8 באפריל 2018 ''פלי הנמר''

באו לבקר במאורת הנמר: בכירים באלוט תקשורת

קצת לפני הפסח הגיעו לבקר במאורת הנמר חמישה בכירים באלוט תקשורת: ליאור דרי, מנהל אזורי למזרח אירופה ולמזרח התיכון; פרי נקר, AVP להצלחת לקוחות ארגוני אנטרפרייז; ליטל אור-עם, מנהלת Inside Sales/Sales ops לארגוני אנטרפרייז וטלפוניקה; מירי ורביצקי, מנהלת ערוצי שיווק גלובלית; וזאב הופמן, מנהל פריסייל לארגוני אנטרפרייז.

החמישה סיפרו לי על קו המוצרים של אלוט תקשורת בתחום מערכות ה-DPI, שאותו היא מפתחת מזה יותר משני עשורים, ושמספק ניתוח רשתות ואבטחה חדשניים בזמן אמת, וכן על הפתרונות המשלימים שהיא מציעה בתחומי הסייבר וה-BI.

החברה הוקמה ב-1996, ונסחרת בבורסה בתל אביב ובנאסדא"ק. יש לה יותר מ-4,500 לקוחות ברחבי העולם, ביניהם משרדי ממשלה, גופי אכיפת חוק, בנקים גדולים, גופים מוסדיים וחברות מסחריות, כמו גם ספקיות שירות גדולות בישראל. המכירות בארץ ובעולם מתבססות על משווקים מוסמכים ומפיצים מובילים.

החמישה סיפרו לי שקו המוצרים של אלוט תקשורת מספק לארגוני אנטרפרייז מבוזרים אפשרות לאכוף ולבקר, באופן מרכזי וידידותי, את כלל האפליקציות והפרוטוקולים ברשת – הגלויים והסמויים; להאיץ ולשפר את חוויית המשתמש; לבצע אופטימיזציה מקסימלית של שימוש במשאבי הרשת השונים, ועל ידי כך להשיג חסכון והתייעלות לארגון. יתרון בולט של קו מוצרי החברה הוא היכולת לטפל בנפחי תעבורה גדולים מאוד ובזמן אמת.

"שוק האנטרפרייז גדול מאוד וצמא לפתרונות"

מ-2010 פותחו ונוספו לקו המוצרים של אלוט תקשורת פתרונות סייבר משלימים, מנועי התנהגות ואנליטיקה, שמספקים לארגונים יכולת לראות ולהגיב טוב יותר לאירועי סייבר בזמן אמת. עוד אמרו לי אורחיי שכיאה לפתרונות Carrier Grade, שמותקנים שנים אצל ספקיות תקשורת מובילות בעולם – כגון וודפון (Vodafone), עם 18 מילון משתמשים באירופה – קו מוצרי החברה מספק שרידות ויתירות גבוהים במיוחד.

כחברה ישראלית, המטה, הפיתוח והייצור של אלוט תקשורת נמצאים בארץ. לצד ארבעה מוקדי תמיכה טכנית המפוזרים בעולם, סך העובדים בחברה הוא 460.

דרי סיפר לי כי הוא התחיל את עבודתו באלוט ב-2012, אחרי 16 שנים במגוון תפקידי מכירות ושיווק בחברות 3Com ו-Enterasys, ולפני כן בתפקידים טכניים בסאיטקס ובממר״ם. לדבריו, "שוק האנטרפרייז הוא גדול מאוד וצמא לפתרונות. אנחנו נדרשים לעבודה רבה על מנת להקים רשת משווקים חזקה ומקצועית, וזהו כרגע המיקוד שלי. לאחר שנים שאנחנו מספקים ללקוחות CSPs מגוון פתרונות למניעת אובדן הכנסה, אנליטיקות שיווקיות, יכולת הגנה ממתקפות סייבר גדולות ואופטימיזציה לרשתות ענק, ארזנו את כלל היכולות האלה לקו מוצרי ה-SSG (ר"ת Secure Service Gateway) והתאמנו את מחירי המוצרים הללו לשוק האנטרפרייז. דבר זה היה מתבקש כבר הרבה שנים, ומאפשר לנו עכשיו להגיע למספר רב יותר של לקוחות עם מגוון רחב יותר של פתרונות. ההכנסות משוק האנטרפרייז מהווה שליש מהכנסות החברה ואני מאמין שבהשקעה נכונה וממוקדת, יש לנו את יכולות להגדיל את המספר באמצעות המכירות במדינות מתפתחות".

תגיות: , , , , ,

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *