9 באוקטובר 2018 ''פלי הנמר''

באו לבקר במאורת הנמר בועז פרלמן ואבי אדר מ-MYSP

השבוע באו לבקר במאורת הנמר שני ידידים ותיקים, עוד מימיהם בנס ובמטריקס, וכיום הם מנהלים את MYSP. מיי סינגל פוינט – MYSP – הוקמה ב-2007 ופועלת בתחום ה-Performance Management בקרב לקוחות Enterprise בעולם ובישראל.

פתרונות MYSP משתלבים במערכות ה-IT הארגוניות, מעצימים את השינוי הדיגיטלי ומבטיחים שיפור ביצועי התכנית האסטרטגיות של הארגון, על ידי אינטגרציה של נתונים רלוונטיים, תהליכים ומשאבים.

החברה מובילה את השוק הישראלי בתחום ה-Project & Portfolio Management ומוצריה מותקנים בארגונים מובילים במשק, דוגמת: מכבי שירותי בריאות, כלל ביטוח, מגדל, פניקס, התעשייה האווירית, משרד הביטחון, משרד ראש הממשלה, רפא"ל, קופ"ח לאומית, בנק ישראל, כאל, בז"ן, פז, סלקום, בנק דיסקונט ועוד.

בעולם, מותקנים מוצרי החברה ב-HSBC, BT, AstraZeneca ועוד. חברת One1 משמשת כאינגרטור לפתרונות החברה בישראל, והשותפה של MYSP מאז הקמתה.

בתחילת 2018 החברה ביצעה שינוי ארגוני נרחב וגייסה צוות ניהולי חדש. בראש החברה מונה לעמוד בועז פרלמן כמנכ"ל ולצידו חגי נמיר כסמנכ"ל שירותים טכניים ואבי אדר כ-Country Manager.

במקביל למינוי הנהלת החברה, הצטרפו לחברה גם חברי דירקטוריון בעלי ניסיון משמעותי בפיתוח עסקי בינלאומי בעולמות התוכנה הארגונית: ריקי אביב, שכהנה כמנכ"לית פעילות HP בישראל וכסמנכ"ל בתאגיד Diebold; ישי שניידובר, שניהל את פעילות SAP בישראל בראשית דרכה, ושימש כסמנכ"ל ב-NESS; ונתן גביש, שהביא את Salesforce לישראל ואחראי על צמיחתה ב-10 השנים האחרונות.   

עם כניסת הצוות החדש לתפקידו בוצע מהלך נרחב של בניית אסטרטגיה לצמיחה באמצעות מתן מענה לצרכים העסקיים המרכזיים הקיימים בכל ארגון גדול, בוצע מיתוג מחדש והחברה כבר חתמה על הסכמי הפצה חדשים ב-EMEA, תוך דגש על שיתוף פעולה עם חברות ייעוץ.

לטובת המהלך בוצע ברבעון 2 השנה סבב גיוס ראשון מתוך שניים המתוכננים השנה. במהלך הרבעון הקרוב ייסגר סבב הגיוס הנוסף, במטרה לתמוך את המשך תנופת הצמיחה.

במסגרת חזון החברה "סגירת הפערים בין תכנון לביצוע". החברה הכריזה על מוצרים חדשים חוצי ארגון המבוססים על פלטפורמת היישום שאותה פיתחה, ביניהם:

  • סוויטת ניהול אסטרטגיה, יישום תכניות עבודה וחדשנות
  • Execution Center –  לניהול האסטרטגיה הארגונית
  • סוויטת ניהול עולם התקציב והרכש הארגוני  
  • סוויטת מוצרים לניהול פרויקטים ופורטפוליו ארגוני (PPM)
  • מוצר לניהול צוותי פיתוח  
תגיות: , , , , , ,

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *