24 בדצמבר 2017 ''פלי הנמר''

באו לבקר במאורת הנמר: בן כפולר ודוד פרטוק, רובריק

לפני ימים אחדים הגיעו לבקר במאורת הנמר בן כפולר, מנכ"ל רובריק ישראל, ודוד פרטוק, מנהל המכירות של הסניף הישראלי של החברה.

רובריק נוסדה לפני שלוש שנים ופעילה בישראל מזה מספר חודשים. היא מציעה פתרון לניהול נתונים בענן.

בתפקידיו הקודמים, כפולר הקים וניהל את הפעילות של פאלו אלטו (Palo Alto Networks) בישראל. בטרם הצטרפותו לפאלו אלטו הוא היה אחד המקימים וסמנכ"ל המכירות של Portnox ולפני כן שימש כמהל המכירות של Xpert.

פרטוק הוא בעל ניסיון של יותר מ-20 שנים בעולם ההיי-טק. בתפקידיו הקודמים הוא שימש כמנכ"ל Trust-IT Solutions, כמנהל פעילות ההפצה של ארקסרב (Arcserve) בישראל, כסמנכ"ל ההמשכיות העסקית של One1, כארכיטקט גיבוי ב-CA וכארכיטקט פתרונות ב-Xpert.

"אלטרנטיבה מודרנית שנולדה לסביבה מודרנית"

לדברי כפולר, "להבדיל מהשחקנים הוותיקים בשוק, רובריק מציעה אלטרנטיבה מודרנית, שנולדה לסביבה מודרנית, של ענן ו-וירטואליזציה. מדובר בפלטפורמה אחת אחודה שמציעה גיבוי, התאוששות, רפליקציה, יכולות חיפוש, אנליטיקה, ארכוב, הלימה לרגולציה וניהול נתונים בענן. היא קלה לתפעול ובעלת יכולות גידול ללא מגבלה, ומחליפה מספר רב של אלמנטים שמייצרים את תשתיות הגיבוי, אחסונו לטווח ארוך, ההתאוששות מאסון ועוד".

"רובריק היא חברה צעירה, בצמיחה אדירה בעולם, ואנחנו מצפים שכך יהיה גם בישראל", אמר. "החברה גדלה בקצב מסחרר, מאות רבות של ארגוני אנטרפרייז ברחבי העולם משתמשים בשירותיה וגם בישראל יש לה לקוחות, על אף שהיא החלה את פעילותה רק לפני מספר חודשים".

השניים ציינו כי החברה מעסיקה יותר מ-1,000 עובדים וכי היא פעילה בכל היבשות בעולם. המטה העולמי שלה נמצא בפאלו אלטו שבקליפורניה וזה האירופי – באמסטרדם. רובריק מפעילה מרכז פיתוח בארצות הברית ומרכזי תמיכה במספר אתרים בעולם.

עוד אמר כפולר כי "זכינו בשני פרסים בכנס האחרון של VMware – באות פתרון הגנת הנתונים הטוב ביותר ובפרס ה-Best Of Show. בנוסף, בפעם הראשונה נכנסנו השנה לרביע הקסם של גרטנר (Gartner)".

תגיות: , , ,

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *