אזרחית במכללת אריאל ובמסגרת חיפוש אתגרים חדשים החליט לשנות כיוון להיי-טק. החברה הראשונה בה הוא הועסק הייתה אנשים ומחשבים – הוא היה ה-WebMaster הראשון שלנו. לכן, הביקור במאורת הנמר היווה עבור גולן סגירת מעגל, גם אם היא שינתה מאז מיקום, תפחה ופרחה, וכוללת כיום עשרות עובדים ומאות נמרים.

"מדוע עזבת אותנו?", שאלתי את גולן בנוסטלגיה. "כדי לחבור ל-CodeOasis, חברת הפיתוח שהקים רונן, חברי לספסל הלימודים, ביחד עם שותף שלישי במצפה רמון", הסביר. פישר הוסיף בגאווה: "עשינו קצת ציונות – היו לנו תוכניות להקים את עמק הסיליקון ביישוב הדרומי. פרויקט גרר פרויקט, קיבלנו מקלט מהמועצה המקומית והפכנו למעסיק השני בגודלו במצפה רמון".

כל זה קרה ב-2004  ומאז, בהדרגה, העתיקה החברה את משרדיה למעוז ההיי-טק של הרצליה פיתוח. היא מונה כיום יותר מ-60 עובדים.

CodeOasis מציעה שירותי תוכנה בתחומי הדיגיטל ומערכות המידע, לרבות פתרונות תוכנה מגוונים, e-Commerce, מערכות ניהול תוכן ופורטלים, אפליקציות לעמדות שירות עצמי, מערכות ליבה ביטוחיות, מערכות לניהול משימות, מערכות סליקה, שירותי תשתיות, מיקור-חוץ, ייעוץ טכנולוגי ושירותי CTO, עריכה והזנת תכנים ושירותי OffShore במתודולוגיה אג'ילית.

"אנחנו מפתחים על גבי תשתיות מיקרוסופט (Microsoft), תשתיות קוד פתוח, טכנולוגיות Client מתקדמות, מובייל ואירוח אתרים, כולל שימוש בשירותי ענן", פירט גולן. "כמו כן, אנחנו פועלים בשוק הפיתוח עם טכנולוגיות קוד פתוח. המטרה שלנו היא לאפשר ללקוח להמשיך עם עבודתו השוטפת ועסקי הליבה שלו בעוד אנחנו מפתחים עבורו את הדבר הבא. הלקוחות שאיתנו נהנים משיטת העבודה הזאת וכל כך מרוצים מהרעיונות החדשניים, מרמת ומאיכות הביצוע, מהראייה המרחבית ומיכולות האינטגרציה, מסגנון העבודה האג'ילי, מהנגישות של הצוות ומה-Time to Market המשתלם, כך שהם ממשיכים איתנו לאורך שנים".

פישר הוסיף כי "אנחנו עובדים עם סטארט-אפים ועם ארגונים גדולים, ציבוריים ואף מוסדיים, במגזרים כמו הביטוח, הפינטק והפיננסים. הלקוחות שלנו מגיעים גם משווקי המסחר האלקטרוני, האינטרנט, האפליקציות, התקשורת, הקמעונות, הרכב והביטחון".

"יש לנו מוטו פשוט וחד משמעי: אין בעיה או צורך של לקוח שאנחנו לא יכולים לתת לו מענה, וזו המהות המשותפת לכל העובדים שלנו. אנחנו לא מוותרים ומוצאים פתרון לכל בעיה ואני חושב שהלקוחות שלנו מרגישים את זה יום יום בעבודה איתנו", ציין גולן.

"בוטיק טכנולוגי-דיגיטלי"

"באחרונה חיזקנו את שורותינו בתחומי המובייל והאינטרנט של הדברים", הסבירו השניים. "אנחנו מקימים בוטיק טכנולוגי-דיגיטלי שייתן מענה לעסקים המבקשים ליצור חיבורים דו כיווניים בין העולם הפיזי לזה הווירטואלי – חיבורים חדשניים, שטרם נראו בשוק, ואשר צפויים להניב ערך עסקי עצום ללקוחות. מעבר לזה, אנחנו מעדיפים שלא לפרט בשלב זה".

מיהם המתחרים שלכם? ביררתי. נדמה שהשניים מתקשים להשיב על השאלה, "רק נציין", הם אומרים סימולטנית, "שאת המיזם החדש שלנו מוביל רן רייכברג, ששימש עד לאחרונה כמנהל מרכז התמחות המובייל במטריקס".

"רן אצלכם?", שאלתי בהתפעלות ואמרתי: "אם ככה אני חוזר בי – אין לכם תחרות".

לגולן ולפישר לא נותר אלא לחייך. הם כנראה יודעים למה.

תגיות: , ,

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *