11 בפברואר 2016 ''פלי הנמר''

באו לבקר במאורת הנמר: בועז יהודה ואייל ארבל, אקסלריו

השבוע ביקרו במאורת הנמר שני קולגות ותיקים מהתעשייה, המשתפים כיום פעולה בחברת אקסלריו: בועז יהודה, שותף, ואייל ארבל, סמנכ"ל פעילות עסקית, מייסד ושותף.

דיברתי איתם על משמעות המילה אחריותיות (Accountability) בתחום החינוך, בו ארבל עוסק כמורה במכינת אחד משלנו בכפר הנוער הדסה נעורים, ואף הסכמנו שאוסף הנמרים הענק במאורה צריך להגיע לספר השיאים של גינס.

אקסלריו היא חברת תוכנה ישראלית צעירה המתמחה בתחומי הדטה: רענון בין סביבות – בתוך הדטה הסנטר עצמו, בענן ובסביבת הבדיקות; ערבול נתונים בזמן העתקתם; רענון הסביבה ללא חשיפת נתוני ייצור מחוץ לארגון; וביצוע מיגרציות לוגיות. החברה תומכת בבסיסי הנתונים של אורקל (Oracle) ומיקרוסופט (Microsoft). לקראת אמצע השנה היא תוציא מודול ייחודי להעתקה ל-Big Data.

ארבל סיפר כי "סיימנו את 2015 עם גידול של 270% לעומת 2014. אחת המכירות המשמעותיות של השנה הייתה רשיון אתר לבנק לאומי, שכולל רישוי לכל שרתי בסיסי הנתונים של אורקל ומיקרוסופט בקבוצת הבנק. בפרויקט מרכזי בבנק, הוא מרענן איתנו נתונים בין שתי סביבות בזמן של חמש שעות בלבד, לעומת שלושה ימים בתהליך הקודם. ברכישת רשיון האתר ובהחלטה לאמץ את פתרונות אקסלריו לכל השרתים, הבנק מכיר למעשה ביתרון של הפתרונות. 2016 התחילה עם מכירה לחברת ביטוח וביצוע שני POC מוצלחים אצל שני לקוחות נוספים".

בארץ יש לאקסלריו 14 לקוחות, כולם ארגונים גדולים. חלק מהלקוחות השתמשו באקסלריו לעלות מהר יותר לאויר בסביבת אקסדטה. חלקם משתמשים בפתרון זה לרענון סביבות יומיומי, כולל ערבול, בחירת נתונים באופן סלקטיבי ועוד. מדובר בתהליך אוטומטי ומהיר, שבונה את בסיס הנתונים מחדש, כולל אופציה לשמירת שינויים שכבר בוצעו בסביבת הבדיקות או דריסה של הגרסה הקודמת.

פלטפורמה לא רק לאנשי DBA

יהודה וארבל סיפרו לי שאקסלריו נבנתה מראש כפלטפורמה לשימוש לא רק על ידי אנשי DBA, כי אם גם על ידי אנשי סיסטם ו-QA, שכן אין בה צורך בידע של DBA לביצוע של, למשל, רענון סביבות או ערבול. ככזו, המערכת של החברה מהווה כלי לשימוש בידי לקוחות פנימיים של הארגון, ללא צורך לחכות שהרענון או ההעתקה החלקית של הנתונים תתבצע על ידי אנשי ה-DBA. כך, לדבריהם, נחסכים זמן ומשאבים יקרים לארגון.

התרשמתי שהאפשרות להעתיק רק חלק מהנתונים מהווה חידוש מהותי, שכן רוב הלקוחות מבצעים Snap shot של כל הדטה או מבצעים העתקה מלאה של כל בסיס הנתונים – פעולות שכל אחת מהן מבזבזת מקום אחסון יקר ומהווה מגבלה עבור אנשי ה-QA והבדיקות. זאת, מאחר שלרוב הם לא צריכים את כל הנתונים אלא רק חלק קטן מהם ושינויים שבוצעו ונבדקו כעובדים בסביבת הבדיקות אובדים.

כיום, ציינו יהודה וארבל, אקסלריו נמצאת במספר תהליכי מכירה מתקדמים וחתימה על הסכמי הפצה בחו"ל עם כמה שותפים. התוכניות להמשך השנה, מעבר למכירות, הן המשך פיתוח התוכנה, גיוס עוד מפיצים בחו"ל, גיוס של עובדים במכירות ובפיתוח, מעבר למשרדים חדשים וקיום מספר כנסים בארץ ובחו"ל.

תגיות: , , ,

Comment (1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *