3 באפריל 2017 ''פלי הנמר''

באו לבקר במאורת הנמר: בכירי Infocomm International

בשבוע שעבר התארחו בארץ שלושה מבכירי Infocomm International – ארגון המייצג את תעשיית האודיו-וידיאו הארגוניים-מסחריים ברחבי העולם – ו-Integrated Systems Europe, שהוא הגוף האחראי לתערוכת האינטגרציה הגדולה ביותר בעולם, עם כ-75 אלף מבקרים בשנה האחרונה.

השלושה הם טרי פריזנבורג, מנהל הפעילות העולמית של Infocomm International, פמלה טגרט, מנהלת הפיתוח העסקי של הארגון באירופה, ומייק בלאקמן, מנכ"ל Integrated Systems Europe. הם הגיעו בפעם הראשונה לארץ, בכדי לבחון את העמקת שיתוף הפעולה עם AVmaster ואנשים ומחשבים, ובכדי להשתתף באירוע השנתי הגדול ביותר של תעשיית האודיו-וידיאו המסחריים בישראל, Multimedia 2017, שנערך לפני שבוע, בהפקת אנשים ומחשבים, בנוכחות של מעל 900 יצרנים, אינטגרטורים, יועצים ולקוחות קצה, ועם כ-20 חברות שהציגו באירוע.

באירוע נפגשו בכירי Infocomm עם נציגי שגרירות ארצות הברית בישראל וכן עם אינטגרטורים ויצרנים מובילים בתעשיית האודיו-וידיאו בארץ. מטרתם הייתה להתוודע לתעשייה בישראל בצורה בלתי אמצעית.

במהלך ביקורם, הם זכו לאירוח אישי וצמוד מצד אנשי AVmaster ואנשים ומחשבים, וטיילו באתרי התיירות החשובים בירושלים. גולת הכותרת של הביקור הייתה המצגות המרתקות שנשאו השלושה בכנס.

תגיות: ,

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *